Kirjoittaja Aihe: Ilmoittautuminen dynopäivään  (Luettu 9004 kertaa)

Sami

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 791
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #30 : 16.05.12 - klo:12:25 »
 bowrofl

Tommi

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 289
  • 1,6 Sutii...
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #31 : 16.05.12 - klo:23:20 »
Juttelin tänään Janne Solaksen kanssa (dynopäivän järjestäjä). Puhuimme, että 20 minuutin välein auton vaihto on melko haasteellinen aikataulu. Eli ei tiivistetä kahta vapaata vuoroa vaan pysytään nykyisessä aikataulussa.

Jos noi ajat jää käyttämättä, 13:20 tai 14:00 ja saadaan PJ:n virit tehtyä, niin ajetaan se jommassakummassa välissä,niin lyhenee päivä vähän...
BRG -91.,Energy Suspension,HEL,Cobra,Cusco,K&N,SPAX,schroth,KUMHO  ym. pskaa, kiinni autossa.. Pitäs oppia ajamaan...

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #32 : 17.05.12 - klo:08:34 »
Jos noi ajat jää käyttämättä, 13:20 tai 14:00 ja saadaan PJ:n virit tehtyä, niin ajetaan se jommassakummassa välissä,niin lyhenee päivä vähän...
Joo, kannattaa tietenkin lyhentää. Päivähän on muuten aika tiukka, kun mitattavia on 3 tunnissa.

Urban

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 327
  • ex Miata 1991
    • ex Miata 1991
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #33 : 18.05.12 - klo:11:30 »
Hemmetti Suomen peli on 14:30. Vaikuttaako dynoiluun? Oma aika vähän pahasti 14:40.

Edit: Voisin siirtää oman ajan 13:20 jos onnistuu? Tai sitten peruuttaa kokonaan tai vaihtaa jonkun kanssa. Tuun kuitenkin sinne heilumaan SBC jälkeen ni katotaan josko on joku rako.
« Viimeksi muokattu: 18.05.12 - klo:13:20 kirjoittanut Urban »

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #34 : 18.05.12 - klo:18:36 »
13.20 varattu Urbanille

Stef

  • Yleisvalvoja
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 430
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #35 : 19.05.12 - klo:14:22 »
Oijoi, ihme ja kumma kaikki, tehtaan ilmoittamat 110 heppaa tallella ;D
Ensimmäinen MX-5 1,6l NB-98
Toinen Mx-5 1,8l NBFL -00

sasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 768
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #36 : 19.05.12 - klo:15:48 »
202/285.

Tumppi

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 85
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #37 : 19.05.12 - klo:16:04 »
Noniin, verrataan sitten vehkeet. Mun melko vakiomyllystä irtosi 122 heppaa ja 139 Nm.
Olen ihan tyytyväinen  biggthumpup.

Lisätään vielä tekniset:

NA -91 1.6

-Jackson Racing pakosarja
-Simons Catbac
-14 sytkä
-K&N kartiofiltteri
-Shell V-Power gay

« Viimeksi muokattu: 20.05.12 - klo:18:34 kirjoittanut Tumppi »
Miata NC-06

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #38 : 19.05.12 - klo:16:29 »
Varsin iloisena yllätyksenä 132.5hp ja 144.7Nm. Autona siis 1.6l NA, jossa erona vakioon pakosarja, putkisto?, nokat, kartiofiltsu ja 8kk vanhaa bensaa tankissa ;D

Kaikenkaikkiaan oli varsin onnistunut päivä, keli oli mitä parhain, ja uusia sekä vanhoja tuttuja/juttuja riitti :) Penkki vaikutti siinä mielessä varsin tarkalta, että moni vakio päätyi muutaman hepan sisälle siitä mitä tehdas ilmoitti.
« Viimeksi muokattu: 19.05.12 - klo:16:59 kirjoittanut hrnt »

Antsa

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Ite tein
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #39 : 19.05.12 - klo:16:52 »
Karvan alle 120hp ja vääntöä naurettavat 135Nm. Ihan hyvin 90-heppasesta giggle

Perusvirit eli
- JR CAI -tyyppinen ilmanotto
- jonkinlainen pakosarja (XSPower?)
- MX5Parts catback
- 14-asteen ennakko
- itse 90-heppasesta modattu ECU

Muuta huomioitavaa:
- 90hp moottorilla ajettu 60tkm
- 115hp männät ja nokat (joilla ajettu 150tkm), uudet männänrenkaat
- melko uudet tulpanjohdot ja tulpat
- imusarja kohdistettu kanteen

Laihalla oli, edes täyskaasulla ei tahtonut 13:1 mennä rikki.
1.64 NA

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #40 : 19.05.12 - klo:16:57 »
Varsin iloisena yllätyksenä 132.5hp ja 144.7Nm. Autona siis 1.6l NA, jossa erona vakioon pakosarja, putkisto?, nokat, kartiofiltsu ja 8kk vanhaa bensaa tankissa ;D

Kaikenkaikkiaan oli varsin onnistunut päivä, keli oli mitä parhain, ja uusia sekä vanhoja tuttuja/juttuja riitti :) Penkki vaikutti siinä mielessä varsin tarkalta, että moni vakio päätyi muutaman hepan sisälle siitä mitä tehdas ilmoitti.
Läppärungoilla oli 128hp ;D
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #41 : 19.05.12 - klo:17:04 »
Jep, ton sun dynotuksen jälkeen odotukset oli että toi olis about vakion tehonen :) Vaikka eikös se sun mega ollu todella onnettomissa säädöissä? Kyllähän tää nytkin kävi rikkaalla, seokset oli  vedossa 11-12 välillä... Eli ehkä tuosta vielä jonkusen hepan saa kun pääsee ilmamäärämittarista eroon, ja seokset / sytkät säädettyä kohilleen.

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #42 : 19.05.12 - klo:17:10 »
seokset sinne korkeeseen 12:1 ja ilmamäärämittari pois niin vähintään 10 heppaa lisää.
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Urban

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 327
  • ex Miata 1991
    • ex Miata 1991
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #43 : 19.05.12 - klo:17:37 »
1991 1.6L NA
119.1 hp / 6945 rpm
131.8 Nm / 4941 rpm

MX5Parts catback
Pipercross kartiofilsu
Sytytyksestä ei varmuutta ;)

Vääntökäyrä tekee aaltoliikettä eli löytyy 3 huippua ja jää sen takia alhaiseksi, mistä lienee johtuu.

Ja vielä pari kuvaa:
« Viimeksi muokattu: 20.05.12 - klo:11:14 kirjoittanut Urban »

Jari

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 347
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #44 : 20.05.12 - klo:00:50 »
1990 NA 1,6    JR-ilmanotto, sytkä 10

Pollet      116,4 hp / 6550 rpm
Vääntöö  135,4 Nm / 4901 rpm
-15 Ooppeli A ST 1,4T AT
-10 Avant 218
-90 MX5 Miata
-96 Honda Shadow 600