Kirjoittaja Aihe: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?  (Luettu 16964 kertaa)

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« : 28.05.11 - klo:11:56 »
Lahdesjärven aakkosmiitistä jo aikaa. Mitäs jos tulevalla viikolla Pyynikille? Loppuviikolle povattu kesäisempää säätäkin. Jos Karikin pääsisi tulemaan, niin tulis samalla pidettyä hänen autonsa renkaanpotkijaiset ;)

Torstai on helatorstai ja perheellisillä mahdollisesti omat menonsa, mutta miten olis perjantai 3.6. klo 18.00?

Tuman tapaan ajasta ja/tai paikasta en ala painimatsiin minäkään, joten jos tuo ei sovi, niin ehdotuksia. (Pidetään tuo helatorstaikin yhtenä mahdollisuutena.)   

 action-smiley-066 Edit: Miittien ajankohdat

Tampereen vakiomiitit:
7.7.
21.7.
4.8. HUOM! Kokoontuminen klo 17.30 Hervannan Nesteellä (Insinöörinkatu 11), josta ajelemme Vehoniemeen.
18.8.
1.9. HUOM! Aitolahden TB, Kaitavedentie 95, 33680 Tampere, klo 18.00 Miitti päättyy mahdollisesti Viitapohjan lenkin kiertämiseen.

15.9 klo 18.00 American Diner, Taninkatu 2, Lielahti

Rupatellaan miitissä kuinka syyskuun 1. päivän jälkeen jatketaan.

Säävaraus!  Hyvällä säällä klo 18 Pyynikin näkötornille, sateisella ilmalla Lahdesjärven ABC-asemalle, aika sama. Paikka ja aika kannattaa varmistaa forumilta aina päivää paria ennen miittiä.
« Viimeksi muokattu: 13.09.11 - klo:11:16 kirjoittanut wagner »
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #1 : 28.05.11 - klo:12:00 »
Yks vaihtoehto olis myös Vehoniemen automuseo/harju/kahvila. Hieno paikka. Ite oon ens viikon reissussa, mutta seuraavan taas paikalla.
Don't charge. Super Turbocharge!

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #2 : 29.05.11 - klo:18:30 »
miekin olen tän alkavan viikon parin tuhannen kilometrin päässä. Aurinkoa on, mutta kaikki ajaa umpiautoilla ???

Näin ajokaudella voisi olla kenties useammin/säännöllisesti tapailla, esim. parin viikon välein?
ex-NA8C

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #3 : 29.05.11 - klo:20:02 »
miekin olen tän alkavan viikon parin tuhannen kilometrin päässä. Aurinkoa on, mutta kaikki ajaa umpiautoilla ???

Näin ajokaudella voisi olla kenties useammin/säännöllisesti tapailla, esim. parin viikon välein?

Jospa sitten katelaan uutta aikaa, niin saatais mahdollisimman moni mukaan. Vois vaikka suunnitella, että ajelis Muroleen kanavalle kaffelle, kun se kahvila ilmeisestikin avaa kesäkuun alusta. Tarttee varmistaa. Onhan se tie sinne vähän mutkainen, mutta kyllä sen kärsii, kun perillä hyvät kahvit  ;D

Lahdesjärvellähän oli tarkoitus vähän jutella vakiomiitistä, mutta se asia taisi unohtua täysin. Itse en ainakaan muista, että asiaa olis sivuttu. Kannatan tota, että ajokaudella vois tapailla useamminkin kuin miten esim. viime kesä meni. Parin viikon välein vois olla ihan hyvä. Välillä vois vain kokoontua kahvikupin ääreen jonnekin ja joskus ensin kokoontua ja sit ajella porukalla jonnekin kahvittelemaan. Mielipiteitä, ehdotuksia?
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #4 : 30.05.11 - klo:02:52 »
Olin viikonlopun Prahassa ryyp... eiku nähtävyyksiä ja speedwayta kattomassa. :)

Mulle sopii mikä päivä vaan. Ja paikastakaan en ala painia käymään. Vehoniemi on kiva paikka, mutta ei sinnekään vievät ladut ole kovin kummosia ajella. Siksi ehkä vakiomiitille tuo Pyynikki parempi? Lisäksi vois pitää ajelumiittejä ja Murole mukava kohde.

Ehdotuksena nyt kun tuo kesäkuun eka viikko on huono parille, niin joka kuun toinen keskiviikko Pyynikillä?
Tai jos tiuhempaan, niin aina parittoman viikon keskiviikko (jos jollakulla menoa aina keskiviikkoisin, niin voi ehdottaa muutakin päivää). Ei tuokaan varmaan liian tiuhaan ole ja näkeehän sen sitten äkkiä että ehtiikö (viittiikö tulla) porukkaa paikalle noin tiuhaan.
NA 1,6l ´91 Classic Red

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #5 : 30.05.11 - klo:08:38 »
Olin viikonlopun Prahassa ryyp... eiku nähtävyyksiä ja speedwayta kattomassa. :)

Mulle sopii mikä päivä vaan. Ja paikastakaan en ala painia käymään. Vehoniemi on kiva paikka, mutta ei sinnekään vievät ladut ole kovin kummosia ajella. Siksi ehkä vakiomiitille tuo Pyynikki parempi? Lisäksi vois pitää ajelumiittejä ja Murole mukava kohde.

Ehdotuksena nyt kun tuo kesäkuun eka viikko on huono parille, niin joka kuun toinen keskiviikko Pyynikillä?
Tai jos tiuhempaan, niin aina parittoman viikon keskiviikko (jos jollakulla menoa aina keskiviikkoisin, niin voi ehdottaa muutakin päivää). Ei tuokaan varmaan liian tiuhaan ole ja näkeehän sen sitten äkkiä että ehtiikö (viittiikö tulla) porukkaa paikalle noin tiuhaan.


Nähtävyydetkin uskotaan, mutta veikkaan että niillä tarkoitat ei niinkään arkkitehtuurisia kohteita vaan kauniita naisia ;)

Mulle toi keskiviikko huono. Illan sitoo tyttären harrastuskyyditys. Jos paikkana Pyynikki, niin tiistainahan siellä taitaa kokoontua motoristit, eli silloin sinne ei mahdu kun prätkiä voi olla sen toista sataa.

Hyvin vois lähteä liikkeelle tolla joka toinen viikko. Kukin tulee menojensa ja halujensa mukaan ja jos joskus ei tule ketään, niin so what. Jos tarvetta, niin väliä voi sitten säätää, kun näkee kuinka porukkaa käy. Seudulle näyttäs tulleen autoja lisää ja jos ja toivottavasti kun sana tavoitta uudet miatanistit, niin eiköhän sinne paikalle aina jokunen tule. Kummelihan määritteli, että kaksi Ladaa riittää miittiin, niin eiköhän se päde Miatoihinkin :D   

NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #6 : 30.05.11 - klo:18:05 »
Nähtävyydetkin uskotaan, mutta veikkaan että niillä tarkoitat ei niinkään arkkitehtuurisia kohteita vaan kauniita naisia ;)
Kyllä siellä mentiin ihan turistina ja käytiin kattelemassa Tynin goottilainen kirkko ja linna ym... Hotelli oli Rytiskalla, joten heti kun päänsä laittoi ulos, niin oli nähtävyytenä Prahan vanha kaupunki. Toki neljässä päivässä joku aktiivisempi olisi ehtinyt useammankin nähtävyyden ;)

Mulle toi keskiviikko huono. Illan sitoo tyttären harrastuskyyditys. Jos paikkana Pyynikki, niin tiistainahan siellä taitaa kokoontua motoristit, eli silloin sinne ei mahdu kun prätkiä voi olla sen toista sataa.

Hyvin vois lähteä liikkeelle tolla joka toinen viikko. Kukin tulee menojensa ja halujensa mukaan ja jos joskus ei tule ketään, niin so what. Jos tarvetta, niin väliä voi sitten säätää, kun näkee kuinka porukkaa käy. Seudulle näyttäs tulleen autoja lisää ja jos ja toivottavasti kun sana tavoitta uudet miatanistit, niin eiköhän sinne paikalle aina jokunen tule. Kummelihan määritteli, että kaksi Ladaa riittää miittiin, niin eiköhän se päde Miatoihinkin :D   
Jos lähdetään ensiviikosta kahdenviikon välein ja torstaisin klo 18.00? Perjantaina voi olla jo suunnitelmia mökille menosta ym viikonloppuohjelmaa...
NA 1,6l ´91 Classic Red

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #7 : 01.06.11 - klo:00:34 »
Mäkin voisin jopa päästä jo paikalle, miehekkään venttiilinnostajien kolinan säestämänä  giggle Kaipa tuolla sen verran jo uskaltaa ajella että miitissä näyttäytyisi.. eli siis to 9.6 on tän hetkinen suunnitelma?
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #8 : 01.06.11 - klo:00:54 »
Tuo ei ole vielä tainnut saada vastustusta. Kommenttisi oli ensimmäinen puoltava kannanotto...
Odotetaan saako kannatusta... Tai voidaanhan me pitää se kahden auton miitti, jos ei muille sovi :)
NA 1,6l ´91 Classic Red

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #9 : 01.06.11 - klo:01:15 »
Tuo ei ole vielä tainnut saada vastustusta. Kommenttisi oli ensimmäinen puoltava kannanotto...
Odotetaan saako kannatusta... Tai voidaanhan me pitää se kahden auton miitti, jos ei muille sovi :)


Päivä kuulostaa ihan ok:lta.. mulle kyllä kävis jo tän viikon torstaikin, ei sen puoleen. Millon vaan enemmän ihmisiä pääsee paikalle. Tai miksei vaikka molemmat, niin kovasti jo tekee mieli päästä tuolla vähän kurvaileen  wub
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #10 : 01.06.11 - klo:01:18 »
Tuo ei ole vielä tainnut saada vastustusta. Kommenttisi oli ensimmäinen puoltava kannanotto...
Odotetaan saako kannatusta... Tai voidaanhan me pitää se kahden auton miitti, jos ei muille sovi :)


Päivä kuulostaa ihan ok:lta.. mulle kyllä kävis jo tän viikon torstaikin, ei sen puoleen. Millon vaan enemmän ihmisiä pääsee paikalle. Tai miksei vaikka molemmat, niin kovasti jo tekee mieli päästä tuolla vähän kurvaileen  wub
Saa sillä ajaa, vaikka ei "järjestettyä miittiä" olisikaan :D
NA 1,6l ´91 Classic Red

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #11 : 01.06.11 - klo:01:33 »
Tuo ei ole vielä tainnut saada vastustusta. Kommenttisi oli ensimmäinen puoltava kannanotto...
Odotetaan saako kannatusta... Tai voidaanhan me pitää se kahden auton miitti, jos ei muille sovi :)


Päivä kuulostaa ihan ok:lta.. mulle kyllä kävis jo tän viikon torstaikin, ei sen puoleen. Millon vaan enemmän ihmisiä pääsee paikalle. Tai miksei vaikka molemmat, niin kovasti jo tekee mieli päästä tuolla vähän kurvaileen  wub
Saa sillä ajaa, vaikka ei "järjestettyä miittiä" olisikaan :D

Kuinkahan vakavaa tuo nyt on että välykset on niin suuret? Osaako joku vastailla.. Siitähän tuo ajaminen nyt on kiinni, ei viitsis "turhia" ajella, mutta jos edes kahden auton miitti olis, ni se vois jo olla tarpeeks pätevä syy  ;D
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #12 : 01.06.11 - klo:02:27 »
Mä vastasin sulle tuonne virityspuolelle :) eli ei ole muuta haittaa kun pieni tehohäviö
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #13 : 01.06.11 - klo:08:26 »
Tuo ei ole vielä tainnut saada vastustusta. Kommenttisi oli ensimmäinen puoltava kannanotto...
Odotetaan saako kannatusta... Tai voidaanhan me pitää se kahden auton miitti, jos ei muille sovi :)


VASTUSTAN  vash  Ei vaan, käy mulle hyvin. Pidetäänkö Nicotine miitti huomennakin, niin pääset  driving
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Munkkikahvimiittiä Pyynikille?
« Vastaus #14 : 01.06.11 - klo:10:52 »
9. Päivä sopii mullekin, joten tulossa ollaan. Noin muuten tuo kahden viikon välein kuulostaa mun korvaan melko tiuhalta. Omasta mielestä ehkä kerran kuussa vois olla paree, vai hä?

PS. Terveiset Espanjasta! Yhtään miataa ei ole vielä tullut vastaan. Ihme porukkaa, kun seateilla ajelevat... :)
Don't charge. Super Turbocharge!