Kirjoittaja Aihe: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18  (Luettu 1217 kertaa)

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Miata Club of Finland järjestää ratapäivän Ahvenistolla 24.9.2016
http://ahvenistoracecircuit.com/
 

Klo 12:45 on melumittaus joka on pakollinen Ahvenistolla (max 95 dB/4500 rpm). Rata-aika alkaa klo 13:00.
Melumittauksen jälkeen pidetään kuljettajakokous, joka on pakollinen uusille kuljettajille. Jos myöhästyt aloituksesta, pääset toki radalle mutta voit joutua odottamaan jonkin aikaa. Jokaiselle myöhästyneelle ei ehditä välttämättä järjestää melumittausta ja kuljettajakokousta välittömästi saapumisen jälkeen. Pyri siis olemaan ajoissa paikalla.

Ajomaksut ovat

jäseniltä 30 euroa
ei-jäseniltä 40 euroa

Maksaminen kerhon tilille:
Maksun saaja Miata Club Of Finland
Tilinumero FI33 1458 3000 1096 51
Maksaessasi käytä viitettä:120126
Ota kuitti mukaan (kännykän ruudulla näkyvä kuitti kelpaa)

Maksun voit maksaa myös käteisellä tasarahalla

Osallistuminen tapahtumaan ilman rata-ajoa on luonnollisesti ilmaista.

Jos et ole aiemmin osallistunut Miata Clubin ratapäiviin, lue ratapäivien säännöt. Niiden tarkoitus on saada aikaan turvallinen ja sujuva ratapäivä. Ennen kaikkea sääntöjen tarkoitus on estää autojen kolarointi keskenään
http://www.miata.fi/forum/index.php?topic=1649.0

Huomaa, että Miata Clubin ratapäivillä noudatetaan kypäräpakkoa.

Korvaako vakuutuksesi, jos sattuu vahinko? Ota selvää omasta vakuutusyhtiöstäsi, miten he suhtautuvat, jos autollesi sattuu vahinko radalla.

Tervetuloa!

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #1 : 13.09.16 - klo:22:53 »
Ratapäivää ennen on dyno Parolassa josta on myöskin ilmoittautuminen foorumilla. Lyhyt matka ajella vaikka ensiksi seuraamaan dynovetoja ja sitten tulla radalle ajamaan tai vaan hengaamaan.

thepirnes

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #2 : 15.09.16 - klo:20:14 »
Tulossa ahvenistolle  :driving

Jussiko

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 310
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #3 : 20.09.16 - klo:15:10 »
Hep


Sent from my iPhone using Tapatalk
Riivattu NB pikkusella moottorilla (vielä)

Lathe

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 132
  • 10AE ITB
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #4 : 22.09.16 - klo:17:14 »
Hep
Se on sitä motorsporttia!

Mahouney

  • Juniori
  • Viestejä: 47
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #5 : 24.09.16 - klo:10:58 »
Tulossa!

thepirnes

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #6 : 24.09.16 - klo:22:23 »
Mukavasti oli porukkaa niin ajamassa kuin varikollakin miittaamassa ja päivästä jäi hyvä maku suuhun vaikkakin lopulta auto lähti hinurin kyydillä kaverin luo Iittalaan odottamaan jatkotoimenpiteitä ja itse lähdin junalla kohti turkua




p.s kiitokset makelle ja muille ketä varikolla oli päättelemässä mikä Miatan konetta vaivaa   whistle

picamika

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 49
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #7 : 24.09.16 - klo:23:20 »
Joku joogaaja vois sanoa positiivisen kautta, että onnex hajos kauden viimeisessä sessiossa. vash

Muutoin ihan mahtava kauden päätös kun oli tuo dynomiittikin eikä tullut pisaraakaan vettä. Samanlainen setti ensi kauden aloitukseen? Dynot ja sit radalle. Koko piiitkä talvi aikaa etsiä ne 10 kadoksissa olevaa heppaa laitumelta.  :sleep

ps. Sain kohtuullista chase -kuvaa ainakin sinisen NB:n perässä ajellessa. Ei piru millään muista näistä nimimerkeistä kuka on kuka. Tietää kyllä, sen verran puskurissa olin kiinni (SORI!). About kierroksen verran ja sit mun spinnin jälkeen uudelleen. Pitihän se kesän ainoa spinni ajoittaa sopivasti kauden päätökseen  headbang
Olisko kenelläkään videopätkää mun perässä ajamisesta, vastaanotan mielelläni muistolaariin. Ihan miltä ratapäivältä vaan. Tulis vähän eri kulmasta tota videoo...

-72 Porsche 911T targa

Lathe

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 132
  • 10AE ITB
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #8 : 24.09.16 - klo:23:53 »
Joku joogaaja vois sanoa positiivisen kautta, että onnex hajos kauden viimeisessä sessiossa. vash

Muutoin ihan mahtava kauden päätös kun oli tuo dynomiittikin eikä tullut pisaraakaan vettä. Samanlainen setti ensi kauden aloitukseen? Dynot ja sit radalle. Koko piiitkä talvi aikaa etsiä ne 10 kadoksissa olevaa heppaa laitumelta.  :sleep

ps. Sain kohtuullista chase -kuvaa ainakin sinisen NB:n perässä ajellessa. Ei piru millään muista näistä nimimerkeistä kuka on kuka. Tietää kyllä, sen verran puskurissa olin kiinni (SORI!). About kierroksen verran ja sit mun spinnin jälkeen uudelleen. Pitihän se kesän ainoa spinni ajoittaa sopivasti kauden päätökseen  headbang
Olisko kenelläkään videopätkää mun perässä ajamisesta, vastaanotan mielelläni muistolaariin. Ihan miltä ratapäivältä vaan. Tulis vähän eri kulmasta tota videoo...

Taisit mun takana ajella. Itsellä ei ollut kameraa päällä.
Se on sitä motorsporttia!

Ikämies

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 146
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #9 : 25.09.16 - klo:11:20 »
No niin, kausi on nyt paketissa onnistuneesti. Auto seisontaan lähipäivinä ja käyttöön taas vappuna. Yhdistyksen hallitukselle ja puuhamiehille kiitokset hyvästä kesän ohjelmasta ja talkootyöstä. Samaan malliin ensi kesänä.

thepirnes

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #10 : 25.09.16 - klo:12:50 »
Joku joogaaja vois sanoa positiivisen kautta, että onnex hajos kauden viimeisessä sessiossa. vash


Juu toisaalta parempi näin että levisi kauden lopussa eikä esimerkiksi ensi keväänä turbokoneesta savuja ottaessa

Lainaus
Olisko kenelläkään videopätkää mun perässä ajamisesta, vastaanotan mielelläni muistolaariin. Ihan miltä ratapäivältä vaan. Tulis vähän eri kulmasta tota videoo...

Mulla oli mun kiinagopro sekoillut jotain omiaan ja jättänyt ainakin viimeisen vedon kokonaan tallentamatta mutta pitäisi olla ainakin parin kierroksen verralta kuvamateriaalia sun takaata  headbang

Tsiäni

  • Juniori
  • Viestejä: 17
Vs: Ratapäivä Ahvenistolla lauantaina 24.9.2016 klo 13-18
« Vastaus #11 : 26.09.16 - klo:16:17 »
Joku tais ottaa videoo meikän pussitetusta volkkarista kun tulin lähistöltä tsekkaamaan meininkiä :D menee ensi kaudelle että saan oman miatan iskuun! Loppukesästä tuli ostettua ensimmäinen mazda itselle.