Yleinen > Sisusta, kori ja katto

Takahelman korjauspala, mistä?

<< < (2/7) > >>

juhlamokka:
Joo varmasti on tyyppivika, niin monta tapausta tullut vastaan. Laitatin just tällä viikolla ja nyt on siisti kuin sika pienenä. Pelti+maalarimies sanoi että "näytti kyllä aika surulliselta" ja sisältä löytyneet pellit oli todella kuin palaneen paperin palasia. Toinen puoli tuntui päällisin puolin ok:lta mutta niin vain oli ollut pehmeä sisältä sekin. Muuta ruosteongelmaa ei ole ja leima on lävähtynyt konttorilta paperiin kahtena keväänä mihinkään koskematta. Ilmeisesti se jäykistävä rakenne ei pääse "hengittämään" ja kerää kondenssivedet.

Jussiko:
Paljo tuli hintaa noille hitsailuille? Vaikka iteltä hitsivehkeet löytyykin nii luottoo ei löydy sen vertaa et lähtisin näkyviä alueita tekemää. Pakkelia kuluis varmaa tonni et näyttäis taas hyvältä ja se taas ei oo vaihtoehto

pussihousu:
Mistähän löytyisi tekijä peltityö+maalaus takahelman korjaukselle akselilta PK-seutu....Uusikaupunki ?

RoughRider:
Hei gurut,

Ymmärtääkseni "ennen vanhaan" pyöräkaaren ruostekorjaus pruukattiin tehdä hitsaamalla ja juottamalla muotoon työstetty korjauspala poistetun ruostekohdan paikalle, ja sitten paklattiin ja maalattiin.

Nykysin korjauspala voidaan kiinnittää myös liimaamalla. Olettaisin, että tämä olisi halvempi tapa kuin hitsaus ja tinaus. Vai kuinka?

Entä kumpi on parempi? Kuinka kauan eri tavoin tehdyn korjauksen voidaan olettaa kestävän hajoamatta/uudelleenruostumatta? :scratch

Make:
Ei noita liimata ellei se alkujaan ole liimaamalla(esim pösöillä ja sitikoilla osassa malleja).

Kantava rakenne=hitsaten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta