Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli postissa?  (Luettu 235121 kertaa)

-ToniH-

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #390 : 29.12.11 - klo:21:13 »
Huomenna pääsen puntaroimaan.

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #391 : 29.12.11 - klo:21:30 »
Elämäntilanteesta riippuen lähimarketti/videovuokraamo/neuvola avuksi :)

 bowrofl Vois siinä olla ihmettelemistä kun kävelee vanne kainalossa neuvolaan

Lauri

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1116
  • NBFL 2001 1.8 SC
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #392 : 29.12.11 - klo:21:53 »
Huomenna pääsen puntaroimaan.
Hienoa  :)

-ToniH-

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #393 : 30.12.11 - klo:17:43 »
Huomenna pääsen puntaroimaan.
7,5kg näytti puntari.. Netistä löytynyt tieto oli 7,2kg.. Sinnepäin kuitenkin.

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #394 : 30.12.11 - klo:18:03 »
UPSin setä toi tänään racing beatin tasauspyörästön puslat.
Don't charge. Super Turbocharge!

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #395 : 11.01.12 - klo:14:45 »
Rod's Enthusiast's workshop manual oli ilmestynyt postilaatikkoon aamulla, Nopeasti vilastuna huomattava parannus Haynesin opukseen verrattuna.

lahtiain

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 803
  • NA6 '93
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #396 : 11.01.12 - klo:15:22 »
Rod's Enthusiast's workshop manual oli ilmestynyt postilaatikkoon aamulla, Nopeasti vilastuna huomattava parannus Haynesin opukseen verrattuna.

Jep, tosi pätevä teos. Ovat ymmärtäneet tehdä korjausoppaan jossa ei oleteta korjaajan omistavan nosturia ja erikoistyökaluja. Suosittelen itsekin.

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #397 : 11.01.12 - klo:15:34 »
Rod's Enthusiast's workshop manual oli ilmestynyt postilaatikkoon aamulla, Nopeasti vilastuna huomattava parannus Haynesin opukseen verrattuna.

Jep, tosi pätevä teos. Ovat ymmärtäneet tehdä korjausoppaan jossa ei oleteta korjaajan omistavan nosturia ja erikoistyökaluja. Suosittelen itsekin.

Näin on, ja nyt kun itse käyn moottorin täysin läpi niin tossa näkyi olevan älyttömän kattavat ohjeet purkuun ja kasaamiseen. Parhaita ostoksia autoon liittyen tähän mennessä  638

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #398 : 11.01.12 - klo:16:09 »
Parhaita ostoksia autoon liittyen tähän mennessä  638

Mulla on Rodsin opus myös, ja oikeastaan turhin ostos tähän mennessä :) Kaikki tieto löytyy tarvittaessa vertaistukena. Mutta onhan tuota kiva selailla, enkä epäile hetkeäkään etteikö tuo olisi Alfameriläistä hyödyllisempi.

Mitä otsikkoon tulee, niin tällä hetkellä on kaksi UK:sta tulevaa pakettia hukassa  angry-smiley-005
ex-NA8C

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #399 : 11.01.12 - klo:17:11 »
Parhaita ostoksia autoon liittyen tähän mennessä  638

Mulla on Rodsin opus myös, ja oikeastaan turhin ostos tähän mennessä :) Kaikki tieto löytyy tarvittaessa vertaistukena. Mutta onhan tuota kiva selailla, enkä epäile hetkeäkään etteikö tuo olisi Alfameriläistä hyödyllisempi.

Mitä otsikkoon tulee, niin tällä hetkellä on kaksi UK:sta tulevaa pakettia hukassa  angry-smiley-005

Löytyyhän noi asiat tietysti muualtakin jos viitsii kaivaa, mutta vaikka läppäri seisoo auton katolla apuna rakennellessa niin on se helpompi tota kirjaa selata kun kaikki on loogisessa järjestyksessä ja helposti heti löydettävissä. Vähän kun leegoja kasailee, menee vähemmän aikaa hukkaan kun on ohjeet vieressä kun ei tota rakennusaikaa koskaan ole liikaa(ei sillä että leegoja rakennellessa olis koskaan ohjekirjaa edes avattu  ;D )

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #400 : 11.01.12 - klo:20:57 »
Kertokaas onko tuos kirjas kerrottu koneen kasaaminen ihan männänrenkaiden asennoista lähtien
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #401 : 11.01.12 - klo:21:06 »
Kertokaas onko tuos kirjas kerrottu koneen kasaaminen ihan männänrenkaiden asennoista lähtien

Näyttäis olevan.

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #402 : 11.01.12 - klo:21:58 »


Mulla on Rodsin opus myös, ja oikeastaan turhin ostos tähän mennessä :) Kaikki tieto löytyy tarvittaessa vertaistukena. Mutta onhan tuota kiva selailla, enkä epäile hetkeäkään etteikö tuo olisi Alfameriläistä hyödyllisempi.

Mitä otsikkoon tulee, niin tällä hetkellä on kaksi UK:sta tulevaa pakettia hukassa  angry-smiley-005

Mulla on joku sytykkeeks kelpaava korjaus opas, joka kyllä opastaa jokaisen helpon homman kuvien keran, mutta kun tulee joku tilanne missä tarttis apua niin kirja kehottaa ottamaan yhteyttä Mazdaan :lol:

Kari minkä firman kyydissä tavarat on tulossa? Ettei seiso jossain välivarastossa, kannattaa soittaa ja hoputtaa, mulla seiso kaks rengasta pari viikkoa Pariisissa kun eivät keksineet millaisia tuotteita renkaat on.

EDIT
Piti käydä tarkistamassa korjauskirjan nimi..



Aika surkea esitys. Auttaa kyllä perus asioissa ja muutama kuvakin osuu oikeaan, alkuun olinkin tyytyväinen mutta tiukan paikan tullen ei kirjasta tai kuvista (joita ei tietenkään ole vaikeista paikoista, tuntuu että kuvia ei ole otettu ajatuksen kanssa ja tekemisen kannalta ajatellen) ole ollut isommin apua vaan kyllä puhelimen kautta tai netistä kaivamalla on tieto löytynyt.
« Viimeksi muokattu: 11.01.12 - klo:22:04 kirjoittanut Samuli »
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #403 : 11.01.12 - klo:22:46 »
Olis hyvä löytää joku kirja joka kertois miten oikeaoppisesti kootaan kone. Mitään amista kun en ole käynyt   ::)  tähän asti oon pitäny vaan googlea vieres
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #404 : 11.01.12 - klo:23:03 »
Olis hyvä löytää joku kirja joka kertois miten oikeaoppisesti kootaan kone. Mitään amista kun en ole käynyt   ::)  tähän asti oon pitäny vaan googlea vieres

Sama juttu, prätkän koneen koonnut mutta sillon ei tullut kauheesti kiinnitettyä huomiota yksityiskohtiin. Ostin ton kirjan ihan vaan koneen ropaamista varten ja kyllä tossa mun mielestä aika kattavasti on selitetty alusta loppuun purku ja kokoaminen mitä nyt nopeesti selasin läpi, tai sitten vaan mulla ei oo tarpeeksi tietoa jotta vois kyseenalaistaa jotain noita ohjeita...