Kirjoittaja Aihe: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19  (Luettu 10087 kertaa)

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4101
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #15 : 30.06.13 - klo:13:27 »
Multa löytyy sarja kitkoja alkuperäisillä vanteilla jotka saa poltella pois.

Vaatimuksena että hoitaa ne kanssa roskiin sitten käytön jälkeen. Eli noista sais kahteen autoon taakse liukkaat renkaat.

alppix

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 339
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #16 : 30.06.13 - klo:16:46 »
Ei muuta ku kaikki liikenevät huonot renkaat mukaan ja vaihdellaan sitten autosta toiseen jos ei kaikille riitä :) Harmi kun yhdet omat meni jo kaatikselle viime syksynä.. t1r:t vielä löytyy tallista..

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4101
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #17 : 30.06.13 - klo:17:40 »
No mä en ainakaan raahaa mukana ellei joku ilmoita että hoitaa noi sitten vanteineen pois. Ne on menossa jo hävitykseen mutta noista olis vielä kuminpolttoon. Sen jälkeen vie rengasliikkeeseen vaan vanteineen niin ne pistää ne paaliin.

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #18 : 30.06.13 - klo:18:01 »
Multa löytyy sarja kitkoja alkuperäisillä vanteilla jotka saa poltella pois.

Vaatimuksena että hoitaa ne kanssa roskiin sitten käytön jälkeen. Eli noista sais kahteen autoon taakse liukkaat renkaat.

Mahtavaa! jos tämä onnistuu niin ilmottaudun mukaan myös  8)  Mulla nimittäin on noi käyttisrenkaat joilla pitäis ajella viel syksyyn asti niin ei viiti niitä polttaa. Jos tää drifting päivä oltais järjestetty joskus lokakuussa niin olis ei olis ollu ongelmaa
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

alppix

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 339
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #19 : 30.06.13 - klo:18:07 »
No mä en ainakaan raahaa mukana ellei joku ilmoita että hoitaa noi sitten vanteineen pois. Ne on menossa jo hävitykseen mutta noista olis vielä kuminpolttoon. Sen jälkeen vie rengasliikkeeseen vaan vanteineen niin ne pistää ne paaliin.

Voin viedä. Saan dumpattua ne todennäkösesti duunipaikalle, siellä näytti olevan jo pari häkillistä renkaita hävitykseen menossa.

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #20 : 30.06.13 - klo:18:13 »
Jos jotain pirkanmaalaista kiinnostaa, niin mulla on alkuperäisillä vanteilla koko setti vanhoja kitkoja, joille ei itsellä ole käyttöä.
NA 1,6l ´91 Classic Red

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #21 : 30.06.13 - klo:19:22 »
Tommin kyselyihin liittyen, saadaanko paikalla lajiin ohjausta osaavammalta?

En nää mitää estettä tälle. Tiedän tällä hetkelläkin tusina pro difteriä jotka tulis koska vaan mukaan ohjastaan
Jos joku pääsee/haluaa tulla mukaan ohjeistamaan, niin ehdottomasti!
Don't charge. Super Turbocharge!

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #22 : 30.06.13 - klo:19:23 »
Multa löytyy sarja kitkoja alkuperäisillä vanteilla jotka saa poltella pois.

Vaatimuksena että hoitaa ne kanssa roskiin sitten käytön jälkeen. Eli noista sais kahteen autoon taakse liukkaat renkaat.

Mahtavaa! jos tämä onnistuu niin ilmottaudun mukaan myös  8)  Mulla nimittäin on noi käyttisrenkaat joilla pitäis ajella viel syksyyn asti niin ei viiti niitä polttaa. Jos tää drifting päivä oltais järjestetty joskus lokakuussa niin olis ei olis ollu ongelmaa
Laitetaanko nimi listaan? ;)
Don't charge. Super Turbocharge!

alppix

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 339
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #23 : 14.07.13 - klo:21:18 »
Osallistujien vähäisyyden vuoks kyselen saako tänne tulla yksi ulkopuolinen bmw merkkisellä autolla?

TimoL

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 336
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #24 : 15.07.13 - klo:08:11 »
Jos jotain pirkanmaalaista kiinnostaa, niin mulla on alkuperäisillä vanteilla koko setti vanhoja kitkoja, joille ei itsellä ole käyttöä.

Täältä löytys kans 15" melko loppuunajetut renkaat, kunhan vanteet palautuu/sovitaan joku omavastuuhinta niille.

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #25 : 15.07.13 - klo:14:32 »
Osallistujien vähäisyyden vuoks kyselen saako tänne tulla yksi ulkopuolinen bmw merkkisellä autolla?
Vastattu YV:llä.
Don't charge. Super Turbocharge!

Tommi

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 289
  • 1,6 Sutii...
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #26 : 17.07.13 - klo:12:42 »
Onko Tampereelta kukaan tulossa Korpilahden kautta joutsaan,voisin liittyä letkaan vaikka korpilahden nesteeltä.
BRG -91.,Energy Suspension,HEL,Cobra,Cusco,K&N,SPAX,schroth,KUMHO  ym. pskaa, kiinni autossa.. Pitäs oppia ajamaan...

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #27 : 17.07.13 - klo:13:07 »
Onko Tampereelta kukaan tulossa Korpilahden kautta joutsaan,voisin liittyä letkaan vaikka korpilahden nesteeltä.
Kyllä ainakin mä. Sieltä taitaa olla lyhyin reitti? Tosin mä uskon, että meen sinne jo hyvissä ajoin ennen ratavuoron alkua.
Don't charge. Super Turbocharge!

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #28 : 17.07.13 - klo:17:32 »
Onko Tampereelta kukaan tulossa Korpilahden kautta joutsaan,voisin liittyä letkaan vaikka korpilahden nesteeltä.
Kyllä ainakin mä. Sieltä taitaa olla lyhyin reitti? Tosin mä uskon, että meen sinne jo hyvissä ajoin ennen ratavuoron alkua.

Ja mä... pienin varauksi. Tulee riippumaan säästä kun yleisöksi aattelin lähteä. Mä en kyä aja Joutsaan lyhintä reittiä vaan aattelin "oikaista" tietä 612 Sysmään ja sieltä Joutsaan - because curvy road :driving

edit: korjattu tienumero
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


alppix

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 339
Vs: Drift-päivä aloittelijoille Joutsassa su 28.7. klo 13-19
« Vastaus #29 : 22.07.13 - klo:19:28 »
Olikos niitä kuminpolttoon sopivia renkaita vanteineen nyt tarjolla? Oon tulossa keskiviikkona käymään Helsingissä ja voisin ottaa peräkärryn matkaan. Lupaudun myös viemään ne sitten pois vaikka hävitykseen asti.