Kirjoittaja Aihe: Foorumin jatkokehitys  (Luettu 8167 kertaa)

akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #15 : 11.03.10 - klo:16:02 »
Sama homma, Firefox ja Nokian selain käytössä, sellaisen kymmenkunta kertaa päivässä käyn ainakin, eikä oo kertaakaan bugannu..

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #16 : 11.03.10 - klo:16:57 »
No mikä saatana......ei jaksa tulla edes lukemaan kohta juttuja kun ei anna kirjottaa vaan hävittää bittitaivaaseen( kohteeseen ei saada juuri nyt yhteyttä jne paskaa).

Ei taaskaan pelannut ekalla kerralla vaan piti laittaa tääkin viesti useemman kerran että sain serverille asti menemään.

Yksityisviestitkään ei lähde aina, jäänyt pari viestiä menemättä kun herjaa vaan samaa.

Edit: Palvelin osoitteessa www.miata.fi vastaa pyyntöihin liian hitaasti.

       
         Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen
          alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.

    *   Jos mitkään sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen
          verkkoasetukset.

    *   Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on
          käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä.
« Viimeksi muokattu: 11.03.10 - klo:17:00 kirjoittanut next »

diskis

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 362
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #17 : 11.03.10 - klo:17:57 »
Hmm, ei serveri ole koskaan hidastellut, tuo on kyllä nextin päässä.
Pari mahdollista syytä:

- Surkea DNS, ainakin Nebulan DNS vastailee miten sattuu, niin ainakin itse vaihdoin sen openDNS:ään.
- Jotain spammisoftaa tullut koneelle, joka käyttää kaiken kaistan roskapostaukseen, aja virustarkistus. Jos ei ole softaa niin avast on ilmainen.
- Huono yhteys nettiin. Tapahtuuko muillakin sivuilla samaa? Jos näin niin itse liittymässa voi olla ongelmaa. Huono kuuluvuus langattomalle verkolle/ häiriöitä puhelinverkossa?

  _____/_____
D'-.    | /  )
'(O)'-...'(O)'

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #18 : 11.03.10 - klo:18:52 »
Dns on ollu nebulan sekä googgelin molemmilla sama juttu. Kokeillaan tota sun vielä.
Ei ole spammia pelaa muutoin ja muilla sivuilla sekä avastikin on koneella(paras ilmaisista).

Imutuksetkin pelaa ja täydellä 8 megalla.....


Ainoa sivu mikä tappelee on tää miatan ja alkaa jos yritän vastata viestiin. Tekee yleensä ekalla vastaus kerralla,  kun saan viestin läpi niin pelaa pidemmän aikaa. Nyt on pelannut taas hyvin.....kop kop :P

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #19 : 11.03.10 - klo:20:40 »
Ja taas teki saman kun piti Yv:llä viskata. Samaan aikaa usealla eri sivulla pyörin ja ne pelaa hyvin mutta miata.fi ei tykkää mun koneesta näkyy enää.

Täytyy varmaan lopettaa täällä käynti ja kirjottelu jos se auttas....

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #20 : 11.03.10 - klo:22:02 »
Ootko kokeillu jollain muulla selaimella?

moregore

  • Ghost Rider
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 460
  • SisäVessa650S
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #21 : 11.03.10 - klo:23:21 »
Kuulostaa oudolta. Firefoxilla ja Explorer seiskalla ja kasilla on toiminu aina moitteetta. Samsa osaa varmaan kertoa, mitä liitännäisiä foorumi käyttää et josko johtus siitä. Foorumipohja sinällään on suosittu ja toimii samalla tavalla kaikkialla, joten tuskin siitä on kiinni.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #22 : 12.03.10 - klo:14:32 »
Vika on jossain saunalahden ja mun välillä tai mun wlan purkissa. En tiedä mutta kolmet eri sivut ei pelaa mukaan lukien tämä kun sille tuulelle sattuu. Muuten pelaa kaikki.

Eli siis ei vikaa foorumisoftassa se on selvitetty jo. Täytyy vaihtaa purkkia ekaks ja sitten soitella saunalahdelle(elisalle) että mikä mättää.

Taas tätäkin kirjoittaessa tämä on nyt kolmas kerta kun sain läpi tulemaan että ilmaantu jopa tänne....

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #23 : 26.07.10 - klo:13:47 »
Olisko mahdollista saada paikkakunta tieto mahdolliseks ja näkyville nimimerkin/postimäärän alle?
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3973
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #24 : 26.07.10 - klo:13:50 »
Olisko mahdollista saada paikkakunta tieto mahdolliseks ja näkyville nimimerkin/postimäärän alle?

Mun mielestä tuollainen tieto on sellainen, joka pitää olla käyttäjän lisättävissä ja päätettävissä, onko sitä näkyvissä.

Paikkakunnan jo nyt laittaa allekirjoitukseen halutessaan.

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #25 : 26.07.10 - klo:13:56 »
Noin mä sitä ajattelinkin, mut jos se löytyy asetuksista niin se on jotenkin selkeämpi kuin allekirjoituseen lisättävä. Mulla ei ole näkyvissä allekirjoitukset/kuvat, ipuhelimella surffatessa ylimääräisten kuvien latailu lagaa koko homman.
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #26 : 26.07.10 - klo:14:05 »
Niin jos haluaa paikkakunnan näkyviin on se ite lisättävä esim. allekirjotukseen tai "oma teksti" kohtaan. yksinkertaista

HTC:n puhelimillä näkyy foorumista 100% ilman lagailua joten vaihtakaa iluurinne -> HTC luuriin tai muuhun vastaavaan android puhelimeen ;D
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #27 : 26.07.10 - klo:14:25 »
Ach so. Mulla pyörii netti ihan ok kun tarjolla on hyvä ja vähän kuormitettu verkko, mutta rautatientori klo 8 aamulla...
Monella forumilla on mahdollista lisätä paikkakunta näkyville jos siltä tuntuu <-- tämä..
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #28 : 26.07.10 - klo:14:53 »
en löytäny SMF asetuksista mistään et pystyis lisään omia kenttiä profiileihin
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

diskis

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 362
Vs: Foorumin jatkokehitys
« Vastaus #29 : 26.07.10 - klo:15:49 »
Profiilissahan on paikkakunnalle oma kenttänsä. Ei taida softa suoraan tukea sitä että näytetään se info avatarin alla. Mutta, yleensä foorumisoftat on aika yksinkertaiset. En SMF:ästä tiedä, mutta phpbb:tä olen muokannut aikanaan aikalailla, ja se oli helppoa.

Voin tehdä tälläisen muutoksen foorumin softaan jos on tahtoa.

Ja tämän infon näyttämiseen tuskin tarvitaan suostumista keneltäkään. Käyttäjät itse ovat lisänneet sen infon profiiliin, ja se on nyt jo kaikkien nähtävillä nimimerkkiä klikkaamalla.

  _____/_____
D'-.    | /  )
'(O)'-...'(O)'