Yleinen > Osto, tuonti ja verotus.

Ensimmäinen MX-5?

(1/11) > >>

Stenfors13:
Olen etsimässä ensimmäistä harrasteautoa ja hintahaarukkana minulla on 5-7k. Auto saisi olla mielellään täysin originaali ja kunnossa (NA-malli miellyttäisi ehkä enemmän silmää).

Koska minulla ei ole aiempaa kokemusta mx-vitosesta niin ajattelin kysyä neuvoa/mielipidettä täältä foorumilta seuraavasta autosta:

http://www.nettiauto.com/mazda/mx-5/6313172

Pienellä vaivalla auton saisi palautettua originaaliksi. Onko teidän mielestä hinta kohdillaan ja kannattaako investoida? Auto on ollut myynnissä jo tovin ja ainakin hinnassa tuntuisi olevan hieman ilmaa.

Kiitos etukäteen. Myös kaikki muut vinkit ja neuvot otetaan vastaan. - Veikko

Atte.V:
Mitä tuota muutamassa miitissä joskus aikoinaan nähnyt niin on kyllä todella siistissä kunnossa ja melko tarkka tuntuu omistaja olevan autojensa kunnosta, joten uskallan kyllä suositella. Omistaja siis kirjoittelee myös foorumilla.

Jos itse olisin nyt etsimässä MX:ää niin kaikkein tarkimmin tutkisin korin ja etenkin pohjan kunnon. Usein nämä ruostuu tuolta takarenkaiden edestä helmoista/pohjasta. Jos kori on kunnossa niin oikeestaan kaikki muu on todella helppoa ja halpaa korjata kun tekniikka on niin yksinkertaista ja osat halpoja jos ulkomailta tilaa.

ErkkiM:
Terve!
Hienoa, että arvostat alkuperäisyyttä - meitä ei ole montaa  sign0058
Nyt pikaisesti katsottuna en osaa arvioida linkkaamasi autoa tarkemmin - vaikuttaa kyllä riskittömältä ostokselta.
Onko hinta sitten kohillaan, vai ei? Noh, Suomen hintatasossa aika lailla. Oikea hinta on hinta, joka toteutuu.

Vertailuksi, ja mielestäni ehdottomasti myös tsekkaamisen arvoiseksi toiseksi orkkis-kohteeksi suosittelen suomi-autoa  http://www.nettiauto.com/mazda/mx-5/6324025. Tässä on väri(kin) kohillaan :)
-E

Make:
Kannattaa lueskella mitä E38 on kirjoitellut.

Autossa ei varmasti ole ilmaa paljoa kun tietää mitä kaikkea siihen on tehty ja missä huollettu. Auto on varmasti hintansa arvoinen nykyään.

Alkavat olla saksassakin hyvät na koriset alkaen 6 tonnia...

Spälä:
+ 1 tohon Erkin ehdotukseen , jos alkuperäisenä haluat autosi pitää. Löytyy jopa kovakattokin !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta