Kirjoittaja Aihe: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua  (Luettu 505627 kertaa)

VilleH

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 139
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2205 : 07.03.16 - klo:12:51 »
http://global.rakuten.com/en/store/suzukimotors/item/jrxl381a-10/?scid=af_gl_lnk_linkshare_paid_je6NUbpObpQ&siteID=je6NUbpObpQ-55P37eFMEJCXJlR5Jh43pA

 biggthumpup.

Ohittamaton hinta, tai no katsotaan vielä mitä tulee rahdille hintaa.

Yenkit noita tilaillu ja 35$ tullu niille toi kustantamaan.

Kotiin tuotuna ja alvit maksettuna ~45e tuli maksamaan. Vielä kerran kiitokset wagnerille vinkistä!  biggthumpup.

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2206 : 14.03.16 - klo:22:24 »
Motonet ei listaa NB 1.6 sopivaa painelaakeria, mutta sopiiko tuohon jonkun muun alle listattu osa?
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

a sigfrids

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 62
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2207 : 15.03.16 - klo:07:10 »
NA ja NB 1.6 suuttimien johtosarjojen eroavaisuuksia, eli onko NB samat liittimet kuin NA??

Suunnitelmissa olisi rakentaa kokonaan uusi suuttimien johtosarja noille EV14 ja jättää orkkis tallin hyllylle, kun pitää kuitenkin uudet johdot vetää jotta saa sekventiaaliruiskutuksen tuohon vanhaan malliin.
Miata 1.6 turbo chargecooled -89 DU Mariner Blue
Octavia combi RS -14 Rally Green

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


a sigfrids

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 62
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2209 : 15.03.16 - klo:12:26 »
NA ja NB 1.6 suuttimien johtosarjojen eroavaisuuksia, eli onko NB samat liittimet kuin NA??

Jotain eroa näyttäs olevan

http://www.autolinkmx5.com/wiring-harness-fuel-injector-loom-mazda-mx-5-mk1-16-1989-93-na0167080c-used-4617-p.asp

http://www.autolinkmx5.com/wiring-harness-fuel-injector-loom-mazda-mx-5-mk1-16-1994-98-na3667080-used-8479-p.asp

http://www.autolinkmx5.com/wiring-harness-fuel-injector-loom-mazda-mx-5-mk1-18-4-pin-coil-used-4619-p.asp

http://www.autolinkmx5.com/wiring-harness-fuel-injector-loom-mazda-mx-5-mk2-16--18-nc1067080d-used-4621-p.asp

Eikös tossa ekassa pitäs olla samat liittimet ku sun autossa on? Hintakaan ei paha.

OK, hyvä juttu tietää, eli tuon mukaan ei sovi mikään muu kuin tuon alkupään johtosarja.
Onneksi oli tuolla järkevän hintainen.
Katotaan jos tärppää että jollain löytyisi käytettynä täältä päin, muuten saa tilata tuolta.
Miata 1.6 turbo chargecooled -89 DU Mariner Blue
Octavia combi RS -14 Rally Green

[Ode]

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 862
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2210 : 17.03.16 - klo:23:01 »
Pystyykö etu-ylätukivartta hiekkapuhaltamaan ja polttomaalaamaan, niistä kun ei pallnivel lähde suosiolla irti?


Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2211 : 17.03.16 - klo:23:48 »
Puhaltamaan pystyy mutta jos meinaat pulverimaalia niin ei pysty.
Maalista riippuen kuitenkin noin 270 astetta ja parikymmentä minsaa että maali kypsyy tarkoittaa että muovit suli pallonivelestä.
Siihen saa foordin pallon kyllä laitettua joten jos sen irrottaisi ja vaihtaa kun on maalattu niin sillon onnistuu.

pvaulo

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 490
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2212 : 18.03.16 - klo:07:23 »
Itse ruiskin ihan suosiolla polyuretaanilla.

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
ex-NA8C


[Ode]

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 862
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2215 : 18.03.16 - klo:10:15 »
Pallonivel oli niin hyvässä kunnossa etten viitsinyt lähteä vaihtamaan.
Maalarin kanssa tultiin myös siihen tulokseen että puhaltaa ja vetää märkämaalilla ettei tarvitse kikkailla pallonivelten kanssa sen enempää.

VesCu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 548
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2216 : 31.03.16 - klo:15:20 »
Pystyykö jarrullisen kärryn omamassaa pienentämään vähän ns turhia kiloja keventämällä? Vai onko se kiveen hakattu?
Eli meneekö se sitten muutoskatsastuksella paperiin pienempi omapaino => kantavuus kasvaa vähän.
Miata '90 1.6l Turbo
Mazda CX-60
Ex Legacy '08 "Boxer Diesel"
Ex Forester '03 XT AT
Ex Impreza '99 GT

Una

  • Vieras
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2217 : 31.03.16 - klo:15:45 »
Ei ihan suoraan onnistu, massojen muuttamisen pitää perustua johonkin rakenteelliseen muutokseen, esim avoin pohja keskelle tms jos autotrailerista kyse..

abu

  • Juniori
  • Viestejä: 18
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2218 : 31.03.16 - klo:17:22 »
Vuoden -97 1.6 NA. Miks helkkarissa mittaristosta löytyy luistoneston merkkivalo? Oon jopa saanu sen välähtämään talvella, kun auto pyörähti ympäri (liekö vaan kosketushäikkä) :D .
Onko näitä olemassa luistonestolla?  :scratch

Una

  • Vieras
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #2219 : 31.03.16 - klo:17:33 »
Se on abs:lle.