Onko kukaan kokeillut tällaisia? Mitä mieltä? https://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=5763&oid=1&depth=0&page=7&count=100&PHPSESSID=aac6bc87486a1c19ac5a130b25bf1b3b
Allekirjoittaneella on ollut nuo NA:ssa viime kesästä. Autossa ennestään 6-pisteen kaari oviputkilla, mutta silti kyllä nuo epätasaisuuksien yli ajettaessa tutinaa vähensivät selvästi. Ei siis pelkkää placeboa.
Ostin tälle kaudelle ja ai että mikä ero. Räminät väheni ja koko kori tuntuu jäykemmälle -> tuntee alustan toiminnan pienissäkin pateissa. Ainoa miinus on hieman jähmeä ovien aukaisu ja kiinni veto, mutta siitäkin pääsisi eroon jos hieman hiosi paloja.
Ostin tälle kaudelle ja ai että mikä ero. Räminät väheni ja koko kori tuntuu jäykemmälle -> tuntee alustan toiminnan pienissäkin pateissa. Ainoa miinus on hieman jähmeä ovien aukaisu ja kiinni veto, mutta siitäkin pääsisi eroon jos hieman hiosi paloja.
Samat kokemukset, erittäin positiivinen yllätys kuinka paljon vaikuttavat positiivisesti.
No juu. Laitoin itsekin eilen paikoilleen. Pitää varmaan vielä löysätä pultit, sulkea/avata ovia muutaman kerran (kuten tuossa linkatussa ohjeessa kehoitettiin)ja kiristellä asteittain uudelleen. Eiköhän kaikkein pahin nihkeys näin hellitä, jää nimittäin muutoin vielä kahva käteen sisään pyrkiessä. Tuntuuhan tuo ihanana tiukkuutena ajossa. Tulee ihan uudet räminät listan kärkeen näiden jälkeen. Liekkö ratin akselin kannatuksen väljyys/löysyys nyt ykkösenä.
Asensin uudet muovipalaset vanhojen tilalle ja väitän tuntevani eron korin jäykkyydessä ja sitä kautta esim. ohjauksessa + takapuolituntumassa. Aika jämptit ovat ovet sulkea ja varsinkin avata. Suosittelen, ehkä paras yksittäinen halpa investointi autoon. Ja on helppo asentaa biggthumpup.
Tänään laitoin kiinni NB.hen nuo Kenauton palat ja kävin ajelemassa mukulakivillä. Tunne on sellainen, että epätasaisen tien tärinät ei tule enää niin vahvasti läpi. Uusin myös alustan jokunen viikko sitten ja vaikka paluuvaimennus on normaalisti kaikkein löysimmällä, niin BC Racing alusta on huomattavasti jäykempi kuin vakio alusta ja tärinöitä tiestä tulee enemmän. Eli alustan vaihdon yhteydessä ainakin suosittelen näiden ovipuslien hankintaa tällä lyhyellä kokemuksella. Pieni miinus se, että ovet eivät mene nyt heittämällä kiinni, mutta tämän suhteen ei mitään ongelmaa sovituksessa tai kahvan tiukkuudessa.
Itse tilasin ebaysta mitkälie kopiopalat. Erittäin positiivinen ensivaikutelma varttitunnin testilenkin perusteella. Korin natinat vähentyi. Ovista, eli itse paloista/kupeista kuuluu välillä ääntä, mutta sehän tarkoittaa vaan että toimivat.
Ainoa miinus on hieman jähmeä ovien aukaisu ja kiinni veto, mutta siitäkin pääsisi eroon jos hieman hiosi paloja.
Ainakin minulla ongelma poistui pienellä suihkauksella silikonia 638 Ja jos palat tuntuvat vähänkin väljiltä tai ihan liian tiukoilta, niin niitä vastakuppeja on helppo muotoilla esim. siirtopihdeillä.
Tänää tuli ilmotorsportilta nämä kenauton "oviholkit" pitää asentaa ja laittaa tänne palautetta et huomaako eroa.. nykyiset orkkis kumitatit on todella pehmeät ja ovi täristää ajaessa varsinki terävät montut saa korin värisemään
Tänää tuli ilmotorsportilta nämä kenauton "oviholkit" pitää asentaa ja laittaa tänne palautetta et huomaako eroa.. nykyiset orkkis kumitatit on todella pehmeät ja ovi täristää ajaessa varsinki terävät montut saa korin värisemään
Noniin. Palikat asennettu ja ovi on jämpti ku aukasee ja sulkee. Ajossa huomaa pientä eroa, tosin ei suurta Itsellä se ongelma et kovakaton kanssa ei juuri ollenkaa värise kori mut ilman kovakattoa tuntuu kuin vanteet olisi päin honkia tasapainoitettu? Kellään samallaista ongelmaa? Moottorin ja perän tukikumit on itsellä kanssa vaihdon tarpeessa, voiko kenties siitä johtua toi ravistelu?
Tänää tuli ilmotorsportilta nämä kenauton "oviholkit" pitää asentaa ja laittaa tänne palautetta et huomaako eroa.. nykyiset orkkis kumitatit on todella pehmeät ja ovi täristää ajaessa varsinki terävät montut saa korin värisemään
Noniin. Palikat asennettu ja ovi on jämpti ku aukasee ja sulkee. Ajossa huomaa pientä eroa, tosin ei suurta Itsellä se ongelma et kovakaton kanssa ei juuri ollenkaa värise kori mut ilman kovakattoa tuntuu kuin vanteet olisi päin honkia tasapainoitettu? Kellään samallaista ongelmaa? Moottorin ja perän tukikumit on itsellä kanssa vaihdon tarpeessa, voiko kenties siitä johtua toi ravistelu?
Jos on painavat vanteet ja kumit niin ihan normaalia. Alustaan lisää tukea ja keulaan myöskin.
Itellä tuli ihan yllätyksenä miten paljon kori värisee ku ostaessa oli kovakatto paikallaan ja sillon ei värissyt. Sitten joskus eka kertoja ilman kattopalaa ajaessa mietin mikä hitto alko ravistaa et menikö kardaanista jotai ? Mut taitaa olla yleistä tämä ravistelu, eli ominaisuus