Kirjoittaja Aihe: Kabiinin tuloilman suodatus  (Luettu 2171 kertaa)

Antsa

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Ite tein
Kabiinin tuloilman suodatus
« : 28.11.14 - klo:11:04 »
Onko olemassa valmista tuloilman suodatinta, mikä olis parempi kuin NA:n tulipellissä vakiona oleva harva metalliverkko? Mulla ainakin menee siitä neulaset sun muut läpi ja sitten niitä saa keräillä hytistä. Joku hyttysverkon tapainen vois olla hyvä. Täytyykö askarella raejuustopurkista?
1.64 NA

puzle

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1012
Vs: Kabiinin tuloilman suodatus
« Vastaus #1 : 28.11.14 - klo:11:40 »
Mä värkkäsin sinne töistä napatusta ilmanvaihtokoneen suodattimesta palasen. Melko ohutta (~10mm) ja todella hyvin hengittävää, silti puhallusteho kärsi hieman. Mutta eipähän tuu koivunsiemenet silmille enää 638

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Kabiinin tuloilman suodatus
« Vastaus #2 : 28.11.14 - klo:11:45 »
Mä joskus värkkäsin pölysuojaverkosta moisen. Siitä ei kyllä tullu enää mitään läpi, enkä kyllä huomannu puhaltimenkaan heikentyneen.

Löytyy iiPein lisäks varmaan jokasesta kodinkone/tietokonekaupasta.






Mäksään en oo jaksanun viritellä mitään, kun katto alhaalla tulee kuitenkin kaikki aina sisään. biggthumpup.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

Una

  • Vieras
Vs: Kabiinin tuloilman suodatus
« Vastaus #3 : 28.11.14 - klo:11:47 »
Pitäis itekkin tehdä sille ilmanotolle jotain, vituttaa kerätä koivunsiemeniä silmistä aina ku lähtee johonki  bowrofl Sinne varmaan sais askarreltua jonkun tiheen verkon. Kiinnostaisi joku hyvä ratkaisu muakin. Minkään muun auton paperista raitisilmasuodatinta sinne tuskin kannattaa laittaa ku se kastuu kuitenki?

Väiski

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 446
Vs: Kabiinin tuloilman suodatus
« Vastaus #4 : 28.11.14 - klo:17:40 »
Onko olemassa valmista tuloilman suodatinta, mikä olis parempi kuin NA:n tulipellissä vakiona oleva harva metalliverkko?
On olemassa. Sopii käytettäväksi useimmissa avoautoissa.
http://www.superbwallpapers.com/fantasy/gas-masked-soldier-29323/

Una

  • Vieras
Vs: Kabiinin tuloilman suodatus
« Vastaus #5 : 28.11.14 - klo:18:00 »
Löytyy paremmin miatakuskille sopivassa Hello Kitty kuosissakin näköjään bowrofl:

tenis794

  • Juniori
  • Viestejä: 28
Vs: Kabiinin tuloilman suodatus
« Vastaus #6 : 28.11.14 - klo:19:57 »
Ai perkele et ois hieno  638 Mistäs tollasia saa  :D