Kirjoittaja Aihe: Kiinnostusta ajelumiittiin 11.8 Lohjanjärven ympäri & Fiskari  (Luettu 3533 kertaa)

Ilpo

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 62
  • MX 5 NC 2.0 PRHT
Joo, mukana ollaan. Nyt matka taittuu liukkaamin kun on vakioratin tilalle vaihdettu Momon ratti

NA 1.8 -94 BRG

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Kivaa oli, lisää näitä 638 Ja inssivaarille iso kiitos kuvista.
« Viimeksi muokattu: 11.08.12 - klo:17:46 kirjoittanut hrnt »

ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Joo, oli erinomaisen mukava reissu!

Mittariin kertyi täältä Espoosta lähtien 180 kilsaa. Letkassa ajelu sujui mallikkaasti, leaderi osasi hommansa, tiet oli mainiot, keli hyvä, maisemat upeita ja seisahduspaikat antoisat. Myös vaimo tykkäsi kovasti - ja sekin on tosi tärkee pointti!

Mulle kelpais sama reissu uudestaan ihan milloin vaan.... ja otetaan sitten tavoitteeksi 20 Miataa - nyt taisi olla yhdeksän (9).

Kiitos ja kumarrus - on ilo olla harrastaja, wroom!
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

Ilpo

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 62
  • MX 5 NC 2.0 PRHT
Hei,

hieno reissu. Kiitoksia tapahtuman järjestäjälle reitti- ja taukopaikkavalinnoista sekä vauhdinpidosta letkan vetäjänä. Kiitos kaikille mukana olleille. Minulla on vasta kolme viikon suhde Miataan. Tällä reissulla se vaan edelleen syveni. Tai oikeastaan Miatan todellinen  luonne minulle vasta selvisi. Miata on kotonaan mutkaisilla asfalttiteillä.

Ilpo

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Homma toimi loistavasti, mukava vaihtoehto normaalille kahvittelumiitille. Otetaan uusiks jossain vaiheessa action-smiley-066

Tommi

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 289
  • 1,6 Sutii...
Hei,

hieno reissu. Kiitoksia tapahtuman järjestäjälle reitti- ja taukopaikkavalinnoista sekä vauhdinpidosta letkan vetäjänä. Kiitos kaikille mukana olleille. Minulla on vasta kolme viikon suhde Miataan. Tällä reissulla se vaan edelleen syveni. Tai oikeastaan Miatan todellinen  luonne minulle vasta selvisi. Miata on kotonaan mutkaisilla asfalttiteillä.

Ilpo

Kannattaa tulla radalle kokeilemaan rajoja,tulee mutkapätkistäkin hauskempia..

Mutta yli 330 km tänään mutkapätkiä,ihan hyvä saldo, hanuri hivenen hellä ja uusia naamojakin näkyi  638
BRG -91.,Energy Suspension,HEL,Cobra,Cusco,K&N,SPAX,schroth,KUMHO  ym. pskaa, kiinni autossa.. Pitäs oppia ajamaan...

Stef

  • Yleisvalvoja
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 430
Jep, oli mukava reissu tänään, Matula opastatko meitä ensi kesänä Porvoon alueen pikkuteillä, aina mukavaa kun vetäjä tuntee tiet  638
Ensimmäinen MX-5 1,6l NB-98
Toinen Mx-5 1,8l NBFL -00

Inssivaari

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 117
  • Ihmisten kiusana vuodesta 1946
Ajelulenkillä en ollut mutta Fiskarissa oli mukava tavata porukkaa. Hyvää vaihtelua tavanomaisille tapaamisille Ahvenistolla. Tuntui että tarinointiinkin oli paremmin aikaa. Kun pääsisi paremmin eroon "töistä" niin ajelukin maistuisi....muuallakin kuin melkein kotinurkilla.

Tommi

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 289
  • 1,6 Sutii...
Jep, oli mukava reissu tänään, Matula opastatko meitä ensi kesänä Porvoon alueen pikkuteillä, aina mukavaa kun vetäjä tuntee tiet  638

Laitetaan korvan taa.
BRG -91.,Energy Suspension,HEL,Cobra,Cusco,K&N,SPAX,schroth,KUMHO  ym. pskaa, kiinni autossa.. Pitäs oppia ajamaan...

Timppa59

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 156
Porvoon kuulostaa hyvältä kohteelta! Itse diggaan merta ja aina kun mahdollista pitää pysähtyä kaffelle. Omia suosikkejani on vanhan Porvoontien suunnalla ovat Gumbostrandin rantakiska ja Kalkkirannan kiska. Kesäohjelmaani kuuluu nykyisin myös reissu Tirmo-bluesiin  headbang, joka pidetään Tirmossa Porvoon takana Pellingin lautan kupeessa. Hieno reitti sille suunnalle on ajaa Porvoon läpi ja hakeutua Voolahdentielle, joka nuolee meren rantaa pitkältä matkalta.
2880/7500 called "Blues Bird"