Kirjoittaja Aihe: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua  (Luettu 505584 kertaa)

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #270 : 13.01.13 - klo:18:23 »
Mä oon ajanu todella matalilla, oon pyytäny että pääsen alakannelle ja ne on ollu samaa mieltä. Ajat poikittain pahojen kohtien yli. Mulla toi oma keulasta ja perästä todella matala ja meni raapimatta.
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #271 : 13.01.13 - klo:18:32 »
Mäksä on kohtuuhelppo, ku siinä on renkaat niin nurkissa, eikä oo pitkiä ylityksiä. Jos pystyy hidasteitten yli ajelee normiteillä, ni eiköhän sitä laivaankin pääse.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #272 : 17.01.13 - klo:09:22 »
Kelläs on noita supertechin mäntiä? pariin lafkaan laittanu kyselyä niistä ja missään ei löydy hyllystä vaan on tilaustavaraa.. Onks noi aina tilaustavaraa vai onks mulla vaan ollu huono säkä?  :scratch
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #273 : 17.01.13 - klo:09:25 »
Kelläs on noita supertechin mäntiä? pariin lafkaan laittanu kyselyä niistä ja missään ei löydy hyllystä vaan on tilaustavaraa.. Onks noi aina tilaustavaraa vai onks mulla vaan ollu huono säkä?  :scratch

kysyikkö jo täältä http://myworld.ebay.co.uk/txautoplex/?_trksid=p4340.l2559
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #274 : 17.01.13 - klo:09:49 »
Kelläs on noita supertechin mäntiä? pariin lafkaan laittanu kyselyä niistä ja missään ei löydy hyllystä vaan on tilaustavaraa.. Onks noi aina tilaustavaraa vai onks mulla vaan ollu huono säkä?  :scratch

kysyikkö jo täältä http://myworld.ebay.co.uk/txautoplex/?_trksid=p4340.l2559

Kysyin, muttei oo tullu mitään vastausta  action-smiley-034
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

Antsa

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Ite tein
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #275 : 17.01.13 - klo:21:01 »
http://949racing.com/ tuolta ostin noin vuosi sitten, nyt ei tainnut olla enää?
1.64 NA

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #276 : 22.01.13 - klo:20:50 »
Tuli UK:sta Torsen. Stnan kuriirit ku paiskoneet prkl vash niin että toinen niistä "siivistä" poikki angry-smiley-005  Jotenki arvasin että näin käy.

Auto on NB 1,6 eli eikös siinä ole ns. iso perä. Onko se koppa sama kuin noissa Torsen-perissä, eli onnistuuko jos avaan ton avoimen perän ja pistän Torsenin tilalle?

Pikkasen ottaa kuulaan >:(

NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #277 : 22.01.13 - klo:21:00 »
Auto on NB 1,6 eli eikös siinä ole ns. iso perä. Onko se koppa sama kuin noissa Torsen-perissä, eli onnistuuko jos avaan ton avoimen perän ja pistän Torsenin tilalle?

NB1.6 ja NA "isoperä" oli ainakin päällepäin ihan identtiset. Sisuksia en vertaillut, kun en NB:n perää avannut, liimasin vaan NA:n kuoret kasaan.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #278 : 22.01.13 - klo:21:03 »
Tuli UK:sta Torsen. Stnan kuriirit ku paiskoneet prkl vash niin että toinen niistä "siivistä" poikki angry-smiley-005  Jotenki arvasin että näin käy.

Auto on NB 1,6 eli eikös siinä ole ns. iso perä. Onko se koppa sama kuin noissa Torsen-perissä, eli onnistuuko jos avaan ton avoimen perän ja pistän Torsenin tilalle?

Pikkasen ottaa kuulaan >:(
Ohhoh!
Kohtalaisen paljon ovat paiskoneet, jos siipi on poikki. Oliko perä jollain lavalla vai pelkästään kyplamuovissa? Olisikohan tippunut jostain hyllyltä... Olitko kuriirifirmaan yhteyksissä?
Don't charge. Super Turbocharge!

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #279 : 22.01.13 - klo:21:15 »
Tuli UK:sta Torsen. Stnan kuriirit ku paiskoneet prkl vash niin että toinen niistä "siivistä" poikki angry-smiley-005  Jotenki arvasin että näin käy.

Auto on NB 1,6 eli eikös siinä ole ns. iso perä. Onko se koppa sama kuin noissa Torsen-perissä, eli onnistuuko jos avaan ton avoimen perän ja pistän Torsenin tilalle?

Pikkasen ottaa kuulaan >:(
Ohhoh!
Kohtalaisen paljon ovat paiskoneet, jos siipi on poikki. Oliko perä jollain lavalla vai pelkästään kyplamuovissa? Olisikohan tippunut jostain hyllyltä... Olitko kuriirifirmaan yhteyksissä?

Kuplamuoviin oli ja on edelleen kääritty, ei lavaa. Interparcelin kautta otin rahdin ja en ole viä ehtiny reklamoimaan. Prkl ku läksin väärään aikaan lenkillekin ku aattelin ettei se enää näin illalla ovelle tule, mutta eikö vaan tullu. Tytär kuittas vastaanotetuksi ja hän ymmärtää noista yhtä paljon kuin minä naisen saati teini-ikäisen tytön logiikasta niin eihän hän osannut katsoa oliko ehjä vai ei. Ny mulla ei ole edes kuriirille jätettyä merkintää, että on vahingoittunut :(  Ei hyvältä näytä...
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #280 : 22.01.13 - klo:21:23 »
Vaihda kilkkeet perästä toiseen. Shimmaamiseen menee tovi mut ei ole ruudin keksimistä.
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #281 : 22.01.13 - klo:21:40 »
Shimmaamisesta(kaan) en tiedä mitään. Arvelen se olevan jonkinmoista kohdistamista. Onko jollain antaa linkkiä ohjeeseen tai jos kertoo, miten se tehdään.

Täytyy vääntää tää positiivikseksi - tulipa uutta nysvättävää ja oppii taas jotain uutta (hampaat kyä kirskuu tässä vääntäessä, mutta kyä tää tästä)
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #282 : 22.01.13 - klo:22:01 »
Kyllä siinä hetki jos toinenkin menee kun shimmaa. Tietty jos vuoden kestävä perä riittää niin sitten erri asia...

Olen neljä kertaa tehny ja kyllä siinä muutama ärräpää tulee kun purat monetta kertaa jo kun aina välys muuttuu kun hetken sen kanssa puljaa.
Uusilla laakereilla ja vähän kuluneilla rattailla huomattavasti mukavempi operaatio.

Simpalle että ei vaadi isoakaan osumaa että menee se alumiinivarsi poikki. Itse pudotin sen päälle keskikokoisen rälläkän ja hipas vaan niin napsahti.

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #283 : 22.01.13 - klo:22:27 »
Pitikin lähtee hienostelemaan ja hifistelemään... että oikein torsenia prkl

Tein vähän risöötsiä ja ny on jonkinmoinen käsitys mitä toi shimmaaminen on. Maken maininta pura-kokoa-pura-kokoa hommasta ärräpäiden sinkoillessa vaikutti kyä vähän motivaatiota pudottavasti. No, tarttee ottaa aikalisä ja antaa verenpaineen laskea ja katella mitä ton kans tekee. Voi vidu >:(
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #284 : 22.01.13 - klo:23:02 »
Shimmaus onnistuu onneks purkamatta, onnistuu säätöpyöriä pyörittämällä.
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa