Kirjoittaja Aihe: Alustan puslat  (Luettu 5877 kertaa)

Tommi

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 289
  • 1,6 Sutii...
Vs: Alustan puslat
« Vastaus #15 : 29.08.13 - klo:10:05 »
Yksi vaihtoehto on http://949racing.com/energy-suspension-bushings-miata.aspx kovathan nuo on,mutta kaikkeen tottuu...
BRG -91.,Energy Suspension,HEL,Cobra,Cusco,K&N,SPAX,schroth,KUMHO  ym. pskaa, kiinni autossa.. Pitäs oppia ajamaan...

lahtiain

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 803
  • NA6 '93
Vs: Alustan puslat
« Vastaus #16 : 29.08.13 - klo:11:15 »
Mulla on kanssa Energyt, rasvanipoilla. Joo on ne kovat, mut toisaalta ajaessa on myös melko jämäkässä kontrollissa tukivarret. Rasvanippojen kautta oon pyrkiny kerran kauteen laittamaan rasvaa. Eipä ole nitissy.

Kaksiosaisina Energyt on muuten todella helpot asentaa.

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: Alustan puslat
« Vastaus #17 : 29.08.13 - klo:11:54 »
Kannattaa sitten olla tarkkana asentaessa että puslat ei jää kanittamaan. Mulla on puslajumppa ton takia tehtävä uudelleen, ja joudun varmaan suurinta osaa puslista hieman lyhentämään / hion päädyt kartioiks. Samalla hion puslien sisäreunaan uran, jotta rasva leviäisi paremmin koko puslan ympäri kun sitä nipasta puristaa lisää.

e_o

  • Yleisvalvoja
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 261
Vs: Alustan puslat
« Vastaus #18 : 29.08.13 - klo:11:59 »
Mulla on kanssa Energyt, rasvanipoilla.

Eli porasit vaan yhden reiän per pusla, kierre siihen ja nippa? Eikö noista tule katsastuksessa sanomista?

Una

  • Vieras
Vs: Alustan puslat
« Vastaus #19 : 29.08.13 - klo:13:11 »
Ei pitäisi tulla, arvosteluperusteissa ei oikein ole mitään soveltuvaa kohtaa millä noihin voisi puuttua.

lahtiain

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 803
  • NA6 '93
Vs: Alustan puslat
« Vastaus #20 : 29.08.13 - klo:23:13 »
Oletan silti, että noista voisi tulla selittelemistä. Aivan varmasti laki kieltää tukivarsien porailun.

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: Alustan puslat
« Vastaus #21 : 29.08.13 - klo:23:29 »
Kerran oon nyt katsastanu auton noiden rasvanippojen kanssa, ja inssin kommentti oli "Jahas, oot sitte laittanu rasvanipat noihin tukivarsiin" vastasin "Joo" eikä siitä sen enempää keskusteltu.

sasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 768
Vs: Alustan puslat
« Vastaus #22 : 03.11.13 - klo:21:22 »
Kenelläkään kiinnostusta kimppatilaukseen energy suspensionin puslien kanssa? n.260e jäisi maksamaan täydellinen setti posteineen (949 listahinta 249$ + postikulut + tullit).