Kirjoittaja Aihe: NB:n omistajaa Tampereen läheltä?  (Luettu 1420 kertaa)

Norrena

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 161
NB:n omistajaa Tampereen läheltä?
« : 23.04.09 - klo:10:17 »
Tervehdys Miata-kansa! Tarkoitus olisi liittyä joukkoonne ja lähteä hakemaan NB Saksasta toukokuun puolivälissä. Ongelmani on vaan se, että vaikka olen paljon autosta lukenut, en ole sellaiseen päässyt "livenä" tutustumaan. Löytyisikö Tampereen lähistöltä NB:n omistajaa, jonka autoa voisin tulla katsomaan ja kommentteja kuulemaan?

Saa vaikka soittaaakin: 040-5083691 / Teppo Norrena

Opus5

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 171
Vs: NB:n omistajaa Tampereen läheltä?
« Vastaus #1 : 23.04.09 - klo:11:08 »
Järvenpäässä voisi ihailla viime keväänä tullutta NBtä. Maanantaina kävin Tampereella mut se oli maanantaina . .

dracid

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 98
Vs: NB:n omistajaa Tampereen läheltä?
« Vastaus #2 : 24.04.09 - klo:10:11 »
Ylöjärvellä olisi yksi 10AE, tuossa on vielä hieman huoltamista, mutta ajossa se on lähes päivittäin. Nekalassa sitä voisi myös käydä katsomassa kun vaan sovitaan aika. esim ensi viikolla. Itse kävin alkukeväästä tyypittämässä Porissa tätä http://www.nettiauto.com/mazda/mx-5/2194402.

Norrena

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 161
Vs: NB:n omistajaa Tampereen läheltä?
« Vastaus #3 : 24.04.09 - klo:16:26 »
Ylöjärvellä olisi yksi 10AE, tuossa on vielä hieman huoltamista, mutta ajossa se on lähes päivittäin. Nekalassa sitä voisi myös käydä katsomassa kun vaan sovitaan aika. esim ensi viikolla.

Loistavaa! Laitoin privaa...

moregore

  • Ghost Rider
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 460
  • SisäVessa650S
Vs: NB:n omistajaa Tampereen läheltä?
« Vastaus #4 : 25.04.09 - klo:17:32 »
Ylöjärvellä olisi yksi 10AE, tuossa on vielä hieman huoltamista, mutta ajossa se on lähes päivittäin. Nekalassa sitä voisi myös käydä katsomassa kun vaan sovitaan aika. esim ensi viikolla. Itse kävin alkukeväästä tyypittämässä Porissa tätä http://www.nettiauto.com/mazda/mx-5/2194402.


ylöjärvellä ois mökki <3