Kirjoittaja Aihe: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva  (Luettu 2851 kertaa)

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« : 28.04.09 - klo:10:33 »
Sunday on Racetrack
Kesän 2009 ensimmäinen Sunday on RACETRACK ratapäivä järjestetään heti Vapun jälkeen 3.5. Botniaringillä Jurvassa.

Sisäänpääsymaksu 5 euroa/henkilö
Ratamaksu 15 euroa/auto

Sunday on Racetrack ratapäivillä rata on auki kahdestatoista aina ilta kuuteen. Päivän aikana lippumiehet vaihdetaan kahdesti. Tavoitteemme on antaa mahdollisimman paljon ajoaikaa niille jotka sitä haluavat.

LINKKI http://www.ffp.fi/index.php?mid=14
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #1 : 28.04.09 - klo:10:36 »
Ajattelin mennä tuonne kiusaamaan volkkareita omalla 10AE:llä. Olis loistavaa jos mukaan pääsis muitakin MX-5:ia!
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Österbotten

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 53
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #2 : 30.04.09 - klo:16:07 »
Tulen mukaan!

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #3 : 01.05.09 - klo:18:25 »
Muistakaa otta sitten kuvia!

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #4 : 01.05.09 - klo:19:18 »
En viitsi ajella noin kauas mutta huomenna ajattelin käydä apparalla radalla comin teini ajeluilla :P

Ei tolla vessalla radalle vielä voi mennä mutta katsomaan nyt ainakin mitä laitteita ne taas on talven rakennelleet. Kiinnostaa toi paikallisen sliipperi celica mutta taitaa olla osina vielä tallissa.

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #5 : 01.05.09 - klo:19:57 »
Jännän jutun oon huomannu noilla kaupallisilla ratapäivillä. Paikalle saapuu melko paljon kaikenlaista porukkaa autoja katselemaan ja lopulta aika harva käy ajamassa. Ja ne ketkä tahkoaa rataa vähän enempi, ei yleensä ole ihan nuorimmasta päästä. Kerran kuulin, kun joku marisi rata-maksusta, että onpa kallista. Onhan se vajaa kolmekymppiä tietysti jo sen verran, että sillä saa viikonlopun bisset paikallisesta marketista...

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #6 : 01.05.09 - klo:20:03 »
No toi hinta on se miksi itse jätän radalle.comin päivät. Silloin kun se oli vielä 15€ sisäänpääsyineen niin se meni mutta nykyään kun siellä hädintuskin saa kahta kertaa käytyä radalla(5 kierrosta) niin jää kalliiksi mulle nykyhinnalla.

Onneks noita muitakin päiviä on jolloin saa ajaa merkillä kuin merkillä. Vuokraa radan vaikka kavereiden kanssa niin pari tuntia kun vetää tukka putkella niin hinta ei jää kalliiksi ja saa ajaa just niin kauan kuin jaksaakin.

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #7 : 01.05.09 - klo:21:18 »
En viitsi ajella noin kauas mutta huomenna ajattelin käydä apparalla radalla comin teini ajeluilla :P

Ei tolla vessalla radalle vielä voi mennä mutta katsomaan nyt ainakin mitä laitteita ne taas on talven rakennelleet. Kiinnostaa toi paikallisen sliipperi celica mutta taitaa olla osina vielä tallissa.

Oon menossa tuonne ilmeisimmin myös. Kaveri vie näytille sen oranssin jdm RX-8:n, eli mut löytää jostain sen auton lähettyviltä :)
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #8 : 01.05.09 - klo:21:20 »
Jännän jutun oon huomannu noilla kaupallisilla ratapäivillä. Paikalle saapuu melko paljon kaikenlaista porukkaa autoja katselemaan ja lopulta aika harva käy ajamassa. Ja ne ketkä tahkoaa rataa vähän enempi, ei yleensä ole ihan nuorimmasta päästä. Kerran kuulin, kun joku marisi rata-maksusta, että onpa kallista. Onhan se vajaa kolmekymppiä tietysti jo sen verran, että sillä saa viikonlopun bisset paikallisesta marketista...

Onhan tuo sinänsä melko kallista jos miettii että itse ajelen Jurvassa 130e hintaan koko kauden. Joku 10e olis sopiva hinta radalle näillä ratapäivillä...
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #9 : 01.05.09 - klo:21:56 »
Jännän jutun oon huomannu noilla kaupallisilla ratapäivillä. Paikalle saapuu melko paljon kaikenlaista porukkaa autoja katselemaan ja lopulta aika harva käy ajamassa. Ja ne ketkä tahkoaa rataa vähän enempi, ei yleensä ole ihan nuorimmasta päästä. Kerran kuulin, kun joku marisi rata-maksusta, että onpa kallista. Onhan se vajaa kolmekymppiä tietysti jo sen verran, että sillä saa viikonlopun bisset paikallisesta marketista...

Onhan tuo sinänsä melko kallista jos miettii että itse ajelen Jurvassa 130e hintaan koko kauden. Joku 10e olis sopiva hinta radalle näillä ratapäivillä...

Toi 10€ on kyllä liian vähän kun sitten sinne radalle ei mahdu ollenkaan ja käy niitä oho tilanteita kun teinit ajelee ruoskillaan miten sattuu rataa seilaten.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #10 : 03.05.09 - klo:17:45 »
Eipä ollu radalle.comin päivillä muuta oranssia kuin lotus.....missäs se räxä oli?

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: 3.5. Sunday on Racetrack @ Jurva
« Vastaus #11 : 03.05.09 - klo:21:27 »
Siinä "hifi-esittely" rivissähän se oli. Eli tämä auto siis.

Pari klippiä noilta ratapäiviltä:



« Viimeksi muokattu: 04.05.09 - klo:13:08 kirjoittanut Samsa »
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd