Yleinen > Yleinen MX-5 Keskustelualue

Kokemuksia ND tuulilasin vaihdosta pääkaupunkiseudulla?

<< < (2/2)

wagner:
Jos tulipalokiire ei ole, niin googlaa "rahtipalvelu yksityiselle USA", niin rahdit ei paljon maksa. Tavara tulee kontissa laivalla, joten aikaa hiukan menee, mutta jos ei kiire ole, niin edullinen vaihtoehto. Joillakin noita palveluita tarjoavilla on myös lentorahtivaihtoehto. Itse olen käyttänyt muutaman kerran https://finn-us.com/ palvelua, toimii  638.

finn-us hinnastosta:

- MERIRAHTIHINTA PAKETTIRAHDILLE 200 EUR/m3

- MERIRAHDIN MINIMIHINTA 10 EUR / LÄHETYS (PIENET RAHTIPAKETIT)

Luupilotti:

--- Lainaus käyttäjältä: wagner - 15.07.22 - klo:11:43 ---Jos tulipalokiire ei ole
--- Lainaus päättyy ---

Joo lasi on halki juuri kuskin silmien kohdalta joten mieluusti hoitaisin tuon mahdollisimman nopeasti. Noilla rahtipalveluilla menee lokakuulle jne. En löytänyt palvelua joka hoitaisi lentorahtia...

Make:
Ei ole noita lentorahtina ollut ikinä. Hinta ja palvelu perustuu isoihin kontteihin ja laivakuljetuksiin.

Lentorahti koronan jälkeen ollut jäätäviä eikä se oikein muuksi muutu edes Euroopasta tilatessa. Rahdit ne lykkää noihin hintoihin suoraan.

Halvimmalla pääset silti maalauttamalla ne osat kuin tilaamalla rahdilla oikeat. Ellet tilaa useampaa settiä jolloin se kannattaa tulevaisuutta ajatellen.
Itse käyttäisin lasivakuutusta ja silloin heidän kuuluu noi osat hoitaa tai sitten kaskoa.

Rahteihin vielä että ennen koronaa tilasin 3kpl RC auton koreja jenkeistä lentorahdilla ja rahti 22€. Nyt olisin keväällä tilannut taas niin rahti oli jo 147€ sille samalla korille. Toisaalta ei se juuri muuttunut vaikka pistin siihen kokonaisen auton ja muutakin osaa mutta silti niin iso rahti että vaihdoin eri koriin että sain sen kotimaasta tilattua.

Luupilotti:
Unohdin aikoinaan kertoa tänne lopputuloksen tähän lasisaagaan:

* 7.7.2022 Lasi halki ja osat tilaukseen
* 19.1.2023 Puuttuvat osat lopultakin Deltalla
* 9.2.2023 Lasi vaihdettuEi ole hätäisen hepun hommaa tämä. Koko läppä tuolla mun Spider blogissa (ao sigista).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta