hellepäivä ja mazdalla ajelu varmaan sekotteli mun päätä tuossa sen verran, että en malttanut lukea ketjua tarpeeksi taaksepäin.
1,5 ke --> haku-scoutin käyttö tottakai.
Mutta miksi edes harkita 2000...3000...4000e auton kanssa jonkin scoutin käyttöä, alkaa olla vähän liikaa hintaa suhteessa "riisikikipon" arvoon. Tuodaanko ylipäätään saksasta mitään muita alle 5000e autoja kuin näitä mäxiä
Eli ylipäätään tämän hintaluokan/ikäluokan auton hakeminen taitaa olla aika harvinaista. Nousee hakukulut joka tapuksessa suhteessa aika isoiksi auton hintaan.
Itse en olisi varmaan edes hommaan ryhtynyt, jos ei olisi ollut tuota työreissua. Sitä se ajatus oikeastaan ylipäätään lähti jo viime syksyn puolella. (Jonkin verran matkustelen ympäri maailmaa työn takia, mutta harvemmin on autoja tullut mukana
Joten reissun päällä kekkulointi "epämukavuusalueellakaan" ei ole mitään uutta)
Mutta jos mx-5 kuume on kova, ja auto saatava, eikä nettiauton valikoima tyydytä, niin suositellen kyllä ilman muuta auton hakemista itse. Niin kuin moni muukin on sanonut, niin vaikka ihan seikkailumielessä. Onpahan kiikkustuolissa muutakin muisteltavaa maailmalta kuin pari Kanarian tai Thaimaan valmismatkaa
Itselläni ei ole saksankieli hallussa ollenkaan, ja englanistakin autosanasto heikossa hapessa. Mutta tilanne on kumminkin puolin kutakuinkin sama, joten sönköttämällä ja viittilöimällä pääsee kyllä pitkälle. Ja jos ei loppupeleissä verojen yms kulujen jälkeen eroa hinnassa jää paljoa, niin esim kovakaton voi onnistua samaan ikäänkuin "kaupan päälle". Näin kävin esim minulle.
Ja niinkuin Kaide tuossa mainitsi, niin 750e jo nukkuu hotellissakin yön, eikä tarvii edes niitä "19e lentoja" yrittää bongata.
Finnlinesillä kun ottaa sissihengessä vielä kansituolipaikan, niin kuin minä tein, niin säästyy siinäkin satku..pari kevät- kesäaikaan
PS. Jos ei ole aikaa hakureissuun omatoimisesti, niin mistä ihmeestä aikaa tulee sitten auton virittelyyn ja puunaamiseen myöhemmin, sitä kun ei saa edes rahalla