Kirjoittaja Aihe: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua  (Luettu 505556 kertaa)

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #570 : 07.05.13 - klo:15:40 »
Mulla on noi kuppijakkarat niin matalat ettei sitä sammutinta oikein saa penkin eteen niinkuin mulla ennen on ollu. Pakostakin jäis jalat lepää sen päälle, tarttuis sammuttimen sokka lahkeeseen tms. Kuljettajan penkin taakse se vois mahtua mut jos pidempi kaveri ajaa mun autoa niin sit siitä ei tulis oikein mitään. Ainoa paikka hytis on toi hattuhyllyn etuosa suoraan kaaren alapuolella. Kyl mä mielummin sen takaluukkuun haluisin....


Kysbä: Riittääkö kevyesti ahdetussa autossa vakiosyylari + reroute vai pitääkö pistää tilaukseen myös kunnon kenno?

Riittää vakio. Radalla seuraa lämpöjä.
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #571 : 07.05.13 - klo:16:50 »
Mulla on noi kuppijakkarat niin matalat ettei sitä sammutinta oikein saa penkin eteen niinkuin mulla ennen on ollu. Pakostakin jäis jalat lepää sen päälle, tarttuis sammuttimen sokka lahkeeseen tms. Kuljettajan penkin taakse se vois mahtua mut jos pidempi kaveri ajaa mun autoa niin sit siitä ei tulis oikein mitään. Ainoa paikka hytis on toi hattuhyllyn etuosa suoraan kaaren alapuolella. Kyl mä mielummin sen takaluukkuun haluisin....
Repsikan jalkatilaan? Vaikka siihen keskikonsolin kylkeen. On sitten ainakin käsillä ja kaventaa vain repsikan jalkotilaa.

Netistä löytyy kyllä firmoja joilla on tarjolla automaattisia sammutusjärjestelmiä ihan myytäväksi asti. Toki taitavat jokusen kilon enemmän painaa, mutta ovat tehokkaita ja sammuttavat suoraan konehuonetta.
NA 1,6l ´91 Classic Red

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #572 : 07.05.13 - klo:19:23 »
Mulla oli 944:ssa kunnollinen teline pelkääjän penkin edessä, kiinni kiskoissa. Hyvä paikka josta sen saa helposti eikä ole tiellä.
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

sasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 768
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #573 : 07.05.13 - klo:20:29 »
Mulla kans pelkääjän penkin edessä. 2kg.

VesCu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 548
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #574 : 08.05.13 - klo:11:56 »
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: [Ode] - 07.05.13 - klo:15:30
Kysbä: Riittääkö kevyesti ahdetussa autossa vakiosyylari + reroute vai pitääkö pistää tilaukseen myös kunnon kenno?

Riittää vakio. Radalla seuraa lämpöjä.

Radalla ilman reroutea 5-7 kierrosta max. Suosittelen isompaa jäähdytintä, jos enempi radalla käy. Muuten ei väliä.
Miata '90 1.6l Turbo
Mazda CX-60
Ex Legacy '08 "Boxer Diesel"
Ex Forester '03 XT AT
Ex Impreza '99 GT

Tazka

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 72
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #575 : 08.05.13 - klo:17:51 »
Juuri tilaamassa V-maxx alustaa il-motorsportista ja ajattelin vielä kysästä konkareilta että, onko jotain puslia tai muita osia mitä kannattaa vaihtaa alustan vaihdon yhteydessä NB:hen?

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #576 : 08.05.13 - klo:19:35 »
Säädettävät koiraanluut olis fiksut jos aikoo madaltaa enemmänkin.

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #577 : 08.05.13 - klo:20:20 »
3 vuotta Vmaxxeilla, niin pohjassa ku menee, takana vakio koiranluilla, nou problem  :) ei niistä säädettävistä iloa oo
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #578 : 08.05.13 - klo:21:23 »
Suuntauksensäätöpultit kannattaa uusia valmiiksi, jos on vähänkään epäilyä vanhojen ehjänäsäilymisestä suuntauksessa.
ex-NA8C

alppix

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 339
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #579 : 08.05.13 - klo:22:03 »
Suuntauksensäätöpultit kannattaa uusia valmiiksi, jos on vähänkään epäilyä vanhojen ehjänäsäilymisestä suuntauksessa.

Nää vaihdoin kans, kun ainakin omat oli vähän huono kuntosen oloset ja koiranluut meni molemmat rikki irrottaessa.

Tazka

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 72
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #580 : 08.05.13 - klo:22:52 »
Kiitos neuvoista, pitää tilata säätöpultit sitten kanssa, ja katella vähän missä kunnossa koiranluut on.

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #581 : 08.05.13 - klo:23:22 »
Koiranluut voi ottaa itteensä, kun ne ottaa irti/laittaa takas. Takapää meni mulla ok, mutta etupään koiranluut alko kolisemaan muutaman sadan kilsan päästä alustan vaihdosta. Vaihdoin uudet OEM-luut ja ne on edelleen ok.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #582 : 09.05.13 - klo:20:01 »
Imusarjan irrottamisesta (-91 1.6l NA)

Mielestäni oon ottanu kaikki kiinnikkeet irti (pultteja / muttereita oli laipassa yläpuolella 5 alapuolella 4, tarkistin uuden imusarjan laipasta että määrä täsmää) mutta kiinni on ja pysyy. Oon sitä nyt aikani riuhtonu ja hakannu kumivasaralla ilman tulosta, ja nyt olis vuorossa voiman lisääminen, mutta ennen tätä ajattelin varmistaa että en vaan oo missannu jotain erinomaisen hyvin piilossa olevaa kiinnityspistettä?

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #583 : 09.05.13 - klo:20:13 »
Ei siellä ole kuin se tukirauta alla enää sitten ja sulla ei sitä kai edes enää ole kun samuli sen poisti.

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #584 : 09.05.13 - klo:21:07 »
Itse itselleni vastaten, lisää voimaa. Hain faijan apuun joka vääns sorkkaraudalla, ja ite taoin 5kg moskalla, niin johan irtos. Oli vaan liimattu kohtalaisen kovaa kiinni.