Kirjoittaja Aihe: Pikkuhilppeen kimppatilausta  (Luettu 8225 kertaa)

Buhis

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 519
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #15 : 28.05.12 - klo:13:04 »
Olisko kellään Pääkaupunkiseutu - Päijät-Häme akselilta tilattavaa IL Motorsportilta lähiaikoina?

http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=3767&oid=62&depth=0&page=0&count=61&PHPSESSID=0b1b14c17092cfa57b67d08829faf5c5

Tollaset lukkopultit tartteis saada, mut ei viittis itekseen tilata ku minimipostituskulut on 31e.
MazdaSpeed Miata '05 1.8 Turbo  |  ex. Eunos Roadster '93 1.8   |   ex. MX-5 mk1 '90

aloppo

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 271
  • Because rice car

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #17 : 28.05.12 - klo:13:49 »
Voisin ottaa pari vesiletkua jos tilaus lähtee tällä viikolla?

ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #18 : 28.05.12 - klo:13:55 »
On joo - joko I.L. tai MX5parts - sieltä mistä saan kaiken kerralla... lista muotoutumassa.... (mudquards,touchuppencil, roadsterbadge,workshopmanual,cupholder,lthrhbrakelever...)
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #19 : 28.05.12 - klo:14:55 »
Offtopic, osta rod's workshop manual se on paaljon parempi kuin muut mitä oon selaillut. En nyt muista saiko sitä esim mx5partsista mut itse tilasin ebaysta

Buhis

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 519
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #20 : 28.05.12 - klo:15:26 »
Juu mun puolesta ainakin vois tilata vaikka samantien. Kukas asuu mahdollisimman keskeisellä paikalla joka tekis tilauksen sit? 
MazdaSpeed Miata '05 1.8 Turbo  |  ex. Eunos Roadster '93 1.8   |   ex. MX-5 mk1 '90

ez-1

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 152
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #21 : 28.05.12 - klo:15:43 »
Tarvisin matot omaan ja tilaisin mieluummin MX5partsista. Se alkuvuodesta kirjoittamani juttu siitä vesipumpun vaihdosta on saanut tässä muutaman kuukauden sisällä jo ihan eeppisiä piirteitä.
Se vesipumppu jonka olivat vaihtaneet ja samalla unohtaneet vaihtaa sen kammen stefan - oli ilmeisesti uudesta asti paskana ja vuoti vettä.
Siitä puljusta en tilaa enää mitään ennen kuin ovat suoristaneet nämä heidän aiheuttamansa ongelmat. Enempää en tässä vielä mustamaalaa koska haluan antaa heille mahdollisuuden paikata aiheuttamansa kulut.

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #22 : 28.05.12 - klo:17:54 »
Ostit tietysti sen niiden oman vesipumpun etkä oem pumppua? On se silti typerää jos ei selvää mokaa korjata kun pumppu alkaa heti vuotamaan.

ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #23 : 30.05.12 - klo:11:25 »
Mites I.L - kimppatilaus etenee? Onko halukkaita keräämään tilaukset kasaan vai meneekö liian hankalaksi?
Miten rahtimaksut tulisivat hyvitettäväksi - onko joku tilaamassa jotain "isoa" tahi "painavaa", jolloin rahti pompsahtaa kenties?

Kannattaako tilata esim. öljynsuodattimia ja ilmaputsarin vastaava jemmaan tuolta vai saako Suomesta yhtä kelpoista kamaa esim. Motonetista?

Itse teen tilauksen myös MX5partsille koska I.L:lla ei kaikkea samaa ole tai on loppu... Hajauttamalla tilaukset kahteen paikkaan säästän joku 40€ - eli tällä välppäilyllä businesta tehdä :)
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #24 : 30.05.12 - klo:11:29 »
Postit ei nouse kovin herkästi, muuttolaatikon kokoinen paketti tulee melkeen samaan hintaan kuin keksipakettikoko jos ei alasinta pakkaa sinne. Itse just sieltä tilanneena öljynsuodattimia,bensasuodattimia ym. kyllä ne siellä halpaa on, halvempaa jopa kuin motonet(?).

Buhis

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 519
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #25 : 30.05.12 - klo:14:51 »
Kyllä mäkin voin tilauksen tehä, mut sillon paketti tulis Lahteen. Oon kyl viimestään ens viikolla menossa Pasilaan toimistolle, mut todennäkösesti junalla, eli en ainakaan mitään isompaa kehtaa mukaan ottaa. Klasun kanssa saatais varmaan tavarat vaihdettua melko helposti jos sovitaan treffit Hausjärven ja Lahden puolivälille.
MazdaSpeed Miata '05 1.8 Turbo  |  ex. Eunos Roadster '93 1.8   |   ex. MX-5 mk1 '90

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #26 : 30.05.12 - klo:15:25 »
Joo kyl ne mun mukana kulkeutuu pk-seudulle

Buhis

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 519
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #27 : 30.05.12 - klo:19:44 »
No jospa tehään sit ainaki Klasun kanssa IL:ltä kimppatilaus. Voi siihen viel muutkin tulla mukaan, jos ei oo mitään hirmu kallista settiä tulossa. Laittakaa mulle vaikka privaviestinä mielellään suorat linkit tavaroihin. Pistetään takarajaks vaikka huominen torstai 31.5. klo 18.00.
MazdaSpeed Miata '05 1.8 Turbo  |  ex. Eunos Roadster '93 1.8   |   ex. MX-5 mk1 '90

ez-1

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 152
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #28 : 30.05.12 - klo:21:19 »
Mulle pitäis kyllä saada MX5 partsista matot ja sellainen radion reikään laitettava kotelo.

ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: Pikkuhilppeen kimppatilausta
« Vastaus #29 : 30.05.12 - klo:22:53 »
Mulle pitäis kyllä saada MX5 partsista matot ja sellainen radion reikään laitettava kotelo.
Laita mailiin tai yv:nä detaljit - oon juuri väsäämässä tilausta tuonne. Asuitko pks:lla?
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue