Kirjoittaja Aihe: Tavaraa ulkomailta  (Luettu 12794 kertaa)

Una

  • Vieras
Vs: Tavaraa ulkomailta
« Vastaus #45 : 29.03.15 - klo:20:02 »
Noi kuriirihommat voi mennä vituiks, esim myyjä ei ookkaa paikalla tms.. Kyl se tavaran lähetys minusta kuuluu myyjälle ja maksaminen mulle..

Joskus on kyl onnistunu silti kun on ottanu yhteyttä myyjään saksaks mut ebay ei kai salli ees tehä tarjousta jos oma osote ei oo myyjän määrittämällä alueella.

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Tavaraa ulkomailta
« Vastaus #46 : 29.03.15 - klo:20:17 »
Noi kuriirihommat voi mennä vituiks, esim myyjä ei ookkaa paikalla tms.. Kyl se tavaran lähetys minusta kuuluu myyjälle ja maksaminen mulle..

Mulla ei kyllä koskaan oo ollu ongelmaa. Myyjä joko ilmottaa koska on kotona ja se kerrotaan kuriirille, tai sit paketin voi noutaa tontilta 24/7.

Ymmärrän kyllä hyvin ajatusmaailmasi, mut jos toisen pään ajatusmaailma on, että ei kiinnosta nähdä pätkääkään vaivaa jonkun suomalaisen takia, ni sit pitää vaan nöyrtyä, tai unohtaa kaupat ko. kohteesta. :)


Lainaus
Joskus on kyl onnistunu silti kun on ottanu yhteyttä myyjään saksaks mut ebay ei kai salli ees tehä tarjousta jos oma osote ei oo myyjän määrittämällä alueella.

Tarjousta ei voi tehä, eikä tietty kannatakaan. Mut myyjälle voi kyllä laittaa kysymyksen ja sitä kautta tietty kannattaakin hoitaa tuollaset kyselyt.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

Una

  • Vieras
Vs: Tavaraa ulkomailta
« Vastaus #47 : 30.03.15 - klo:13:59 »
Noniin.. Löysinpä UPS:n sivuilta tuontilähetysmahdollisuuden jne ja huusin Saksan ebaystä jonkun ostamat mutta asentamatta jääneet Schrothin Clubman turvavyöt. No eipä se tuontilähetys sitten olekaan yksityishenkilölle mahdollinen. Asiakaspalveluunkin soitin ja sanoivat että yksityishenkilöille ei heillä ole palvelua jolla voisi ulkomailta tilata tavaraa niin ettei myyjä ole hoitamassa lähetystä.

Sitten löysin tämän:
http://mailboxde.com/
Tuon toimivuus tulee siis tarkastettua nyt. Noiden välityshinnat ei ainakaan oo kauheen pahat.

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Tavaraa ulkomailta
« Vastaus #48 : 30.03.15 - klo:15:07 »
Ei taida enää auttaa sua, mut jatkoon/muille vinkiks, että tää toimii nykyään UK:n ulkopuolellakin:
https://www.parcel2go.com/
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa