Kirjoittaja Aihe: ratapäivistä  (Luettu 4835 kertaa)

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #15 : 22.05.08 - klo:22:26 »
Kävin eilen vetäsemässä kesän ekat ratakierrokset Affenistolla. Oli oikein hauskaa ja kovasti oli väkeä ajelemassa! Ensin katsoin, että onkohan Samsa tullut pitkän matkan takaa etelään, kun parkissa seiso ihan samanlainen 10AE?? Ajoin viereen parkkiin ja lopulta päädyttiin peräkkäin kurvailemaan. Oli himpan verran meikäläistä enempi Ahvenistoa kiertänyt ja tuli paljon hyviä vinkkejä. Kävin yhden setin istumassa kaverin apparina ja täytyy sanoa, että on tuo n. 10 vuotta uudempi peli vähän eri tuntuinen ;) Ja Torsen diffi oli aika ässä!!

Sain jopa aikaakin puristettua vähän paremmaksi. Pistän linkin filkasta, kun YT saa seen prosessoitua. Jos oppisin vaan vielä joskus ajamaan... ::)

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #16 : 23.05.08 - klo:00:04 »
Mitä toinen 10AE kurvailemassa! Kai mainostit Miata.fi sivua kuskille :)
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #17 : 23.05.08 - klo:14:28 »
Mainostin kyllä, oli kuulemma mazdagon sivuilla käyny, mutta ei täällä!


Vähän on taas pitkä, mutta nyt enemmän katseltavaa, kun oli muitakin radalla.

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #18 : 31.05.08 - klo:22:44 »
Huom huom, etelän ihmiset, jotka pääsette päivällä irtautumaan rutiinihommistanne!

Ensi viikolla näyttäisi vihdoin olevan varaamatonta rata-aikaa Ahvenistolla. Tahtoo sanoa sitä, että riittää kun ilmestyy paikalle ja maksaa 30e alle 2 h ajelusta tai yli 2h, 40e. Kypärä on tietysti ihan jees, mutta ei välttämätön. Ite olen menossa mitä todennäköisimmin torstaina 5.6. aamupäiväksi klo 0900 alkaen. Voin taipua iltapäiväksi klo 1200->, jos on muitakin tulossa.
http://www.ahvenistonmoottorirata.fi/
http://ical.mac.com/WebObjects/iCal.woa/wa/default?u=ahvenisto1&n=Ahveniston32varaukset.ics&w=23&v=0&m=5&y=2008

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
äVs: ratapäivistä
« Vastaus #19 : 06.07.08 - klo:18:02 »
Lauantaina 19.7. on taas Alastarossa Radalle.com:in ratapäivät. Lauantaina on tyypillisesti ollut radan kiertoa takarenkaat pitäen ja ilman pitoa. Sunnuntaina on kiihdytyspäivä.

Alastaron rata on hyvä paikka treenata "uuden" auton käsittelyä, koska rata on leveä, sokeita mutkia ei ole ja suoja-alueet ovat suuret. Ja tehopeleillä pitäisi mennä parimarkkaa rikki suorilla ;)

Itse olen menossa lauantaiksi.

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #20 : 27.07.08 - klo:12:55 »
Ensi viikolla Ahvenistolle kurvailemaan?

Useana päivänä (ma-to) on Hämeenlinnassa vapaata aikaa 30 egen etuhintaan. Kypäräähän ei tarvittu, kun käy varaamattomalla ajalla harjoittelemassa autonsa käsittelyä.

Meen totuttautumaan uusiin renkaisiin todennäköisesti keskiviikkona tai torstaina. Ilmoitelkaa YV:llä tai tähän jos on kiinnostusta sovittaa aikoja yhteen.
http://ical.mac.com/WebObjects/iCal.woa/wa/default?u=ahvenisto1&n=Ahveniston32varaukset.ics

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #21 : 06.02.09 - klo:19:28 »
Täytin tuohon sivun kalenteriin kaikki tulevat radalle.com ja x-treme.fi ratapäivät + muutamia botniaringin varauksia. Lisätkää vain kalenteriin tulevia tapahtumia/ratapäiviä jos on mielessä jotain.

Lista tulevista tapahtumista
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #22 : 27.06.09 - klo:18:14 »
Kävin muuten tänään tuossa mazdagon ja muiden japsiautojen järjestämässä ratapäivässä. Eli botniameet 2009: http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1237147074

Oli aika koominen päivä  ;D  Menin hakemaan ajoluvat radalle niin katsoivat mun autoa ja kirjoittivat ikkunaan tarran H (=Hitaat autot). Tuollahan siis oli luokiteltuna ajovuorot "hitaille" ja "nopeille" autoille. No ajoin auton lippumiehen eteen vahingossa nopeiden autojen vuorolla ja lippumies kysy että "saat sä mennä jos et jää jalkoihin, kai olet ajanut tätä rataa ennen?", naurahdin lähdin kiskoon kaikki mitä miatasta lähti. Ajoin 5 kierrosta ja ohitin kaikki 6 radalla ollutta "nopeata" autoa :D Ajelin päivän hitaiden ja nopeiden vuoroilla kunnes lippumies kielsi mua kokonaan ajamasta hitaiden vuorolla. No jatkoin täysillä ajamista nopeiden autojen seassa ja parin tunnin päästä tuli lippumies kehottamaan että "hidastaisin vauhtia" kuulemma "ei tarvitse ajaa niin rajoilla" ...wtf?  8)
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #23 : 27.06.09 - klo:18:29 »
Joo ei ole eka kerta toikaan noissa eri kerhojen ratapäivissä.

Sanoin jopa kerran muutama vuos sitten yksillä "munanjatko" autopäivillä :p että palauttaa mun rahat jos siellä ei saa ajaa kuten radalla kuuluu....

Niitä vaan harmittaa kun joku halpa kikkana menee kovempaa kuin niiden tuunaamat miljoonavehkeet :)

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: ratapäivistä
« Vastaus #24 : 27.06.09 - klo:18:31 »
Hyvin sanottu siellä!

Turha sitä on radalla itkeä ja valittaa. Jos porukka haluaa ajella hissukseen tuninkivehkeillänsä niin ajelkoot radan ulkopuolella. Korjatkaa jos mä olen väärässä mutta eikö suljetun moottoriradan tarkoitus ole että siellä saa painella täysillä?


edit: huonolaatuinen video tuubissa. "Miata owns" ;)
« Viimeksi muokattu: 27.06.09 - klo:19:06 kirjoittanut Samsa »
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd