Yleinen > Yleinen MX-5 Keskustelualue

Katsastusasemien eroja...

(1/2) > >>

moregore:
Noniin, vihdoin ja viimein sain oman mussukkani ulos talvisäilöstä. Illan sitä laittelin ja ajattelin heti aamusta ajaa katsastukseen. Valitsin lähimmän A-katsastuksen Espoon Mankkaalta. Jonotin 1.5h kunnes vihdoin ja viimein pääsin katsastukseen. Ajattelin että ihan läpihuutojuttu, kun auto on hyvässä kunnossa kunnes.......

Katsastusmies sanoo, että mulla on japsimallin lyhdyt, joissa väärä valokuvio ja takasumari puuttuu :o
Nojoo, ymmärrän kyllä, mutta miatassa on pystysuuntainen valokuvio umpioissa ja umpiot ovat japanimallissakin e-hyväksytyt. Takasumari löytyy, mutta 10cm liian ylhäältä.

Rekisteröintikatsastuksen tein toisessa A-katsastuksen puljussa ja KUMMASTAKAAN asiasta ei edes mainittu. Kyse oli jopa perusteellisemmasta rekisteröintikatsastuksesta.

Nyt auto ajokiellossa, tosin osat ovat jo hyllyssä odottamassa tämän päivän vaihto-operaatiota, mutta ottaa silti päähän. Miten näin paha linjamuutos on mahdollista saman ketjun liikkeessä ? Perivät vielä 22€ lisämaksun, kun tarkistavat 3 valoa, että palaako vai ei. PERKELE

Missä te katsastaisitte autonne ? Itse en ainakaan vie KERTAAKAAN enää Mankkaalle.

E38:
Takasumari liian korkeella? Missä kohdassa sulla on se sitten kiinni?

Tässä on yksi syy miksi laitan vaimon aina katsastamaan autot... silkkihansikkaat ne silkkihansikkaat...  ;D

Samsa:
jep ehdottomasti aina vaimo/tyttöystävä minihameessa katsastamaan  :D

"....turbo? ...en tiedä mistä sinne semmonen on ilmestynyt. Ihan kauppa-autona mulla ollut"

Ennen kävin kanssa A1 asemilla mutta sain aina niin huonoa palvelua. Ja Vaasassa eivät edes puhu Suomea A1 asemilla. Ihmettelivät vain että "onko tässä mazdassa wankkeli?" Nykyään käyn vain K1 asemilla.

VesCu:
Samoja huomioita. Nykyään käytän vain K1 asemia. Taitavat yrittäjävetoisina olla vähemmän virkamiesintoisia ja tommoset "pikkujutut" jää huomiotta.. se on nykyään nääs palveluammatti tuokin..pitäs olla.

Vescu

E38:
Olemme katsastaneet autot jo monta vuotta Espoon Hakus asemalla: http://www.hakus.fi/toimip_espoo.html

Minulla on sellainen tapa, että pesen ja imuroin auton aina ennen sen katsastamista. Yleensä tuolla on mennyt ihan kivuttomasti kun vielä varaa ajan etukäteen... Mutta kuten kuvasta näkee niin "erikoisautojen" katsastaminen on joskus aika sirkusta! ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta