Kirjoittaja Aihe: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua  (Luettu 505518 kertaa)

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #60 : 18.06.12 - klo:12:13 »
Taitaa olla vain 1.75 tuumaa. Vanhemmassa kaks ja 1.8 koneisessa 2.25"

Villekl

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 18
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #61 : 18.06.12 - klo:20:09 »
Kestääkö '90 miatan polttoaineletkut E85:sta ja jos pitää vaihtaa niin onko vaihdettavaa muualla kuin konehuoneen puolella ja polttoaineeensuodattimen luona?

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #62 : 18.06.12 - klo:23:24 »
Kestääkö '90 miatan polttoaineletkut E85:sta ja jos pitää vaihtaa niin onko vaihdettavaa muualla kuin konehuoneen puolella ja polttoaineeensuodattimen luona?

Mä vaihtasin kyl 22 vuotta vanhat letkut  ::) Omaan autoon en ainakaan vaihtanu muualle kuin konehuoneen puolelle
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Xan-NA8c

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 125
  • Turbo please
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #63 : 19.06.12 - klo:12:38 »
Pikakysymys: Kuka tulee ostamaan mun mazdan  ;D ;D ;D 638

Anteeksi nyt mutta oli pakko yrittää jotain huumoria. vaikkakin huonoa sellaista, alkaa vääntämään!
NA8c Turbo -93


ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #64 : 19.06.12 - klo:14:01 »
Heittäkää joku +/- 500€ hinta-arvio sille mitä maksaa auton kuljetus jenkkeihin / itärannikolle?
Amerikan poijjaat - siellä ilmeisesti vielä muutama vanhojen autojen harrastaja varoissaan - haluaisivat ostaa mun VW 1600 TL:n...
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #65 : 19.06.12 - klo:14:06 »
1500€ taitaa olla halvimmillaan jos saat samaan kontiin toisen auton jne.

Jos ei mitään muuta mene niin alkaa olla neljätonnia aika liki.....kallista toi merikontin vuokra pelkästään.

TimoL

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 336
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #66 : 19.06.12 - klo:14:21 »
Salon AutoAgent ilmoittaa USA:sta Suomeen päin RoRo-kyytinä $1900. Omassa merirahti maksoi 1440 €. Luulis että saman suuntaisia hintoja toiseenkin suuntaan.

markos

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 378
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #67 : 19.06.12 - klo:17:07 »
Heittäkää joku +/- 500€ hinta-arvio sille mitä maksaa auton kuljetus jenkkeihin / itärannikolle?
Amerikan poijjaat - siellä ilmeisesti vielä muutama vanhojen autojen harrastaja varoissaan - haluaisivat ostaa mun VW 1600 TL:n...
-E
Tuliko kysely nettiauton kautta? Mie oon hirveen epäluuloinen noihin ulkomaan kyselijöihin, viime kesänäkin joku olisi halunnut ostaa käytetyn Kia Ceedin miulta Englantiin. Enkä suostunu myymään  :david
Suzuki x-90

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #68 : 19.06.12 - klo:18:25 »
Salon AutoAgent ilmoittaa USA:sta Suomeen päin RoRo-kyytinä $1900. Omassa merirahti maksoi 1440 €. Luulis että saman suuntaisia hintoja toiseenkin suuntaan.

Kaikki kirjeestä kuormalavaan on ainakin paljon halvempaa mistä tahansa tänne, ku täältä poispäin. Miksei sitten kontitkin. :-\



Joo, mitään ei kyllä kannata myydä ennenku rahat on oikeasti pankkitilillä turvassa. Mut kyllä ulkomaalaiset oikeasti ostelee autoja Suomesta, kun jotkut on täällä ihan pilkkahintasia. Mut aina kannattaa olettaa, et huijareita ne on kaikki, kunnes toisin todistavat. biggthumpup.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #69 : 19.06.12 - klo:21:50 »
....
Tuliko kysely nettiauton kautta? Mie oon hirveen epäluuloinen noihin ulkomaan kyselijöihin, viime kesänäkin joku olisi halunnut ostaa käytetyn Kia Ceedin miulta Englantiin. Enkä suostunu myymään  :david
Ei tullut vaan oheisen myynti-ilmoni johdosta: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1320612
Ko. sivusto on maailman luetuin VW-ilmajäähysivusto. Oma ilmoni ollut nyt reilu 2 vrk tuolla ja asiallisia kyselyitä tullut yksi jenkeistä, 3 Saksasta, 1 Belgiasta ja 1 Norjasta. Kaikki kyselijät ovat aktiivisia nimimerkkejä Samban -foorumilla.
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

TimoL

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 336
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #70 : 19.06.12 - klo:22:14 »
Kylläpähän ainakin nettiauton huijariviesteistä suurin osa taitaa olla ilmeisen läpinäkyviä. Viimeistään siinä vaiheessa jos niihin itse vastaa ja yrittää tiedustella mm. sellaisia asioita kuten kysyjän oikeaa nimeä tms.

ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #71 : 20.06.12 - klo:00:09 »
Kylläpähän ainakin nettiauton huijariviesteistä suurin osa taitaa olla ilmeisen läpinäkyviä. Viimeistään siinä vaiheessa jos niihin itse vastaa ja yrittää tiedustella mm. sellaisia asioita kuten kysyjän oikeaa nimeä tms.
Jep. Kyllähän minultakin Nettiauton kautta captain Fran Harris, U.S.Army / Afganistan tieduteli detaljeja :)
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

djsfh

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 174
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #72 : 26.06.12 - klo:18:54 »
Pieni&nopea+tuikitarpeellinen kyssäri.

Meneehän nb kirkkailla vilkuilla / oransseilla polttimoilla ja kirkkailla kulmaheijastimilla läpi maahantuontikatsastuksesta?

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #73 : 26.06.12 - klo:19:04 »
Pieni&nopea+tuikitarpeellinen kyssäri.

Meneehän nb kirkkailla vilkuilla / oransseilla polttimoilla ja kirkkailla kulmaheijastimilla läpi maahantuontikatsastuksesta?

Mulla meni. Kirkkailla polttimoilla huomauttivat, oranssit polttimot kirkkaiden vilkkupohjilla kelpas
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

djsfh

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 174
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #74 : 26.06.12 - klo:19:08 »
Kiitos :)