Kirjoittaja Aihe: ta-technix/raceland coilarit NB:hen, mistä ?  (Luettu 1478 kertaa)

pt78

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 85
ta-technix/raceland coilarit NB:hen, mistä ?
« : 25.02.14 - klo:19:04 »
Olen päätymässä otsikon mukaiseen budjetti ratkaisuun.  Tosin Racelandeja ei tahdo enä löytyä mistään?
Ihan katukäyttöön tulossa 100%:sti. Ja 90%:sti ulkonäkösyistä, ja loput 10% sitten joko parantaa tai huonontaa ajotuntumaa  whistle

Nyt kyselenkin mistä nuo kannattaisi tilata. Suomalaisissa nettikaupissa näyttäisi olevan reilut 100e ilmaa.
Toisaalta enpä ostanut autokaan Suomesta, kun täällä on kaikki niin pirun kallista  dunno

Ebay.DE hinnat ovat kohdallaan (n. 199e), ja postikulut pienet. Muuta en sitten saksan kielestä ymmärräkkään.
Ebay.UK, hinnat järjestään +20% saksan hintoja isommat euroissa, ja välillä postokulutkin poskettomat +50 puntaa.

Onko siis mitään ILmotorsport tai MX5parts tapaista fiksunoloista nettikauppaa EU:n alueella osunut kellään silmiin.
Itse en löydä googlella en sitten millään ei suomalaista putiikkia.
MX-5 NB 1.6 '98 & Honda CR-V Executive Advanced Business Aero Pack 4WD 2.0 '10

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4101
Vs: ta-technix/raceland coilarit NB:hen, mistä ?
« Vastaus #1 : 25.02.14 - klo:19:45 »
Ebay ja uk:na.

Hakusana mazda mx 5 mk2 coilovers.

Kaikki yli 180 ja alle 240 punnan on samaa settiä kuin vmaxx/raceland jne.

Kulut on noin 40 puntaa. Eipä noita paljoa halvemmalla saa enää...

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: ta-technix/raceland coilarit NB:hen, mistä ?
« Vastaus #2 : 25.02.14 - klo:20:07 »
Racelandeja ei tahdo enä löytyä mistään?

Nyt kyselenkin mistä nuo kannattaisi tilata.
Ebay.DE hinnat ovat kohdallaan (n. 199e), ja postikulut pienet. Muuta en sitten saksan kielestä ymmärräkkään.

Racelandeja ei oo tosiaan enää hetkeen näkyny. Piti viime talvena tilata kaverille moiset, mut ei löytyny. Otettiin joku toinen halpismerkki ja ihan samat ne kyllä tais olla. :)

eBay.de tilasin molemmat. En ymmärrä sanaakaan saksaa, mut iiPeissä on napit samassa paikassa eri kielilläkin ja Guugle kääntää loput ihan tarpeeks hyvin.

(oon monta muutakin asiaa ostanu Saksan iiPeistä, kyllä ne lontootakin ymmärtää järjestäen)
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa