Kirjoittaja Aihe: Tampereen kesäajan 2014 miitit  (Luettu 29270 kertaa)

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #315 : 13.10.14 - klo:17:45 »
Heittäsin teiskontien abc:n Kalevassa (vaimikäsenyton).

Parkkialue pieni ja aina täynnä :(  Pöytiäkin vähänlaisesti ja muistaakseni vain yksi isompi pyöreä pöytä. Millanen kahvio tuolla Tampere-arenalla on vai onko ollenkaan? Vois jatkaa miittiä katsomossa Simppaa kannustaen  giggle
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


jptn

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 197
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #316 : 13.10.14 - klo:18:09 »
Heittäsin teiskontien abc:n Kalevassa (vaimikäsenyton).

Parkkialue pieni ja aina täynnä :(  Pöytiäkin vähänlaisesti ja muistaakseni vain yksi isompi pyöreä pöytä.

Juu ei Kalevan ABC. Kaiken muun lisäksi meikäläiselle kertys miittimatkaa kokonaista 200 metriä  :P Ei viittis tommosta matkaa lähtee autolla ajeleen.

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #317 : 13.10.14 - klo:21:18 »
Älkää helvetissä ainakaan tulko kattoon ku mää pelaan! Meillä on semmonen kökköporukka josta mä oon ylivoimasesti paskin pelaaja!

Ja itseasiassa tuolla ei taida olla kahviokaan auki... Mitäs muuta tossa on kymmenen minuutin säteellä? Kalevassahan on se teboilkin siinä sitte olis prisman mäkki ja se toinen mäkki siinä sammon valtatiellä.

Tai sitte ihan joku muu paikka. Mun paikallesaapumisessa on aina muutama muuttuja pelissä... :)
Don't charge. Super Turbocharge!

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #318 : 13.10.14 - klo:23:38 »
Älkää helvetissä ainakaan tulko kattoon ku mää pelaan!

Myöhäistä kieltää... Simppa-fanipaidat tilattu ja banderolli maalattu  >:D

.... no ei


tai sitten ...  ;)


Mitäs muuta tossa on kymmenen minuutin säteellä? Kalevassahan on se teboilkin siinä sitte olis prisman mäkki ja se toinen mäkki siinä sammon valtatiellä.

Prisman mäkki  thumbsdown eikä häävi miittipaikka ole se toinenkaan mäkki. Mutta Prisman mäkin vieressähän on kahvio, Presso. Lahdesjärven peukkulakin kyä mahtuu ton kymmenen minuutin säteeseen. Motaria tunnelin kautta Hervannan valtaväylälle ja viuh, perillä.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Tomy

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 89
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #319 : 14.10.14 - klo:08:56 »
Täältä ääni Lahdesjärven aakkosille.
Sählyhommiin ehtiminenhän on ihan siitä kiinni, että monelta kehtaa lähteä.  ^-^

Ippi

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 18
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #320 : 16.10.14 - klo:09:21 »
Huamenta

meikäläisten auto meni pressun alle, siis talviunille viime sunnuntaina.

Kevättä ja aurinkoisia ilmoja odotellen ( eilen hipsuili lunta Mäntän suunnalla )

Terkut kokoukseen,

 :)  ::nerd

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #321 : 16.10.14 - klo:09:47 »
Lahdesjärven abc:llä kuudelta. Simppa ottaa vaikka rapsut sitten sählyyn kiirehtiessään, mulle väläytettiin tunnelin suulle pysäköidyn pakun takaikkunasta  angry-smiley-005
ex-NA8C

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #322 : 16.10.14 - klo:12:57 »
Lahdesjärven abc:llä kuudelta. Simppa ottaa vaikka rapsut sitten sählyyn kiirehtiessään, mulle väläytettiin tunnelin suulle pysäköidyn pakun takaikkunasta  angry-smiley-005
En ota, pari sakkoa on tässä pohjilla, joten nyt ajetaan rajoitusten mukaan (varsinkin kun mittari pitää perän vaihdon jälkeen paikkansa...). Se paku on ollut siinä ohikulkutiellä parin viikon aikana useamminkin...

Yritän päästä tulemaan.
Don't charge. Super Turbocharge!

Roadster

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 183
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #323 : 16.10.14 - klo:16:27 »
Moro,
En ehdi tänään paikalle tarkastamaan onko Vellulla shortsit kuten kesäajan miitteihin kuuluu :)
Itse olisin luonnollisestikin tullut shortseissa jos olisin paikalle ehtinyt.Tai sitten puvussa kesäaikaa hautaamaan.
NC '07

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #324 : 16.10.14 - klo:21:37 »
En ehdi tänään paikalle tarkastamaan onko Vellulla shortsit kuten kesäajan miitteihin kuuluu :)
Itse olisin luonnollisestikin tullut shortseissa jos olisin paikalle ehtinyt.Tai sitten puvussa kesäaikaa hautaamaan.

Ehdit sitten kuitenkin  638 .... puvussa  :arvi

Kivat hautajaiset oli nämä ja porukkaa mukavasti 10 persoonaa jos oikein muistan. Uutena porukkaan liittyi Tomy  638  Autot ja kulkineet tais mennä näin:

3 x NA
1 x NB
2 x NC
3 x luokattomat

Talviajan miiteistä sopiminen sovittiin täällä huudettavaksi, joten milläs syklillä mentäs: 2 vai viime talven tapaan 3 viikon välein?
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #325 : 20.10.14 - klo:17:57 »
Itse itse lainaten...

Talviajan miiteistä sopiminen sovittiin täällä huudettavaksi, joten milläs syklillä mentäs: 2 vai viime talven tapaan 3 viikon välein?

Kattelin kolmen viikon välein alkaen viikolla 45.  Eka miitti osuis sattuvasti  giggle ... ruotsalaisuuden päivälle  6.11. Menis aika jouheasti tolla jaolla ohi juhlapyhien. Joulunalusmiitti ois viikkoo ennen joulua ja viimeinen talviajan miitti osuis näpeesti juuri viimeiselle talviaikaviikolle. Siitä jos jatkettas taas kahden viikon väleillä, niin pääsiäinen osuis väliviikolle, eli ne pyhät ei haittais miittipyrkimyksiä. Juhannusviikolle kyä näyttäs miitti osuvan, mutta haitanneko tuo lie mittään. Kannattaa kyä ottaa kalenteri ja katsoa, meneekö jako noin. Viimeksikin mun kalenterissa oli joku virhe :P
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Roadster

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 183
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #326 : 24.10.14 - klo:17:57 »
Passar bra.
NC '07

Kaminari

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 217
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #327 : 24.10.14 - klo:20:37 »
Näilläkö siis mennään?

06.11.14
27.11.14
18.12.14
08.01.15
29.01.15
19.02.15
12.03.15
02.04.15 (ensimmäinen kesäajan miitti)

<päivän_excel_vinkki>
Excel, LibreOffice tai muu vastaava laskee kätevästi päivät, kun syöttää ensimmäisen päivämäärän taulukkoon ja lisää edelliseen 21 (siis talviaikataululla). Sen jälkeen silkkaa kopiointia.
</päivän_excel_vinkki>
Hannu
ex. MZRKaminari, muutin tunnukseni vähän vähemmän hassuun muotoon
ex. NC 1,8

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #328 : 24.10.14 - klo:20:56 »
Vois avata talviajan miiteille oman ketjun. Päivät kuulostaa hyvältä. ;)
Don't charge. Super Turbocharge!

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Tampereen kesäajan 2014 miitit
« Vastaus #329 : 24.10.14 - klo:20:57 »
viimeinen talviajan miitti osuis näpeesti juuri viimeiselle talviaikaviikolle. Siitä jos jatkettas taas kahden viikon väleillä, niin pääsiäinen osuis väliviikolle,

Viimeksikin mun kalenterissa oli joku virhe :P

Katos vaan, taas tuli puusilmillä kalenteria kateltua. 02.04. onkin just ennen pääsiäistä. Hyvä minä  headbang  Ton pääsiäismiitinhän vois vaikka päivällä aikaistaa, niin reissuunlähtijätkin ehtis mukaan. Vai mitä mieltä? 

NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson