Kirjoittaja Aihe: Jarrupalat radalle?  (Luettu 3660 kertaa)

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Jarrupalat radalle?
« Vastaus #15 : 15.07.14 - klo:14:45 »
Kennethillä tais olla Carbotechin palat ja tuntui purevan mahtavasti. Olin ihan yllättyny vakiojarrujen tehoista niillä paloilla.
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Una

  • Vieras
Vs: Jarrupalat radalle?
« Vastaus #16 : 15.07.14 - klo:15:08 »
edelleenkään yellowstuffien nimeä ei kuuluis edes mainita Jarrupalat radalle ketjussa  ::)

On ne vakioita paremmat mutta ei ne mulle riittäny jos kahdet ratapäivät mun jarrutuksissa kestää. Antsan Ferodojen tuntuma oli kyllä aika huomattavasti parempi ku noilla.

Una

  • Vieras
Vs: Jarrupalat radalle?
« Vastaus #17 : 13.08.14 - klo:13:49 »
Ensikokemukset CL:n RC5+ paloista katukäytössä erittäin positiiviset. Eivät oo vielä ees muotoutuneet levyihin kunnolla sopiviksi ja sisäreunalta on levyt vielä noin 3 sentin verran vailla palakosketusta. Poljintuntuma omasta mielestä jo nyt erittäin hyvä ja helposti moduloitava. Vähänkään reilummin painettaessa hidastuvuutta löytyy kylminäkin niin runsaasti että RS-R:t kiljahtaa kun meinaa lukkiutua.

Pikkumiinuksena näistä puuttui ne palojen väliin tulevien rautalankajousien reiät, mutta porailin ne varmuuden vuoksi, vaikka tuskin niitä käytännössä olis ees tarvinnu.