Yleinen > Osto, tuonti ja verotus.

Miatasta mahdollisesti kiinnostunut nyyppä

<< < (6/6)

Una:
Saa näiden arvoa toki korotettuakin. Omasta -96:sta maksoin 1800e peräkolaroituna. Sen korjaamisen jälkeen on toki tullu kaaret, kuppipenkit, ecu, maalaus, alustaa ynnä muuta ja oli se viime kesänä ihan vakuutusyhtiönkin mielestä kymppitonnin auto.

Kolmen tonnin autosta saa melko varmasti ainakin paljon enemmän harrastettavaa kuin 6 tonnin autosta  ;D Toisaalta suht harvassa varmaan on sellaiset autot, joissa kori olisi niin pahasti mätä että olisi menetetty tapaus, vaikka näitäkin toki on pari tullut vastaan.

asdblah:

--- Lainaus käyttäjältä: Carlos - 31.03.17 - klo:21:46 ---Ostin omani tammikuussa 2015, maksoin 2700. Ruostetta ei pahemmin ole, mutta muuten kunto ei ole paras mahdollinen. Rahaa on mennyt jo pari kertaa hankintahinnan ja tehoa ei ole vielä paljon yli vakion.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Etsitkö hurjan kauan? Eli maalipinta huonossa kunnossa, kolhuja jne? Tuohon omakin budjetti vielä riittäisi, luulisi ettei hinnat nyt olisi parissa vuodessa raketoineet.


--- Lainaus käyttäjältä: Marko - 31.03.17 - klo:21:48 ---Kannattaa ajatella sitäkin, että hyväkuntoinen NA pitää arvonsa ja hinta saattaa vähän noustakin. Eli osta kerralla hyvä.

Jos on rahaa ja rhd kelpaa, niin tilaa suoraan Japanista grade 4:n auto, niin saat tosi siistin pelin, jossa ei ole yhtään ruostetta. Japanissa pienetkin ruosteet merkitään huutokaupan lomakkeeseen esim tukivarsissa ruostetta. Mutta grade 4:n autoissa ei ruostetta ole eikä välttämättä tarvitse olla edes 4 gradea. Japan imports on tuonut mulle evo kolmosen ja 6,5:n ja molemmat olivat tullessaan täysin ruosteettomia.

Suurin kustannus näissä on kuitenkin virittämiseen kuluva raha  ;D

--- Lainaus päättyy ---

No joo, no jos sitä rahaa liikaa olisi niin Japaniasta varmaan tilaisinkin, mutta mahdollisesti jonkun muun auton.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta