Kirjoittaja Aihe: Logon suunnittelulle tarvetta  (Luettu 10793 kertaa)

akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Vs: Logon suunnittelulle tarvetta
« Vastaus #60 : 10.02.10 - klo:09:03 »
Itsekkin puhuin kerhon kokouksessa juuri tämän tyyppisistä tarroista mitä zio sanoi.

En muista mihin se kaatui, taisi olla teettämispaikan koneistoon??

Homma meni suurinpiirtein siten, että niitä tarroja oltiin jahkailtu kuukausitolkulla ja ajattelin, että ehkä parempi tilata nyt edes jotain kuin odottaa taas vuosi(tai pari). Ja ehdin tosiaan tilaamaan tarrat, ennenkuin näistä uudentyyppisistä tarroista tuli puhetta.

Itse logosta tykkään kyllä, lähinnä sen takia, että se on klassinen, sisältää perus "miata" tekstin, kuten suurin osa muistakin ja on ainakin omassa autossa lähes huomaamaton.

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: Logon suunnittelulle tarvetta
« Vastaus #61 : 10.02.10 - klo:10:55 »
Akir0:n tilaamat tarrat käsiteltiin+hyväksyttiin hallituksen keskusteluissa. Ja oli hyvä, että Akir0 sai ne nopeasti sen jälkeen, kun hän otti asian hoitaakseen. Kiitokset tästä hänelle

Vuosikokouksessa puhuttiin siirrettävistä tarroista mutta niiden aloituskustannukset olivat todella suuret. Sen takia asia jätettiin toistaiseksi "hyllylle". Samalla todettiin, että niitä voidaan tilata myöhemmin, jos näin päätetään.

Onko kenelläkään tiedossa kohtuuhintaista toimittaa?

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Logon suunnittelulle tarvetta
« Vastaus #62 : 26.05.10 - klo:13:10 »
Mä voisin kysyä tuolta toimittajalta joka viime kesänä lupas painattaa halvalla. Silloinhan homma kaatu siihen että toimittaja muutti uusiin tiloihin eikä siks kerennyt tulostaa noita
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: Logon suunnittelulle tarvetta
« Vastaus #63 : 26.05.10 - klo:14:29 »
Mä voisin kysyä tuolta toimittajalta joka viime kesänä lupas painattaa halvalla. Silloinhan homma kaatu siihen että toimittaja muutti uusiin tiloihin eikä siks kerennyt tulostaa noita

Kysy ihmeessä  :)

zio

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 123
Vs: Logon suunnittelulle tarvetta
« Vastaus #64 : 26.05.10 - klo:21:59 »
Pystyykö joku toimittamaan logon mulle vektori muodossa, mielellään Adobe Illustrator mutta myös EPS käy?  Tutulla on tuossa tarrapaja niin voisin kysäistä mitä sillä maksaa tarrojen teettäminen.

-Joni-

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: Logon suunnittelulle tarvetta
« Vastaus #65 : 26.05.10 - klo:22:03 »
CD teki logon. Laita Zio hänelle viestiä