Kirjoittaja Aihe: Sportpugin vuorolla Ahveniston moottoriradalle su 7.6. klo. 09-12  (Luettu 666 kertaa)

Una

  • Vieras
Miata Clubin jäsenet voivat osallistua Sportpugin ratapäivälle Ahveniston moottoriradalla sunnuntaina 7.6. klo. 09-12.


Ohjeet osallistujille:

Ilmoittaudu järjestäjälle, jolta saat tarvittavat ohjeet ja tiedot säännöistä, joilla ajetaan.
Maksa ajomaksu 30 euroa.
Kypäräpakko on voimassa kaikilla Sportpugin ratapäivillä.
Allekirjoita vastuuvapauslomake jokaisena Sportpugin ratapäivänä.
Radalla saa mennä vasta, kun saat luvan järjestäjältä.
Ennakkoilmoittautumista ratapäivään ei tarvita.
Muista, että osallistut vieraana Sportpugin tapahtumaan eli noudata sääntöjä ja ohjeita.

Huom! Osallistumisoikeus Sportpugin ratapäiviin on Miata Clubin jäsenillä.

Korvaako vakuutuksesi, jos sattuu vahinko? Ota selvää omasta vakuutusyhtiöstäsi, miten he suhtautuvat, jos autollesi sattuu vahinko radalla. Kaskojen omavastuut ovat tietojemme mukaan IF:issä 20% ja POP-vakuutuksessa 25%. Useimmat vakuutusyhtiöt eivät siis korvaa mitään omalle autolle radalla sattuneesta vahingosta. Parhaiten saat vastauksen kysymällä asiaa suoraan vakuutusyhtiöstä.

Una

  • Vieras
Ketkä ois menossa? Mulla on takajarrupalat loppu ja jos uudet ei tuu niin jäänee mulla nää ratailut väliin.

Jussiko

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 310
Kierrosaikajahdissa mukana  :driving
Riivattu NB pikkusella moottorilla (vielä)

wipe

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 293
Jos vaan saa jäähdytysjärjestelmän mysteerit ratkottua ajoissa niin jooo angry-smiley-005

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Enköhän mä tuu paikalle, vaikka autossa ei oo jarruja edes vakion vertaa, oli se ajaminen taas niin kivaa :)