Kirjoittaja Aihe: ND MX-5  (Luettu 59990 kertaa)

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: ND MX-5
« Vastaus #105 : 04.09.14 - klo:23:20 »
Voi kumpa tulis umpikorinen coupe  wub

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: ND MX-5
« Vastaus #106 : 05.09.14 - klo:01:08 »
Ei mitään avoja  gay

Toi coupe on kyl upee  wub
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: ND MX-5
« Vastaus #107 : 05.09.14 - klo:10:39 »




A design masterpiece? Unlikely, it just takes too many cues from other vehicles resulting in a wildebeest. Remember, a camel is a horse designed by a committee and a wildebeest is a camel assembled from spare parts!

 giggle

http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=152949&p=1801102
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: ND MX-5
« Vastaus #108 : 05.09.14 - klo:10:47 »
« Viimeksi muokattu: 05.09.14 - klo:11:13 kirjoittanut Samsa »
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Muksimp

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: ND MX-5
« Vastaus #109 : 05.09.14 - klo:12:07 »


Kauhea vakiostance korjattu
-99 10AE
M45 remmiahdin, ms2 diypnp

CD

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 830
Vs: ND MX-5
« Vastaus #110 : 05.09.14 - klo:12:33 »
http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=152949&p=1800848






                wub   Tollasen jos saisin, niin en kyä purnais ilmanottoaukosta enkä perästä.                                 


ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: ND MX-5
« Vastaus #111 : 05.09.14 - klo:14:45 »
Oma pettämätön silmä (har har) alkaa sopeutua koko ajan paremmin ja paremmin ihan tuohon "vakioonkin".
Kun vielä ajattelee kuinka pieni auto oikeasti on, niin tietynlainen kokoon sopiva tyylikäs "sirous" mielyttää yhdistettynä riittävään maskuliinisuuteen - joka ei ei kuitenkaan ole liian uhmakas - kysehän on vain roadsterista eli hauskasta, nautinnollisesta avoautosta.
Ehkä kuitenkin edelleen liikaa erilaisia "jippoja" sen sijaan että olisi luotettu yksikertaiseen muotokieleen kuten NA/NB -malleissa. Mutta ehkä nuo nyt korostuvat yksityiskohdat noissa kuvissa hieman tasoittuvat luonnossa jolloin koppa saattaakiin olla aivan kerrassaan upea. Haluttava se kyllä on jo nyt.
Minun mielestä.
Ja itselleni olen oikeassa.
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

Väiski

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 446
Vs: ND MX-5
« Vastaus #112 : 06.09.14 - klo:10:44 »
Jep itsekkin olen pettynyt että tehtiin autosta kerrankin sen näköinen mitä heteromies vois ostaa ja silti ei laitettu siihen tehoa mitä jokainen halus. Mazdan insinöörit mokas taas  :'( 200hv turbomylly sinne niin autolla ei olis niin homoa mainettakaan

kai tuommonen 155hp avo jollekkin just kortin saaneelle tytölle menee...

Käytännössä just kortin saaneet tytöt ajavat pienemmillä umpikorisilla kauppakasseilla, jos uudempi auto tai, jos vanhempi auto, niin joku isompi sedan (jos oma omin tiedoin valittu niin ranskalainen, jos neuvoja saatu niin saksalainen).

Heteroille 155 hp on jo yläkanttiin. Camomiehille ja citycamomiehille pitää olla diesel ja korissa 600 kiloa enemmän painoa ja takana pahka, että kyytiin mahtuu kaikkea turhaa tavaraa. Avomalli ei voi olla sen tähden, että katolle pitää saada telineet murtsikkatikuille.

Näin on muualla Suomessa (en tie onko Stadissa erilailla).

Väiski

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 446
Vs: ND MX-5
« Vastaus #113 : 06.09.14 - klo:19:37 »
Muuten tuo ND näyttää ihan hyvältä, mutta onkohan suunnittelu venähtänyt pahasti, kun pyöränaukoissa on ruma muoto mikä on niin last season (on joka toisessa näppituntumalta muutaman vuoden vanhassa automallissa) ja oliko sisustassa vielä retromeininkiä. Tai sitten suunnittelu on niin paljon aikaansa edellä, että täytyy vain odottaa oman tyylitajun mukautumista.

Ikämies

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 146
Vs: ND MX-5
« Vastaus #114 : 09.09.14 - klo:19:39 »
Viikonloppua tuli vietettyä Barcelonassa. Rantabaarissa oli MX-5 lanseeraustapahtuma espanjalaisille. Osuin paikalle vahingossa ennen tilaisuutta ja juttelin baarinpitäjän kanssa. Hän sanoi että ihmettelivät kun ei paikalle tuotu uutta autoa näytille. Mutta ei kait tuota ND:tä ole vielä julkistettukaan, eli kyseessä oli varmaan jonkinlainen esi-lanseeraus paikallisille diilereillä. Koko reissun aikana näin kaksi NB:tä, avokkeja oli muutenkin liikenteesä harvinaisen vähän vaikka ilmat olivat mitä parhaimmat.

TapioM

  • Juniori
  • Viestejä: 24
Vs: ND MX-5
« Vastaus #115 : 12.09.14 - klo:09:33 »
Viimeisimmät huhut...

First photo of the Miata's engine... The engine is mounted incredibly low and far back in the chassis, which should make for excellent weight distribution.

http://jalopnik.com/by-power-of-deduction-that-turbo-mule-must-be-the-alfa-1631877128

New MX-5 will tip the scales at 1020kg... Entry-level versions of the car will be powered by a 1.5-litre SKYACTIV four-cylinder petrol engine producing 96kW.

http://www.motoring.com.au/news/convertible/mazda/mx-5/new-mazda-mx-5-more-secrets-revealed-46002
entinen '94 NA 1.8 BRG omistaja

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
ex-NA8C

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: ND MX-5
« Vastaus #117 : 12.09.14 - klo:11:41 »
http://www.motoring.com.au/news/convertible/mazda/mx-5/new-mazda-mx-5-more-secrets-revealed-46002

aika mielenkiintoinen kommentti tuon linkin alta: "We will be able to use a smaller, less powerful, more fuel-efficient engine because we will have shaved so much off the current car’s kerb weight,"  :-\

Kaide

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1467
  • VAKIOMOOTTOREITA EI TUETA !
Vs: ND MX-5
« Vastaus #118 : 12.09.14 - klo:16:19 »
Viiatin kone bongattu:


http://jalopnik.com/step-inside-the-ugliest-little-2016-mazda-miata-mule-in-1571275617/all


NONIIIIINNN JUMALAUTA , HAS TRUBO !!!! YEAH !  Pitääkö tässä alkaa säästämään Fiaattiin , hä ?!?

uhhhmmm.... noin parisataa kaakkia , tonni painoa + se normaali lastutus = vajaat 300 kaakkia . * wanking *
työn alla : 205GTI " MI16"

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: ND MX-5
« Vastaus #119 : 12.09.14 - klo:16:30 »
Liekkö sama mylly turboineen ku Hiivat 500 Turbo kulkineessa. Siinä tais olla jotain räyhäkät 135 hp. Jotain tonnin kantturoilla painoa tuolla viissatasella, niin etteivät vaan juuri tuota laita kun autoilla painot samaa luokkaa dunno
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson