Kirjoittaja Aihe: huomiovalojen kytkentä  (Luettu 33633 kertaa)

moregore

  • Ghost Rider
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 460
  • SisäVessa650S
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #30 : 23.03.10 - klo:22:56 »
Tsompailin Lagunaan huolto-osaa motonetista, niin sattu silmään tollaset wannabe audi -tyyliset huomiovalot.

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=48-1327

näyttävät about tältä: http://www.aamulehti.fi/teema/autot/jutut/9508307-big.jpg

Ajattelin että miataan saisi noista varmaan jotain väsättyä ja jos ei miataan, niin ainakin johonkin ihan perusautoon. Noiden pitäisi olla ihan laillisetkin.

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #31 : 24.03.10 - klo:03:30 »
Kattelin samantyylisiä Polar Autovarusteessa. Oli montaa mallia ja muistaakseni osa noita edullisempiakin. E-hyväksynnät löyty niistäkin.

Mielestäni sopii NA:han yhtä hienosti ku ksenonit T-Fordiin :) Toki tuoreempiin sopii paremmin...

Ovat niin leveitä ettei saa laillisesti aukkoon mahdutettua. Ite ostin kalliimmat Hellan polttimolliset, ei niitäkään ihan laillisesti taida saada asennettua aukkoon. Sääli ettei Matillekaan ollut jäänyt Talmun keltaisia varaston perälle lojumaan, ne ois ollu oikeeta aikakautta :D
NA 1,6l ´91 Classic Red

diskis

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 362
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #32 : 24.03.10 - klo:08:50 »
Tsompailin Lagunaan huolto-osaa motonetista, niin sattu silmään tollaset wannabe audi -tyyliset huomiovalot.

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=48-1327

näyttävät about tältä: http://www.aamulehti.fi/teema/autot/jutut/9508307-big.jpg

Ajattelin että miataan saisi noista varmaan jotain väsättyä ja jos ei miataan, niin ainakin johonkin ihan perusautoon. Noiden pitäisi olla ihan laillisetkin.

Vastaavanlaiset löytyy mx5partsista halvemmalla: http://www.mx5parts.co.uk/product_info.php/products_id/1700
Juuri nämä on tällä hetkellä autossa. Ovat jopa tyyppihyväksytyt, ja näyttävätkin jopa hyvältä.

  _____/_____
D'-.    | /  )
'(O)'-...'(O)'

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #33 : 24.03.10 - klo:11:12 »
Vastaavanlaiset löytyy mx5partsista halvemmalla: http://www.mx5parts.co.uk/product_info.php/products_id/1700
Juuri nämä on tällä hetkellä autossa. Ovat jopa tyyppihyväksytyt, ja näyttävätkin jopa hyvältä.

Löytyiskö kuvaa noista asennettuna? Olen miettinyt noita pidemmän aikaa, mutta kun en ole nähnyt kuvaa jossa tuon tyylisiä huomiovaloja olisi NA mäksään asennettu, niin olen aina päätynyt siihen että ovat liian "modernin" näköiset.
 
Olen tästä syystä etsinyt pyöreitä huomiovaloja, about tämän näköisiä:



mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaisia jotka miellyttäisivät silmää sekä lompakkoa ja olisivat E hyväksytyt.

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #34 : 24.03.10 - klo:14:16 »
Vastaavanlaiset löytyy mx5partsista halvemmalla: http://www.mx5parts.co.uk/product_info.php/products_id/1700
Juuri nämä on tällä hetkellä autossa. Ovat jopa tyyppihyväksytyt, ja näyttävätkin jopa hyvältä.

Löytyiskö kuvaa noista asennettuna? Olen miettinyt noita pidemmän aikaa, mutta kun en ole nähnyt kuvaa jossa tuon tyylisiä huomiovaloja olisi NA mäksään asennettu, niin olen aina päätynyt siihen että ovat liian "modernin" näköiset.
 
Olen tästä syystä etsinyt pyöreitä huomiovaloja, about tämän näköisiä:



mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaisia jotka miellyttäisivät silmää sekä lompakkoa ja olisivat E hyväksytyt.

Itellä on juuri noi mx5partsin huomiovalot NB:n keulalla.. omasta mielestä istuu ihan mukavasti siihen, täytyy kaivella jos löytys joku kuva missä näkyy. NA mallihan on muutenki vähän kulmikkaampi kun tää NB, joten veikkaisin että istuu siihen vähintään yhtä hyvin. Se on tietty makuasia mikä miellyttää kenenkin silmää :)
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

diskis

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 362
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #35 : 24.03.10 - klo:14:52 »
Löytyiskö kuvaa noista asennettuna? Olen miettinyt noita pidemmän aikaa, mutta kun en ole nähnyt kuvaa jossa tuon tyylisiä huomiovaloja olisi NA mäksään asennettu, niin olen aina päätynyt siihen että ovat liian "modernin" näköiset.

Sopii mielestäni mainiosti, kun ovat kohtuu pienet ja huomaamattomat. Tietenkin ovat liian lähekkäin asennettuna, pitäisi koko etupuskuri vaihtaa jos haluaa ne siististi ja laillisesti asennettuna.
Tulen muuten rättikattoa luovuttamaan tällä autolla, niin näet sitten miltä ne oikeasti näyttää.
Ja ei ollut relettä mukana paketissa, mulla oli toiset huomiot ennen, jonka piuhat kierrätin näihin.


  _____/_____
D'-.    | /  )
'(O)'-...'(O)'

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #36 : 24.03.10 - klo:16:51 »
Sopii mielestäni mainiosti, kun ovat kohtuu pienet ja huomaamattomat. Tietenkin ovat liian lähekkäin asennettuna, pitäisi koko etupuskuri vaihtaa jos haluaa ne siististi ja laillisesti asennettuna.
Tulen muuten rättikattoa luovuttamaan tällä autolla, niin näet sitten miltä ne oikeasti näyttää.
Ja ei ollut relettä mukana paketissa, mulla oli toiset huomiot ennen, jonka piuhat kierrätin näihin.

Ai ne on noin pienet :) Jotenkin mielsin nuo valot selväsi suuremmiksi, nuohan ovat varsin huomaamattomat tuollaisenaan.

Timo

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 194
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #37 : 24.03.10 - klo:22:28 »
Mulla on aikalailla tuon näköiset, muistaakseni Hellan valot

1.6 SC '92

kräki

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 56
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #38 : 25.03.10 - klo:08:43 »
Mulla on noi motonetin mallin ledit edessä,muistaakseni näkyy siinä miata lehden kuvassa,mikä on otettu moottorikahvilasta,tai niissä moottorikahvilan kuvissa galleriassa.se on se hopeinen NA.
Oon ollu kyllä tyytyväinen niihin,vaikkei niitä lain vaatimiin mitta perseilyyn saanukkaan.
Ja kaikenkukkuraks,ne melkeen valaisee paremmin ku omat valot...eeh!
ja ne on hyväksytyt päivävalot,saa ajovalojen rinnalla.
Itse ostin valot a-tarvikkeesta,mutta katoin,että samalta näyttäis motonetissa.
Ex-Ohjus Na 1.6 '95 hah!!!

_paffa

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #39 : 07.04.10 - klo:16:37 »
Miten olisi tälläinen "viritelmä":



Pikainen photoshoppaus...



Eihän nuo hyväksytyt ole mutta ajaisivat asian eikä olisi liian ulospäin näkyvät...

- Pasi

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #40 : 07.04.10 - klo:17:05 »
Miten olisi tälläinen "viritelmä":



- Pasi


Tulee tekarit mieleen  ;D
Noi audivalot on samanlainen villitys ku lexusvalot 10 vuotta sitten..
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

Urban

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 327
  • ex Miata 1991
    • ex Miata 1991
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #41 : 07.04.10 - klo:20:32 »
Hehe, tajusin vasta nyt toisella katsomiskerralla (töissä nyt on aina aivot pois päältä) että tossa photoshopatussa on juuri nuo valot. Ekalla kerralla en huomannu niitä lainkaan ja kattelin et mikä nois parkeis ny muka on. Eli joo vois sanoo että ei oo liian ulospäin näkyvät, näyttää tosin ihan viiksiltä ;)

« Viimeksi muokattu: 07.04.10 - klo:20:35 kirjoittanut Urban »

_paffa

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #42 : 07.04.10 - klo:20:56 »
Nojoo. tuo oli tollanen pikanen fotoshoppaus... Noita ton mallisia ledinauhoja kun voi vissiin katkoo mittaan ja taivuttaa sopivaan kulmaan helposti. Tilasin ebaysta yhen parin noita niin katellaan miltä näyttäs. Tokihan ne voi asentaa kuten diskiksen päivävalot ovat mutta tuonne syvemmälle puskuriin.

- Pasi

Urban

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 327
  • ex Miata 1991
    • ex Miata 1991
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #43 : 07.04.10 - klo:21:17 »
Laillisuus kun on muutenkin näissä vähän niin ja näin niin yks paikkahan vois olla esim. tossa luukkulamppujen etuosassa, esim et lamppu/luukku jää 5mm ilmaan ja sinne valot. Partco:ssa Haagassa joku just osteli jonossa ennen mua tommosta ledinauhaa ja puheista päätellen oli just päivävaloiksi säätämässä. Just pätkittävää ja ulkokäyttöön soveltuvaa. Itte en tosin hirveesti tommosista välitä, mut vinkkinä kuitenki ;)

Partco ledinauhat
« Viimeksi muokattu: 07.04.10 - klo:21:19 kirjoittanut Urban »

_paffa

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: huomiovalojen kytkentä
« Vastaus #44 : 07.04.10 - klo:21:33 »
Niin toinen vaihtoehto, joka tosin tulee pikkasen turhan alas olisi laittaa tollaset ledinauhat tai ihan perus kapeet drl:t puskurin ja lipan välisiin ilmanottoaukkoihin. Lippa vaan tosin puuttuu :D

Tollanen löyty googlaamalla... taitaa olla s2000 honda:



- Pasi
« Viimeksi muokattu: 07.04.10 - klo:21:42 kirjoittanut _paffa »