Kirjoittaja Aihe: Eriävä jarruvoima etujarruissa (Wilwood)  (Luettu 2739 kertaa)

Väiski

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 446
Vs: Eriävä jarruvoima etujarruissa (Wilwood)
« Vastaus #15 : 18.06.15 - klo:17:02 »
Voisi tarkistaa vielä sen, että onko vaikka letkuun tai putkeen tullut vaurio siinä hiekalle ajossa.

lahtiain

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 803
  • NA6 '93
Vs: Eriävä jarruvoima etujarruissa (Wilwood)
« Vastaus #16 : 19.06.15 - klo:12:19 »
Mikä satula sulla on? Mulla on ylimääränen Forged Dynalite Corradon levylle, jossa on 1,62" männät. Ilmeisesti siis malli 120-6811. Tällä on siis ajettu yksi kesä, peräisin mun "freakyparts.co.uk lähetti eripariset satulat" -episodista. Jos sattuu koko täsmäämään, niin tuolla saa testailla vapaasti.

wipe

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 293
Vs: Eriävä jarruvoima etujarruissa (Wilwood)
« Vastaus #17 : 19.06.15 - klo:12:26 »
Mikä satula sulla on? Mulla on ylimääränen Forged Dynalite Corradon levylle, jossa on 1,62" männät. Ilmeisesti siis malli 120-6811. Tällä on siis ajettu yksi kesä, peräisin mun "freakyparts.co.uk lähetti eripariset satulat" -episodista. Jos sattuu koko täsmäämään, niin tuolla saa testailla vapaasti.

35.1mm mäntäset versiot on minulla eri erilainen satula :-\ Noh täytyy sunnuntaina vaihtaa satulat eri puolille ja jos ei ongelma puoli vaihdu niin käydä linjat läpi.

Esa

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 354
  • brg Eunos -91
Vs: Eriävä jarruvoima etujarruissa (Wilwood)
« Vastaus #18 : 19.06.15 - klo:13:27 »
Lautamäki motorsportilta pitäis löytyä Wilwood varaosia hyllystä.

wipe

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 293
Vs: Eriävä jarruvoima etujarruissa (Wilwood)
« Vastaus #19 : 22.06.15 - klo:21:32 »
Tämä nyt näyttää ratkenneen siihen että satulassa olikin jotain jumissa. Männät pois -> putsaus -> takas kiinni niin nyt ainakin lukottaa 80 vauhdista molemmat samaan aikaan. Kovin kovia jarrutuksia en päässyt tekemään ja tilanne tuntu aina pahenevan mitä kovemmasta vauhdista ja enemmän jarruvoimaa sai laitettua, mutta toivottavasti nyt kuitenkin pelaa. Mitenkään kovin jumissa männät ei olleet, mutta eivät kyllä ihan käsinkään tulleet pois. Liekkö jonnekkin sitten päässyt hiekkaa ja sen takia jumittanut dunno Palat tuntuu jotenkin menneet piloille kun levyille tulee ihme mähmäkerros jarruttelun jälkeen vaikka kaikki olisi putsattu.