Kirjoittaja Aihe: Bongattu  (Luettu 431321 kertaa)

Jari

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 347
Vs: Bongattu
« Vastaus #765 : 12.10.11 - klo:12:27 »
Maanantaina klo 15.15 kehä 1/ otaniemen liittymässä tummanpunainen NA, takaluukun päällä iso ilmanohjain  >:D
-15 Ooppeli A ST 1,4T AT
-10 Avant 218
-90 MX5 Miata
-96 Honda Shadow 600

Oblonoid

  • Juniori
  • Viestejä: 10
Vs: Bongattu
« Vastaus #766 : 12.10.11 - klo:16:31 »
Aamulla puolen kasin kieppeillä Korsossa bongattu musta (?) NA tavaratelineellä ja punainen NA... kylläpäs tuli kansanauto-olo :D

On se musta, mutta likainen! Tuo punainen NA on tullut Korsossa vastaan usein, en tiedä kuka mahtaa olla. 

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Bongattu
« Vastaus #767 : 12.10.11 - klo:18:09 »
Tänään puoli neljän maissa Viinikan ympyrässä musta NB(?).
NA 1,6l ´91 Classic Red

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Bongattu
« Vastaus #768 : 12.10.11 - klo:20:35 »
Oulussa Elektroniikkatiellä Smarthousen edessä punainen NA neljän aikaan.
Don't charge. Super Turbocharge!

aloppo

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 271
  • Because rice car
Vs: Bongattu
« Vastaus #769 : 13.10.11 - klo:08:15 »
Aamulla puolen kasin kieppeillä Korsossa bongattu musta (?) NA tavaratelineellä ja punainen NA... kylläpäs tuli kansanauto-olo :D

On se musta, mutta likainen! Tuo punainen NA on tullut Korsossa vastaan usein, en tiedä kuka mahtaa olla.

Se on joko minä tai tuo toinen, omaa punaista vastaan on tullut monesti tuo toinen punainen vastaan  :D

Oblonoid

  • Juniori
  • Viestejä: 10
Vs: Bongattu
« Vastaus #770 : 13.10.11 - klo:20:35 »
Tänään Logistiikka 2011-messuilta kotiopäin mennessä tummansininen NB meni Pirkkalasta päin kohti Helsinkiä, mutta poistui motarilta ennen Ideaparkia. Esimerkillistä nopeusrajoituksen noudattamista - NA-kuskit sen tekevät vaistomaisesti koska kun kierrokset ylittävät 4100 (eli n.125 km/h vitonen silmässä) bensatankissa alkaa käydä pyörre...

Tomppa

  • Juniori
  • Viestejä: 22
Vs: Bongattu
« Vastaus #771 : 17.10.11 - klo:20:35 »
pe ilta Lahden Motonetin parkkiksella viereen parkkeerasi punainen NA. hiukka kiirus niin eipä törmätty kuskin kanssa.

-ToniH-

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Bongattu
« Vastaus #772 : 17.10.11 - klo:23:45 »
Tunti sitten lahdessa vapaudenkadulla tumman vihreä NA laukkutelineellä.

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: Bongattu
« Vastaus #773 : 20.10.11 - klo:18:55 »
Vajaa tunti sitten Mombasan rantakadulla vaaleanvihreä metallinhohto NA, katto tietysti auki  638
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

lahtiain

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 803
  • NA6 '93
Vs: Bongattu
« Vastaus #774 : 22.10.11 - klo:17:32 »
Karhulassa Tapiontiellä tuli puoli viiden aikaan punainen NA kovakatolla vastaan. Sen verran saman näköinen kuin talvisäilössä olevaa omani, että ehdin jo pelätä onko joku pöllnyt sen :D

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Bongattu
« Vastaus #775 : 22.10.11 - klo:22:02 »
Tän päiväsessä Top Gearissa kolme NC:tä. Päristelivät selkeästi hiukka ennakkoon reenattua koreografiaa. Lopun taskuparkkeeraus on tosin ihan gay      ;)

http://www.katsomo.fi/?progId=84333     alkaa kohdasta n. 44 min.

NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Bongattu
« Vastaus #776 : 25.10.11 - klo:08:31 »
Tumma NB GTK-xxx äsken Tampereen Paasikiventien aamuruuhkassa. Ohitin fillarilla  sign0058
ex-NA8C

madu

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 501
Vs: Bongattu
« Vastaus #777 : 03.11.11 - klo:12:50 »
Olin viikonloppuna Lontoossa ja yritin bongailla MX-5:sia... kaksi sitten näkyi tienvarressa parkissa, mutta paikallinen autokulttuuri tuntui muuten olevan varsin mielenkiintoinen. Astoneita oli suunnilleen joka jätkällä, Maseratit melko suosittuja, Cayman S:t myös ja Bentleytä, Rollsia ja Ferrariakin tuli muutamia vastaan. Vaan eipä tuolla Lontoossa varmaan köyhillä ookkaan varaa tai kanttia autoilla. :)
ロードスターNA8C

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Bongattu
« Vastaus #778 : 03.11.11 - klo:12:52 »
Olin viikonloppuna Lontoossa

Vaan eipä tuolla Lontoossa varmaan köyhillä ookkaan varaa tai kanttia autoilla. :)

Se mitä mä tunnen sikäläisiä, niin "köyhät" käy siellä arkipäivisin töissä, mut viikonloppusin se on lähinnä iso pilepaikka. ;D
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Bongattu
« Vastaus #779 : 03.11.11 - klo:19:22 »
Olin viikonloppuna Lontoossa ja yritin bongailla MX-5:sia... kaksi sitten näkyi tienvarressa parkissa, mutta paikallinen autokulttuuri tuntui muuten olevan varsin mielenkiintoinen. Astoneita oli suunnilleen joka jätkällä, Maseratit melko suosittuja, Cayman S:t myös ja Bentleytä, Rollsia ja Ferrariakin tuli muutamia vastaan. Vaan eipä tuolla Lontoossa varmaan köyhillä ookkaan varaa tai kanttia autoilla. :)
Ei törmätty vaikka samoilla hoodeilla oltiin  food-smiley-004 mutta onhan siellä jokunen ihminen tungosta aiheuttamassa. Oltiin la-ke ja nyt on olkapää mustelmilla kun otettiin "kisaksi" että aina kun näkee Porschen saa lyödä toista olkapäähän. Mä olin yleensä hitaampi, mutta onneksi lyöjä oli nainen, niin käsi sentään toimintakykyinen :D
Astoneita tuli bongattua melkein yhtä paljon kuin possuja, Ferrareita tais tulla bongattua puolen tusinaa, Rolsseja vain muutama, mutta Bentleytä pari tusinaa. Mäksiä ei näkynyt edes kadun reunassa :-\

Järkyttävintä siellä autoissa oli se että hienoistakaan autoista ei pidetä kauhean hyvää huolta. Ahdastahan siellä välillä on mutta kyllä mä tuollaiseen satkun autoon saattaisin tehdä vähän peltiremppaa, jos osuis johonkin...

Ja "keskustassa" (Zone 1-2) pelkästään pyörittiin, tuskin sielläkään lähiöissä paljoa Astoneita pyörii...
NA 1,6l ´91 Classic Red