Kirjoittaja Aihe: Avon ZZR tilaus  (Luettu 3703 kertaa)

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Avon ZZR tilaus
« Vastaus #15 : 16.12.15 - klo:17:39 »
Jatketaan offia:

Eihän me mitään cuppia taikka kisaa ajetakkaan, ajatus rankingissahan on se että näkee mitä aikoja muut on ajanu, ja millä kalustolla.

Eikä taida olla yhtäkään "rahalla" ajettua aikaa rankingissa, nopein ahveniston aika ajettu ihan sportti kumeilla, perus bc:n alustalla ja n. 200hv tehoilla (jos sitäkään?) ja sama muillakin radoilla, pohjat on joko viritetyillä katuautoilla sportti kumeilla taikka tehottomalla vaparilla ja semislikseillä. Noi kaikki ajat on rikottavissa melkeen millä vaan turbotetulla mx:5:llä johon laitetaan edes jotkut kunnolliset semisliksit alle.

Enkä mä tiedä mitä se nyt haittais jos joku rakentais isolla rahalla ratamiatan kellottais alle 1:20 ajan, mun mielestä se olis vaan ihan hemmetin siistiä, ja paikka rankingin kärjessä olis erittäin ansaittu.

Tässä tuli kaikki oleellinen.
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Jussiko

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 310
Vs: Avon ZZR tilaus
« Vastaus #16 : 05.02.16 - klo:13:52 »
Tänään kyselin taas renkaiden hintaa ja mitään varmaa ei pystynyt vieläkään sanomaan, mutta noin 160€/kpl alv nettohinta tulee kuulemma olemaan... Odotellaan siis. Kuorma tilataan maaliskuun lopulla eli sitä enne tarvitsen tiedon paljonko laitetaan tulemaan.


Sent from my iPad using Tapatalk
Riivattu NB pikkusella moottorilla (vielä)

Jussiko

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 310
Vs: Avon ZZR tilaus
« Vastaus #17 : 17.03.16 - klo:21:55 »
Hinta varmistu Timo Virtaselta 160€:n /kpl tuolle 205/50 r 15 koolle. Meitä ei tuu kummankaan riittävästi et saatais jotain alennusta niin voitte joko laittaa itse tilauksen menemään tän kuun puolella tai sit voitte ilmoittaa mulle monetkin setit tilaan niin saadaan renkaat tuohon ekaan tilaukseen.


Sent from my iPad using Tapatalk
Riivattu NB pikkusella moottorilla (vielä)

vinha

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 100
Vs: Avon ZZR tilaus
« Vastaus #18 : 18.03.16 - klo:11:32 »
Hinta varmistu Timo Virtaselta 160€:n /kpl tuolle 205/50 r 15 koolle. Meitä ei tuu kummankaan riittävästi et saatais jotain alennusta niin voitte joko laittaa itse tilauksen menemään tän kuun puolella tai sit voitte ilmoittaa mulle monetkin setit tilaan niin saadaan renkaat tuohon ekaan tilaukseen.

Kiitos järjestelyistä, viestittelen Timolle suoraan.