Kirjoittaja Aihe: Miatalla Euroopassa  (Luettu 21952 kertaa)

Pansu

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 127
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #30 : 30.08.10 - klo:22:02 »
Tulipahan reissu tehtyä ja ei oo suoraan sanottuna ikinä vituttanut niin paljon kun ensimmäisellä viikolla takaisin Suomessa, kun matkalla pääsi näkemään mistä jää paitsi. Mietin mitä reissusta kirjoittaisin ja siitä tulisi varmaan niin pitkä romaani että taidan suosiolla antaa reissuvideon puhua puolestani ellen kykene jossain vaiheessa tiivistämään jotenkin. Kyselkää toki jos on jotain mielen päällä ;)

Tää on nyt toinen video mitä olen tehnyt ikinä ja aikaa meni helposti ainakin 20 tuntia ja iMovien (Macit on perseestä) kommelluksien, bugien ja koneen hyytymisen jälkeen sain lopulta koneen sylkäisemään reilun parin gigan movin, jonka konvertoin pienempään muotoon.

Matkavideo (28min!):
Äänet päälle ja klikatkaa HD-tasoinen video, jos yhteydet kestää (Full screen venyttää muuten kuvasuhteen piloille)
http://urban.kuvat.fi/kuvat/Videot/Eurooppa+2010.m2ts
Valitkaa "Eurooppa 2010"
Salasana: "vid123"

Matkakuvat:
http://urban.kuvat.fi/kuvat/Eurooppa+2010/
Hieno pätkä ja varmasti aivan mahtava reissu :)

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #31 : 30.08.10 - klo:22:45 »
No huh, olipa taas hieno video ja varmasti vielä hienompi matka! Sut pitäis saada tekemään joku 5 minuutin "promokooste" vaikkapa kerhon ensi kauden touhuilusta.

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #32 : 31.08.10 - klo:00:52 »
Hieno oli taas video! Mulle ei ollu tuttuja kuin Prahan maisemat (näytti jopa tutun hotellin sisäänkäynti vilahtavan, olitteko Savic:ssa? Hieno, edullinen 4* hotelli). Saatoin jopa innostua välimeren matkailusta joka ei aiemmin ole juurikaan kiinnostanut.
NA 1,6l ´91 Classic Red

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #33 : 31.08.10 - klo:08:16 »
Voi morjens noita maisemia! Ja muutenki loistava video. Näytti olevan miata elementissään noilla vuoristoteillä neulansilmämutkineen...
Don't charge. Super Turbocharge!

Urban

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 327
  • ex Miata 1991
    • ex Miata 1991
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #34 : 31.08.10 - klo:18:39 »
Mulle ei ollu tuttuja kuin Prahan maisemat (näytti jopa tutun hotellin sisäänkäynti vilahtavan, olitteko Savic:ssa? Hieno, edullinen 4* hotelli).

Se tuli näemmä videolle, mutta oltiin Best Western Bila Labutissa 69eur + 15eur parkki.

Voi morjens noita maisemia! Ja muutenki loistava video. Näytti olevan miata elementissään noilla vuoristoteillä neulansilmämutkineen...

Nojoo ihan mukavaa alamäkeen varsinkin. Muuten kaipais lisää tehoa ylämäkiin! Jätettiin 1000km Ranskan alppeja toiseen reissuun kun kaipais tosiaan tehoo ja sit hammastanko tms päästeli kummia kolahduksia kovemmissa kaarteissa niin ei ollut itsevarmuus kohdallaan ettei vaan mene yllättäen suoraan rotkoon ;) Vein sit vihdoin Mazda Kölniin auton huoltoon ilman ajanvarausta, törkeen ystävällistä palvelua, tehtiin yhdessä koeajo että kuulivat vian, tutkivat tunnin ja kertoivat tilannepäivityksen 15min välein. Lopputulos että on turvallista ajaa, vikaa ei kuitenkaan löydetty vaikka hyvin tutkittiin, lasku teille 0eur, tässä avaimet ja auto parkkeerattuna etuovelle. Kätteli ja toivotti hyvää matkaa. Olin pikkasen järkyttynyt tästä palvelusta mitä en ikinä tuu Suomessa saamaan?
« Viimeksi muokattu: 31.08.10 - klo:18:49 kirjoittanut Urban »

makinil

  • Juniori
  • Viestejä: 46
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #35 : 31.08.10 - klo:21:16 »
Yhdyn edellisiin kommentteihin upeasta videosta!  Tässä näkyi Eurooppa perstuntumalta katsottuna!  Matkakuume alkoi itselläkin tykyttää, josko 20 vuotta täyttävällä Miatallani lähtisi myös.  Täältä Suomesta käsin matkanteko on vain niin helkutin pitkäveteistä ja yksitoikkoista sekä Ruotsin tai Balttian kautta, ennenkuin päästään näille serpentiineille ja viiniviljelyksille.  Siksi halpalento jonnekin alas ja auton vuokraus on tuntunut vaivattomalta.  Mutta ehkä tämä video vielä kääntää pääni.
iMacInen
NA 1.6
Vm 1990

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #36 : 01.09.10 - klo:00:48 »
Nojoo ihan mukavaa alamäkeen varsinkin. Muuten kaipais lisää tehoa ylämäkiin! Jätettiin 1000km Ranskan alppeja toiseen reissuun kun kaipais tosiaan tehoo ja sit hammastanko tms päästeli kummia kolahduksia kovemmissa kaarteissa niin ei ollut itsevarmuus kohdallaan ettei vaan mene yllättäen suoraan rotkoon ;) Vein sit vihdoin Mazda Kölniin auton huoltoon ilman ajanvarausta, törkeen ystävällistä palvelua, tehtiin yhdessä koeajo että kuulivat vian, tutkivat tunnin ja kertoivat tilannepäivityksen 15min välein. Lopputulos että on turvallista ajaa, vikaa ei kuitenkaan löydetty vaikka hyvin tutkittiin, lasku teille 0eur, tässä avaimet ja auto parkkeerattuna etuovelle. Kätteli ja toivotti hyvää matkaa. Olin pikkasen järkyttynyt tästä palvelusta mitä en ikinä tuu Suomessa saamaan?

Samankaltaisia kokemuksia palvelusta Saksassa, kun toin omani piti nostaa maavaraa laivamatkaa varten ja samalla teetin kaiken mahdollisen perushuollon. Siihen hintaan mitä koko lystistä maksoin saisin täällä hikisesti sen alustan nostamisen yläasentoon  ;D

Hieno video, mukavaa katseltavaa kun on panostettu tekemiseen.

ez-1

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 152
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #37 : 09.02.11 - klo:13:15 »
Kiitos erittäin hyvästä tarinasta ja videoista.

Ensimmäinen todellinen kosketukseni MX-5 oli puolisen vuotta sitten Californiassa jossa olin työmatkalla ja jatkoin sitä viikon lomailulla tyttöystävän kanssa. Aluksi alla oli firman maksama uudehko Mazda 3, mutta satuin näkemään Hertzin Santa Cruzin toimiston pihassa avo Sebringin. Kurvasin pihaan ja kysyin että voiko auton vaihtaa lennossa toiseen. Vaihtohan olisi muuten onnistunut, mutta onneksi Sebringin katto oli paskana (yllätys  :)) eivätkä suostuneet sitä sitten vuokraamaan. Avuliaina kuitenkin kertoivat että lähimmät avot löytyy 30 min ajon päästä ja vaihtoehtoina oli Mustang ja MX-5. Hetken vaihtoehtoja puntaroituani ajattelin, että Musse on varmaan aika laiska ja raskas auto joten mennäänpäs sillä mäxällä. Enkä katunut päätöstä hetkeäkään. Nainen siinä vieressä ensin vähän kiukutteli kun ruuhkassa yritettiin ehtiä vuokraamolle ennen sulkemista Santa Cruzin rantojen jäädessä taakse, mutta kun viinin punainen NC oli alla ja ilta-aurinko paistoi nätisti eikä kattoakaan tarvinut pitää päällä, niin nopeasti suun mutristelu muuttui leveän hymyyn.
Viikko sitten ajeltiin ylös ja alas Highway ykköstä. Maisemat olivat mielettömiä erityisesti friscosta etelään. Kapealla ja mutkaisella tiellä toisella puolella mäki nousee satoja metrejä ylös ja toisella puolella Tyynimeri levittäytyy täyttämään maisemaa.
Auton hintakin oli mukava. Kolmosessa oli Hertz Forever Lost GPS joka teki siitä kalliimman kuin naviton MX-5  8)

Nyt Miata kuume on sitten mennyt siihen pisteeseen että vanha Smart sai lähteä talosta rahat laitettu säästöön kesän autonhakureissua varten. Tarkoitus olisi lähteä joskus alkukesästä tekemään jotain vastaavaa kuin Urbanin pari edellistä reissua sillä erolla, että auto pitäisi ostaa paikan päältä ja ajaa sitten lopulta kotiin. Mobile.de on päivittäin käytössä ja haussa olisi NB 10th anniversary edition jostain päin Saksaa. Yksi kaveri asuu Stutgartin lähellä ja jos auto sattuisi löytymään jostain niiltä kulmilta niin tietysti aina kivempi. Saisi jonkun paikallisen katsomaan että kärry on suunnilleen kunnossa ennen lentojen ostamista. Muussa tapauksessa pitänee käyttää jotain asiantuntijan palveluksia paperitöissä ja auton tarkastuksessa.

Jos auton ostoon tai valintaan on jotain ehdotuksia, niin saa laittaa privaa.
Kiitos vielä mielettömistä videoista ja anteeksi että tulin varastamaan threadin amerikka sekoilullani ;)

Urban

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 327
  • ex Miata 1991
    • ex Miata 1991
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #38 : 06.04.11 - klo:00:59 »
Voihan tänne toki kommentoida kaikkea automatkailuun liittyvää mantereesta riippumatta ;)

Nyt olis taas uudet matkasuunnitelmat alkutekijöissään ja taitaa kesäloma kallistua kuitenkin taas Euroopan reissuun Miatalla. Oli se vaan niin hienoa viimeeksi! Ei tuokaan halpaa lystiä välttämättä ole, mutta jotenkin lennot jenkkeihin + auton vuokra kuulostaa pahalta (tyyliin corvette). Ehkä sitten joku toinen vuosi lähdetään siihenkin suuntaan ;)

Matkan suunnittelu on kyllä suht työlästä hommaa kun pitää tyyliin koko euroopan kaikki kohteet / nähtävyydet tutkia ja sit vielä miettiä mihin itse haluaa mennä kaikista paikoista ja mihin riittää aika ja raha. Tietty auttaa kovasti kokemukset aiemmista reissuista ja tutuilta kuulee vinkkiä siitä sun tästä. Oon sitä mieltä että matkasta saa paljon enemmän irti kun tutkii asioita etukäteen eikä missaa jotain älyttömän siistiä juttua kun on muutenkin jo 100 metrin päässä. Tietty siistiä on mennä vapaasti miten lystää, mutta sehän ei ole poissuljettu vaikka olisikin matkalle tarkkakin päiväsuunnitelma. Pitää myös paneutua paremmin esim hotelleihin ettei mene sellaiseksi härveltämiseksi mitä viimeeksi välillä oli kun hotellia etsi. Ehkä jotain voisi varailla etukäteenkin ja auttaa tietty jos tutkii parkkimahdollisuudet (voipi olla nimittäin varsin tyyristä) niin ei ole niin sidottu hotelleihin joista löytyy oma parkki (tietty varsin kätevää).

Nyt on ollut alustavana pohdintana seuraavaa. Matka-aikaa olis 37 päivää. Ruotsin kautta reissuun ja Saksaan asti pitäis päästä iltaan mennessä. Jotenkin olis ehkä kokemuksena siisti ajaa läpi yön (ei paljon ruuhkia ym) ja pääsis hyvin etenemään, mutta eipä taida olla järkevää kun "perillä" kuukahtaa kuitenkin keskellä päivää ja vuorokausirytmi on mitä sattuu. Tai varsinkaan nukkua ratissa. Tietty jos ottais muutaman tunnin lepoa yöllä niin sen voimin vois jaksaakin sitten vielä seuraavaan iltaan.

Eli siis nukutaan normaalisti yöllä, joten rajan jälkeen unta palloon. Telttamajoitus budjetin kannalta aina kun ei olla kaupungissa (tai puolassa, jossa älyttömän halvat motellit) ja tuntuu siltä että sää sallii. Tuttu suositteli Heidelbergiä ja se osuukin sopivaan kohtaan seuraavaksi etapiksi (ja tuntuu ehdottomasti tutustumisen arvoiselta paikalta) ennen Thonon Les Bainsia (josta lähtee route des grandes alpes). Sitten tuolta alppireitiltä hiukan poiketen Chamonixin ja Mont Blancin kautta edelleen Brianconiin, ja siitä Nizzaan useammaksi yöksi, joka jäi viimeeksi vähän väliin vaikka suunnitelmissa olikin. Ja noissa kaikissa mainituissa paikoissa siis yöpyminen eli ei ihan kertaheitolla ajateltu hommaa suorittaa. Olen nyt itselleni vakuuttanut että auton "ohjauksesta" tuleva ääni on iskarin yläpään laakerointi, joten ei tarvii pelko persiissä ajella neulansilmiä kun Ranskan alpit oli haaveissa jo kauan sitten ;)

Sitten vuorossa Italian järvet pääasiassa Garda perusteelliseen naatiskeluun viime kerran pohjalta. Myös Como-järvi oli mielessä. Pelkästään Gardaan ajateltiin sijoittaa lähes viikko. Sieltä Toscanan läpi Roomaan useammaksi päiväksi ja edelleen Sorrentoon matkalla Sisiliaan taas useammaksi päiväksi (vähän hankala sijanti kun pitää vartavasten tuonne asti ajaa) ;)

Sisiliasta takaisin mantereelle ja Bariin itärannalle, josta lautta yön yli (tätä pitää vielä vähän selvitellä milloin menee ja miten onnistuu) Kroatiaan Dubrovnikiin (2 yötä). Bosnia-Herzegovinan Mostarin päiväretken kautta edelleen Kroatiaan Splitiin (2 yötä) ja lopulta Slovenian Ljubljanaan (2 yötä). Mahdollisesti vielä Pohjois-Kroatiassa jotain yöpymistä. Slovenian luolista tuli tänään vinkkiä joten ne on lisätty listalle. Katselin hotels.comista noita esim Dubrovnikin hintoja niin alkoi hirvittää (tässä kohtaa varmaan ne telttamajoitukset tasoittaa mukavasti keskiarvoja). Luulin että Kroatia olis ollut edullinen mutta halvimmat hotellit oli 100e luokkaa per yö Dubrovnikissä. Mitääh? Ja viime reissun kokemuksilla hinta tiskillä saattoikin olla tuplat verrattuna reilusti ennen matkaa katsottuun hintaan hotels.comin perusteella. Kääk. Muutenkin on noita kohteita kuten Nizza ja Garda (Como vielä kalliimpana kait) jossa hotellit on kolminumeroista per yö. Gardalla tosin maksan mielelläni siitä hotellista johon viimeeksi rakastuttiin. Noh nälkä kai kasvaa syödessä ja loma on kuitenkin niin harvinaista herkkua että ei kai auta itku markkinoilla kun vuoden säästöt palaa.

Sloveniasta vielä poiketaan pariksi yöksi Budapestiin ja siitä alkaakin pikainen kotimatka jonkun random Puolan paikan ja Riikan kautta Tallinnaan. Tahtois niin moneen paikkaan ehtiä mutta aina se aika vaan loppuu kesken. Useamman kuukauden setti ilman kiireitä ja budjettihuolia varmaan kyllä kelpais monellekin. Tai vuoden reissu maailman ympäri Miatalla. Oho, kuola valuu, anteeks ja takaisin maan pinnalle ;)

Näistä paikoista vain Gardaa (nojoo, itseasiassa koko länsi ja eteläranta on näkemättä), Roomaa ja Sorrentoa voi sanoa itselle tutuiksi, loput on uutta ;) Katsotaan pysyykö suunnitelmat nyt tässäkään vai meneekö uusiks vielä monta kertaa. Mielellään kommenttia, ehdotuksia ja omia suunnitelmia saa jakaa!
« Viimeksi muokattu: 06.04.11 - klo:01:18 kirjoittanut Urban »

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #39 : 06.04.11 - klo:06:40 »
Mä oon ajellu ristiin rastiin eurooppaa duunikseni ja aika paljon siitä öisin. Yön voi ajaa, kahdella kuskilla se onnistuu "helposti", nukkumaan siinä välissä ei voi käydä, sen jälkeen se vasta väsyttääkin. Ruotsin läpiajoa suosittelen tehtäväksi yöllä, siellä kun ei ole mitään nähtävää (paitsi Anderstorpin rata, tosin netti tilttailee just niin etten voi tarkistaa osuko nimi oikein). Saksassakin on kivempi ajaa yöllä, autobahnit on vapaat ja saa laskea kaikessa rauhassa niin kovaa kuin mieli tekee eli kytätä taustapeiliä koko aika  ;D Nizzan suunnalta saa vuokrattua Ferrarin 7-800€ vrk ja jos kiinnostaa niin Caterham ois tiedossa 199€ vrk, suosittelen lämpimästi.
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

Urban

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 327
  • ex Miata 1991
    • ex Miata 1991
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #40 : 01.06.11 - klo:21:02 »
Pakersin tämmösen:
http://urban.kuvat.fi/kartta/

Ne joita kiinnostaa voi seuraa reittiä ja kommentteja tuolta.

Twitterissä kans, mut noi viimeisimmät näkyy tosiaan tuolla kartassakin.
http://twitter.com/#!/Reissussa

lahtiain

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 803
  • NA6 '93
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #41 : 04.06.11 - klo:19:16 »
Suosittelen kyllä roadtrippiä MX-5:llä ehdottomasti. Toissaviikolla tuli heitettyä seuraavanlainen setti:

Lähtö Stuttgartista (asun täällä tällä hetkellä ja täältä autokin on ostettu, elokuuksi takaisin Espooseen lopullisesti) ensin moottoritietä etelään ja sitten Schwarzwaldin läpi Ranskaan, jossa Sveitsin rajaa seuraten yöksi Geneveen. Genevessä tuli pyörittyä puoli päivää, jonka jälkeen lähdettiin kaupungin eteläpuolella olevien vuorien yli kohti Grenoblea, jossa majoituttiin hostellissa. Grenoblesta pääsi kätevästi "Route Napoleon" nimellä ristitylle tielle N85, jonka varrella mm. brittilehti Evo on tehnyt muistaakseni ainakin yhden vuoden auto -testin. Route Napoleon on myös siitä kätevä, että se kulkee suhteellisen läheltä Gorges du Verdon nimistä aluetta, joka siis nimensä muikaisesti on suhteellisen huikeita kallioita ja niiden välissä mutkittelevaa serpentiinitietä tarjoava paikka. Noin viisi vuotta sitten Top Gearin tekemä RS4 vs vuorikiipeilijät -pätkä sijoittui juuri tälle alueelle.


Gorges du Verdon alueelta. Sade väistyi juuri sopivasti, mutta jätti hienon valaistuksen.

Kanjoneiden jälkeen takaisin Route Napoleonille kohti välimerta ja nopeasti Nizzan läpi (ajokulttuuri Nizzassa on huonompaa kuin Pariisissa) takaisin vuorille Col de Turinille. Erinomainen pätkä, joskin välillä hieman kärsinyttä asfalttia. Col de Turinista laskeuduttiin Mentoniin aivan Italian rajalle, josta pääsi kätevästi illaksi Monacoon. Odottaessani kolmion takana pysähtyi muuten Bugatti Veyron antamaan tietä Mazdalle! ;D

Aamulla Mentonista matka jatkui ensimmäistä kertaa Saksan jälkeen moottoritiellä, sillä kohteena oli Modena ja pikkuteitä matka olisi kestänyt ikuisesti. Etenkin, kun halusimme laskeutua Modenaan kaupungin eteläpuolella sijaitsevilta vuorilta suoraan Maranellon läpi, jonka takia jatkoimme välimeren rannikolla La Spezia -nimiseen kaupunkiin asti. Valitettavasti muutama navigointivirhe sai meidät laskeutumaan alas vuorilta 20 kilometrin päähän Maranellosta, mutta tiet olivat upeita. Valtaosa Maranellosta lähtevistä Ferrari-testeistä on kuvattu näillä kukkuloilla, sillä alueen pohjoispuolella on tasankoa Garda-järvelle saakka.

Modenassa kävin moikkaamassa vanhaa tuttua, joka oli ystävällisesti varannut tehdaskiertueen Lamborghinille. Opiskelijakortilla maksoi 30 euroa, 40 tai 45e ilman, mutta kyllä kannatti. 13 Aventadoria oli valmiina ja linjalla muutama kasauksessa. :) Modenasta matka jatkui Garda-järvelle, joka pienen kiireen vuoksi jäi pelkäksi yöpymispaikaksi, sillä aamulla otettiin suunta kohti Stelviota. Valitettavasti jo 50km ennen Stelvion alkua kävi ilmi, että tie on yhä lumen takia suljettu.

Koska hostelli oli jo varattu Davosista, ohitimme Stelvion Ofenpassia käyttäen, josta pääsi suoraan kohti etelää Berninapassille Livignon verovapaan kylän kautta. 95E maksoi 1,092e/l paikallisella Shellillä! :o Berninapassillakin pääsi 2,3 kilometrin korkeuteen, mutta ei se aivan Stelviota korvannut. Positiivinen yllätys sen sijaan oli Davosiin johtanut Flüelapass, joka kartalla näytti melko mitättömältä tieltä. Todellisuudessa kyse oli sarjasta erittäin hyvällä asfaltila varustetusta nopeista mutkista ja vapari-NA:lle sopivista korkeuseroista lisättynä satunnaisilla neulansilmillä etenkin auringonlaskussa mielettömän upeilta ja jylhiltä maisemilta. Toistaiseksi hienoin tie millä olen ajanut (Stelviosta on kokemusta muutaman vuoden takaa).

Davosista sitten takaisin Lichtensteinin kautta sateiselle Bodenseelle ja Stuttgartiin. Auto sai vuoristoteillä kenkää aika armotta, toisaalta taas itse ajamisen ulkopuolella säälittiin asiaankuuluvasti (pakolliset jälkikäytöt jne) ja kaikki toimi kuin kello. Tai no... Ensimmäisellä huoltoasemalla Ranskassa ei bensatankin luukku auennut avausvivusta. Hieman ehti jo säikähtää, mutta onneksi tankin avaussalpaa pystyy liikuttamaan myös tavaratilan kautta, kunhan vain saa käden ängettyä oikeaan koloon. Hieman helpotti :)

Jos kiinnostaa nähdä maisemia etelä-euroopan teiltä, niin alla olevassa linkissä on pieni kokoelma:
http://www.flickr.com/photos/lastsoul/sets/72157626833515028/


tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #42 : 04.06.11 - klo:19:34 »
Komeita kuvia  biggthumpup.
NA 1,6l ´91 Classic Red

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #43 : 04.06.11 - klo:20:14 »
Aika unelmareissu. Harmittaa niin pirusti kun syksyllä loppui stuttgartissa aika kesken eikä keretty pyyhkäsemään schwarzwaldin kautta alppimaisemiin.

Timi

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1685
  • NA6CET
Vs: Miatalla Euroopassa
« Vastaus #44 : 04.06.11 - klo:20:28 »
Todella upeita kuvia! Ai hitto kun kävi roadtrip himottamaan!!
NA '93 1.6 Turbo Ecoboost