Kirjoittaja Aihe: TR Lane:lla ale  (Luettu 1680 kertaa)

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
TR Lane:lla ale
« : 05.10.10 - klo:20:09 »
TR Lane turvakaaret tarjoaa tän kuukauden ajan kaaren 150£

http://www.trlanefabs.co.uk/MAZDA-MX5-GP-ROLLBAR.html
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

VesCu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 548
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #1 : 06.10.10 - klo:09:02 »
Joka on about sama hinta kuin yleensä noissa huutamalla voitetuissa tai silloin tällöin "buy it now" tuotteissa.
Ebaysta joskus huutamalla saattaa saada alle sataseen, mutta ne on harvassa. Pääsin katsomaan toteutuneita hintoja, kun tuolta ostin.

Suosittelen.
Miata '90 1.6l Turbo
Mazda CX-60
Ex Legacy '08 "Boxer Diesel"
Ex Forester '03 XT AT
Ex Impreza '99 GT

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #2 : 06.10.10 - klo:13:58 »
Onko nää hyviä? Eli kestääkö auton kippaamisen, vai onko enemmänkin ulkonäköjuttuja? Asennus ilmeisesti onnistuu melko vaivattomasti, mutta mitäs tulee rahdit maksamaan Suomeen?
Don't charge. Super Turbocharge!

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #3 : 06.10.10 - klo:15:35 »
On ihan oikea turvakaari. Tosin melko kapea, korkeuden puolestakin muistikuva on ettei kaari ole niin korkea kuin voisi. Mutta taatusti auttaa kipatessa.
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

VesCu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 548
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #4 : 06.10.10 - klo:16:06 »
Kyllä nuo tukevilta tuntuu. Ja mallista riippuen ottaa sit vinotukia lisää tai ei.
Miuluummin ton kanssa kippaan kuin ilman  ;D
Postit on £40.00 GBP
Miata '90 1.6l Turbo
Mazda CX-60
Ex Legacy '08 "Boxer Diesel"
Ex Forester '03 XT AT
Ex Impreza '99 GT

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #5 : 06.10.10 - klo:16:35 »
On kyllä edullisia, esim. Hard Dogit on ihan toisessa hintaluokassa.

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #6 : 08.10.10 - klo:14:20 »
Hard Dog taitaa olla vähän järeämpää tekoa, niin materiaalin kuin rakenteenkin puolesta. Yhtään TR Lanea en ole livenä nähnyt, Hard Dogit olen...

Mutta ei nuo TR Lanet pelkkiä leikkikaluja tai koristeita ole. Ja on varmasti kokonaan hitsattuna kaarena lujempi kuin "pultti niveliä" takatuissa käyttävät mallit.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4101
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #7 : 08.10.10 - klo:15:10 »
Kuvista päätellen en kyllä koskis laneen. Ovat pirun kapeella noi tukipisteet ainakin ja putkikin näyttää huonekaluputkelta vaan.

VesCu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 548
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #8 : 08.10.10 - klo:15:23 »
Tr lane GP
Fabricated from 38.1 x 2.5 tubing, fully tig welded construction.

Mulle kelpaa. Just menee kovan katon alle ja lasi-ikkunan saa kippaamaan sisään.
« Viimeksi muokattu: 08.10.10 - klo:15:26 kirjoittanut VesCu »
Miata '90 1.6l Turbo
Mazda CX-60
Ex Legacy '08 "Boxer Diesel"
Ex Forester '03 XT AT
Ex Impreza '99 GT

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #9 : 08.10.10 - klo:20:46 »
Kuvista päätellen en kyllä koskis laneen. Ovat pirun kapeella noi tukipisteet ainakin ja putkikin näyttää huonekaluputkelta vaan.
Katsoin ihan samaa, toi hinnat alkaen malli on kyllä aika "2D".

VesCu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 548
Vs: TR Lane:lla ale
« Vastaus #10 : 20.10.10 - klo:10:52 »
Kuvista päätellen ei eroa hard dogiin. Ihan samoihin kiinnityskohtiin tulee nuo HD:n putket kiinni (nyt kun katsoi hrntin kuvia ylhäältä) ja putkipaksuudetkin näyttää olevan samoja. Ero tulee niissä diagonaaleissa, kuinka monta ottaa. Lisäksi ei tota TR.Lanea saa korkeammalle, jos meinaa pitää kattoa päällä. dual huupin takatuet ei mee yhtään sen pitemmälle taakse kuin tr lanenkaan. Molemmissa katto taittuu kuitenkin kiinni.

Itsekin meinasin aikanaan hard dogia, mutta tuo tr.lane löyty puolet halvemmalla ja lähempää. => ei tullu dual huuppia, mutta kaari kuiteski. Ja hitsaan itse ne diagonaalit kiinni, jos renkaan pito tästä jatkossa heikkenee. Nyt välttää mulle.
Miata '90 1.6l Turbo
Mazda CX-60
Ex Legacy '08 "Boxer Diesel"
Ex Forester '03 XT AT
Ex Impreza '99 GT