Kirjoittaja Aihe: Katon vaihto talkoot.  (Luettu 1678 kertaa)

zio

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 123
Katon vaihto talkoot.
« : 26.03.10 - klo:08:05 »
Tervehdys

Ajattelin kysyä löytyisikö täältä foorumilta nyt apuja katon vaihto urakkaan, mielellään ainakin joku joka olisi ollut tekemässä ko.operaatiota joskus.

Palkaksi juotavaa/ pientä syötävää tallilla ja paljon hyvää talkoo mieltä. :D

Syy miksi kysyn apuja on siinä että itse joudun olemaan enemmän muiden osien eli lähinnä hifiasennusten kimpussa ja apukädet olisivat enemmän kuin tarpeen.

Auton pitää olla näyttelyssä ensi viikon torstaina jonne se kyllä menee on katto vaihdettu tai ei sitten vaan aletaan avokausi aikaisemmin sillä tuolla rikkinäisellä katolla sitä mihinkään kehtaa ajaa.

Jos kiinnostaa tulla näkemään Miracle projekti valmiimpana ja osallistua tekemiseen niin laittakaan viestiä tänne tai 044-3000 342 joka tulee mulle suoraan taskuun.

-Joni-

zio

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 123
Vs: Katon vaihto talkoot.
« Vastaus #1 : 26.03.10 - klo:10:59 »
Niin juu päivä on oikeesti mikä vain olen sielä itse joka päivä, arkisin iltaisin ja viikonloppuna kummatkin päivät kokonaan.

-J-

zio

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 123
Vs: Katon vaihto talkoot.
« Vastaus #2 : 28.03.10 - klo:04:29 »
Huomiseksi ilmoittautui pari kaveria täältä foorumilta joille TODELLA paljon kiitoksia jo etukäteen.

Laittaisin nimimerkit näkyville mutta en tiedä millä nimellä herran täällä vaikuttavat :D

-J-

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4101
Vs: Katon vaihto talkoot.
« Vastaus #3 : 28.03.10 - klo:11:03 »
Marko&Stef ilmeisesti tulevat :)

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: Katon vaihto talkoot.
« Vastaus #4 : 28.03.10 - klo:22:19 »
Joo, oltiin stefin kanssa vaihtamassa kattoa ja homma on valmis. Yhteensä meni reilut 6 tuntia, josta reilu tunti katkenneen vaijerin ihmettelyyn ja taukoihin.

_paffa

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Katon vaihto talkoot.
« Vastaus #5 : 28.03.10 - klo:23:42 »
Täälläkin olis kattotalkoot edessä seuraavien kahden viikon aikana ja aattelinkin kysellä jos Kuopion lähettyvillä olisi joku joka olisi ennen vaihtanut kattoo. Toki ohjeet mitkä tilattiin samalla ovat erittäin hyvät ja uskon että onnistuu kokemattomankin tehdä se mutta koitetaan nyt jos joku vastaisi :)

- Pasi

zio

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 123
Vs: Katon vaihto talkoot.
« Vastaus #6 : 28.03.10 - klo:23:46 »
TODELLA suuret kiitokset Markolle ja Stefille avusta :)

En tiedä kuinka paljon kiittäisin, ilman teitä olisi katonvaihto jäänyt messujen jälkeen.

Kun avun tarvetta ilmenee toiseen suuntaan niin luuri käteen niin täällä ollaan valmiina.

-Joni-