Kirjoittaja Aihe: Kauden 2011 avausmiitti  (Luettu 4446 kertaa)

aloppo

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 271
  • Because rice car
Vs: Kauden 2011 avausmiitti
« Vastaus #15 : 16.05.11 - klo:08:23 »
Mulla oli se "näyttelykuntoinen" punanen NA joka hylkii maalia... ja ukolla päällä musta huppari ja lippis.  ::)

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Kauden 2011 avausmiitti
« Vastaus #16 : 16.05.11 - klo:10:25 »
Joku siellä napsi oikein kuviakin. Jokohan niitä saisi näytille? jokojokojokojoko.... :)

Komeita pirssejä tosiaan oli. XXR:n vanteitakin alkaa näkymään suomalaisissakin mietaissa. Enkä kyllä ihmettele, sairaan hyvännäköisiä! Ja ei noita noin yleensä hirveästi tule vastaan, kun ei näitä vitosiakaan ihan joka parkkipaikalla näy...

Ite olin punaisella NA:lla, joka ei varsinaisesti juurikaan erotu muista punaisista NA:ista... :) Kuolasin remmiahtimen perään musta takki päällä...
Don't charge. Super Turbocharge!

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3971
Vs: Kauden 2011 avausmiitti
« Vastaus #17 : 16.05.11 - klo:10:33 »
Pitänee järjestää seuraavassa miitissä esittelykierros. Nyt hieman sotki tuo koiratilaisuus/vastaava, joka täytti koko ABC:n parkkipaikan. Itse olin liikkeellä punaisella NA:lla ja kävin katsomassa Tumpin istuimia ja sovittelin turvaistuintakin sellaiseen.

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Kauden 2011 avausmiitti
« Vastaus #18 : 16.05.11 - klo:11:33 »
Esittelykierros hyvä idea, mutta ei nimilappukaan haittaa tee. Meinaan kun tulee kerralla paljon nimiä, niin ei niistä mieleen jää kuin muutama. Ainakin itsellä on niin huono nimimuisti, että lunttilappu auttais. Nimilappu tietysti vapaaehtoinen. Jos ei rintapieleen lappua halua, niin yksi ratkaisu vois olla, että autossa näkyvillä lappu kenen se on. Siinähän ne sitten yhdistyis nimimerkki ja auto kätevästi, kun näkee minkä näköinen hemmo milläkin ajaa.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Stef

  • Yleisvalvoja
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 430
Vs: Kauden 2011 avausmiitti
« Vastaus #19 : 16.05.11 - klo:12:10 »
Jep nimilaput olisi hyvä asia että saisi nimimerkit ja autot yhdistettyä, minä olin mustalla NB:llä liikkeellä, vaimon veli oli mukana ja hän otti muutaman kuvan voisin pyytä ne häneltä ja laittaa vaikkapa kerhon FB sivulle.
Ensimmäinen MX-5 1,6l NB-98
Toinen Mx-5 1,8l NBFL -00