Yleinen > Sisusta, kori ja katto

Kuppipenkki

<< < (2/9) > >>

Pulkkinen:
Onko kellään briden penkeistä kokemusta tai enempää tietoa, kun ebaysta löytyisi tuollainen penkki?

http://www.ebay.co.uk/itm/Bride-ZETA-Fiberglass-Sport-Racing-Seat-GTR-WRX-STI-GTI-EVO-/261223243949?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cd21e60ad

Samsa:

--- Lainaus käyttäjältä: Pulkkinen - 08.11.13 - klo:14:10 ---Onko kellään briden penkeistä kokemusta tai enempää tietoa, kun ebaysta löytyisi tuollainen penkki?

http://www.ebay.co.uk/itm/Bride-ZETA-Fiberglass-Sport-Racing-Seat-GTR-WRX-STI-GTI-EVO-/261223243949?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cd21e60ad

--- Lainaus päättyy ---

Mul on toi penkki. Tosin eri ebay myyjältä.

Mun rakennusketjusta löytyy kuvia miten istuu

edit: ja en jaksa poimia noita kuvia mun rakennusketjun 1306 viestin seasta

Pulkkinen:

--- Lainaus ---Mul on toi penkki. Tosin eri ebay myyjältä.

Mun rakennusketjusta löytyy kuvia miten istuu
--- Lainaus päättyy ---

Onko hyvä penkki istua, ja onko kiskoilla kiinni vai suoraan pultattu?

Samsa:

--- Lainaus käyttäjältä: Pulkkinen - 08.11.13 - klo:18:12 ---
--- Lainaus ---Mul on toi penkki. Tosin eri ebay myyjältä.

Mun rakennusketjusta löytyy kuvia miten istuu
--- Lainaus päättyy ---

Onko hyvä penkki istua, ja onko kiskoilla kiinni vai suoraan pultattu?

--- Lainaus päättyy ---

Erittäin kapea. Ite olen 177cm & 80kg ja on tiukka istuu. Hartijoista liian kapee mut siihen on tottunu. Muuten ihan täydellinen penkki. En suosittele yli 90kg kavereille

On kiinni vakiokiskoissa. Meni noin 10h modailla sivuraudat et sain penkit 3cm päähän lattiasta. Ajoasento on täydellinen ja mahtuu ~190cm pitusetkin kyytiin

Lauri:
Mulla on omassa Minissä Momo Corsen Rookiet, kohtuu kaposet kanssa kun mahtuu Miniin ja painoa oli n.4,95Kg/kappale ja itse ainakin tykännyt istua noissa pitemmänkin matkaa, sivuhuomautuksena voisi sanoa ettei sovi leveeperseisille (en tosin muista oliko useampaa kokoa).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta