Kirjoittaja Aihe: Ratapäivien aikoja  (Luettu 3646 kertaa)

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Ratapäivien aikoja
« : 07.03.08 - klo:20:41 »
Kerhon ensimmäisen ratapäivän järjestämistä on selvitelty ja seuraavassa tiivistelmä. Molemmat vaihtoehdot voidaan myös toteuttaa. Kommentteja, miltä tuntuu!

Vaihtoehto 1:
Kerhon oma ratatapahtuma joko Ahvenistolla heinä-syyskuun perjantaina (2h illalla) tai kesäkuun (tai elokuun) jokin lauantai (tai sunnuntai) Botniaringillä. Tosin jos Botnialla on hyvin tilaa, voidaan kokoontua ilman yksinoikeudellista varausta.

Vaihtoehto 2:
Kokoontuminen suuremmalla joukolla sovittuna aikana "kaupallisille" ratapäiville. Esim. Alastaro heinäkuun puolivälin jälkeen tai jokin muu sopiva päivä. (Alastaro olisi sopivasti kaukana vähän joka paikasta, tjsp...)

Ahveniston varaustilanne viime viikonloppuna:
Touko-syyskuun kaikki lauantait ja sunnuntait ovat varattuja. Kysymysmerkillä on varauksia lauantaina 30.8. 1300->, la 27.9. koko päivä.

Täysin tai osin vapaita perjantai päiviä (esim. iltapäivä-iltavaraukselle klo 1600-1800): 11.7.(koko päivä) 18.7., 8.8. ,12.9., 19.9., 26.9., 3.10. Turvallisuusasiat hoituu ratahenkilöstön kautta.

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Ratapäivien aikoja
« Vastaus #1 : 07.03.08 - klo:23:40 »
Botniaringin tilanne seuraava:
huhtikuussa melkein jokainen viikonloppu vapaa. Toukokuun viikonloput jo buukattu. kesä - elokuun välissä vain muutama viikonloppu vapaana. Itse kävin viime kesänä joka perjantai ja sunnuntai ajelemassa kun rata oli vapaana. Koskaan ei ollut mun lisäksi kun 1-3 muuta autoa. Eli radalle uskaltaisi kyllä lähteä ilman ratavarauksiakin.

Hinnat: 3h = 35e. koko päivä = 60e.
Ratavuokra yksinoikeudella ma-to 125 €/tunti
Ratavuokra yksinoikeudella pe-su 170 €/tunti
Ratavuokra yksinoikeudella pe-su 1000 €  päivä

Tuonne sivun kalenteriin pystyy jokainen lisäämään näitä tulevia ratapäiviä. Olen lisännyt tuonne jo muutaman x-treme.fi:n päivän. Olis ihan ideaa lähteä porukalla jollekki isommalle ratapäivälle. Saatais samalla kerhollekkin hyvää mainosta.
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd