Kirjoittaja Aihe: Bongattu  (Luettu 431392 kertaa)

Klutche

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 181
Vs: Bongattu
« Vastaus #525 : 15.05.11 - klo:13:26 »
ihan ku oisin siel nähnykki harmaan eunosin niihin aikoihin :D
Exä     NA -93 JRSC
Nyxä   Impreza STI -07

E38

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 540
Vs: Bongattu
« Vastaus #526 : 17.05.11 - klo:21:37 »
Bongattu Roomasta (tänäkin vuonna  ;D ) MX-5:a ihan mukavasti. Yleisesti autot on aika surullisessa kunnossa, eikä näiden arvostus taida olla ihan tapissa. Vaalee katto - vakio vai auringon polttama...





Muuten tuli bongattua Mesen SLS, Lamboja, Ferrareita, Maserateja ja muita perus"settejä" läkähtymiseen asti. Mille Miglia paraati joka meni 13. päivä Rooman keskustan läpi oli myös hieno kokemus. Mukana oli paljon "miljoonaluokan" keräilyautoja 20 - 50-luvulta joita en ole itse koskaan nähnyt luonnossa ja näillä ajettiin(!). Kameran kyvyt ei riittänyt kuviin pimeessä mutta tämän videon 5.50 kohdalta saa jotain kuvaa meiningistä!  8)

 

Jari

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 347
Vs: Bongattu
« Vastaus #527 : 18.05.11 - klo:08:04 »
Maanantaina Top Gear ohjelmassa kolme punaista MX-5 esitteli taitoajoa, käsijarru käännöksiä takaperin ryhmänä yms. :) :D ::)
-15 Ooppeli A ST 1,4T AT
-10 Avant 218
-90 MX5 Miata
-96 Honda Shadow 600

Jari

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 347
Vs: Bongattu
« Vastaus #528 : 18.05.11 - klo:08:13 »
Tumman punainen NB rek. nro LM...(tavarateline takaluukun päällä), aamulla 07.30 kirkkotiellä Tammiston Mäkkärin kohdalla (Vantaa).
-15 Ooppeli A ST 1,4T AT
-10 Avant 218
-90 MX5 Miata
-96 Honda Shadow 600

jusssi

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 167
Vs: Bongattu
« Vastaus #529 : 18.05.11 - klo:10:42 »
Malminkartanossa bongattu tänään punainen NA 10.30.
"much more fun to drive a slow car fast, than a fast car slow"

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Bongattu
« Vastaus #530 : 18.05.11 - klo:15:50 »
Tampesteri, Lielahden Prisman parkkipaikka n. klo 12.30 NB, oisko väri ollu racing blue. Kerholaisia ja/tai forumilaisia? Mahdollisesti lähiseuduilta? Jos kuulolla, niin kunhan tässä soivitaan seuraavaa Pyynikki-miittiä, niin tule ihmeessä porukkaan.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Bongattu
« Vastaus #531 : 19.05.11 - klo:22:51 »
Tänään 19 maissa hopeinen NB Koivuhaassa ja 21 nurkilla keltainen NB Itiksessä. Kumpikaan ei tainnu huomata vihreetä NB:tä.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

JP

  • Juniori
  • Viestejä: 36
Vs: Bongattu
« Vastaus #532 : 20.05.11 - klo:08:49 »
Tunnustan, tummanvihreä. Tänään tuli Oulun VTT:n nurkilla vissiin musta NA vastaan. Itse ajoin tosin Ruotsin Cadillacilla.

Tänään Oulussa klo:17.00 Iskon Nesteen kohdalla NA tumma ...ehkä vihreä ja rekkari JIR-**

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Bongattu
« Vastaus #533 : 20.05.11 - klo:21:25 »
Tampesteri ja Epilä vähän klo 19 jälkeen tarrakilpinen NB, väri taas ilmeisesti racing blue, vaalea rättikatto. Sama nähty uudelleen puolisen tuntia myöhemmin Kalevan aukiolla ja tällä kertaa asiaankuuluvasti katto alhaalla  8) Auto ei sama kuin Prisman parkista aiemmin bongattu. Kalevan aukio tuntuis olevan Tampereella tän kevään paras bongauspaikka  :)

Nii joo, Epilässä morjesteltiin.
« Viimeksi muokattu: 20.05.11 - klo:21:27 kirjoittanut wagner »
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Bongattu
« Vastaus #534 : 20.05.11 - klo:21:38 »
Lempäälän Kuljussa bongattu tumman vihreä Eunos. Ajeli pätkän meikän perässä katto auki ja asiaan kuuluvasti vilkautti luukkuja.
Don't charge. Super Turbocharge!

madu

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 501
Vs: Bongattu
« Vastaus #535 : 21.05.11 - klo:14:04 »
Sininen 10AE (vai onko niitä edes muun värisiä) tuli bongattua eilen Konalassa pesulta jonkun Porssen seurassa ja tänään taisi olla sama laitos SBC:llä, olikos joku täältä? Moottorikahvilalla tuli myös muutamia muita tuttuja autoja ja naamoja vastaan.
ロードスターNA8C

e_o

  • Yleisvalvoja
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 261
Vs: Bongattu
« Vastaus #536 : 21.05.11 - klo:14:25 »
Sininen 10AE (vai onko niitä edes muun värisiä) tuli bongattua eilen Konalassa pesulta jonkun Porssen seurassa ja tänään taisi olla sama laitos SBC:llä, olikos joku täältä?

Mä olin aamulla Paippisissa, Konalassa on ollut joku muu.

Tuman ja Aloppon kanssa tuli juteltua, kenenkäs ne viisi muuta Miataa olivat?

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Bongattu
« Vastaus #537 : 21.05.11 - klo:14:38 »
Sininen 10AE (vai onko niitä edes muun värisiä) tuli bongattua eilen Konalassa pesulta jonkun Porssen seurassa ja tänään taisi olla sama laitos SBC:llä, olikos joku täältä?

Mä olin aamulla Paippisissa, Konalassa on ollut joku muu.

Tuman ja Aloppon kanssa tuli juteltua, kenenkäs ne viisi muuta Miataa olivat?
Vai oliko peräti seitsemän muuta? Eikös saatu yhdeksän laskettua kun törmättiin ja mun auton tilalla on SBC:n kuvien mukaan seissyt aiemmin punainen NB. Madun bongasin, mutta en muita jotka olisin tunnistanut....
NA 1,6l ´91 Classic Red

Pauke

  • Juniori
  • Viestejä: 7
Vs: Bongattu
« Vastaus #538 : 21.05.11 - klo:17:30 »
Mä laskin kanssa yhdeksän parkissa ja yksi hopeinen NA ajoi just ohi kun kävelin autolle päin. Kello mahto olla jotain yhdentoista nurkilla (oli muutakin kateltavaa, kun kello :) ). Sinne tultiin aikataulusyistä tylsästi motaria, mutta matka takas Tampesteriin otti sitten vastaavasti vähän pitempään...  ;D Hyvä, että on toi tuulilasi. Ei maistu kärpäset hyvältä...

Peters

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 10
Vs: Bongattu
« Vastaus #539 : 21.05.11 - klo:18:55 »
minäkin olin paikalla ja laskin että olisi ollut kymmen mazdaa.oma oli punainen na takarivissä.