Minusta MX-5:n katon nerokkuus on siinä, että sähkön puutteesta huolimatta sen pystyy avaamaan ja sulkemaan kuskin pukilta nousematta (ainakin kaltaiseni 180-senttinen kuski). Eipä ole tullut suojan kanssa sählättyä.
Henk.koht. olen sitä mieltä, että coverit on tarkoitettu johonkin Kaliforniaan, jossa sataa kolme kertaa vuodessa ja rätti auki parkkeerattu avo ei heti kerää puolta kulmakuntaa ihmettelemään.
Tuuliverkon omistajat: meneekö teillä suoja sellaiseen asentoon, että kattoa voi käyttää? En tiedä onko oma suojani asennettu väärin, sillä kattoa ei saa mitenkään auki tai kiinni, jos suoja on taitettuna kumoon.
Kyllähän tuo hankaloittaa katon käyttöä, mutta mä pystyn edelleen nostamaan katon kuskin pukilta. Suoja on M-style, jonka tilasin joltain saksalaispuljulta eBaystä, mutta aika samalta se vaikuttaa kuin IL Motorsportin vastaava. Itse kiristin sen mahdollisimman tiukalle, ettei vahingossa taitu alas. En en nimittäin keksinyt yhtään hyvää syytä ikina taittaa sitä.