Kirjoittaja Aihe: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)  (Luettu 293242 kertaa)

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #150 : 02.09.11 - klo:14:14 »
Joku sais bongata mulle kyseisen takaluukun lipan!
Ei siis sellaista smoottia joka liimataan vaan tollanen "pultattava" malli ois hakusessa!

Eikös tuo i.l:nki myymä kg works tule pulteilla? Ainakin kuvan mukaan tuossa on nuo pultin paikat...

madu

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 501
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #151 : 02.09.11 - klo:15:48 »
Mulla on tollanen eikä se millään oikeilla pulteilla ole kiinni, siihen saa sellaset kiinniliimattavat kiiltävät niitin näköiset :D Eli juurikin tuo kuvassa oleva, se on sellasilla pienillä klipseillä kiinni kontin reunoista ja sitten kaksipuoleisella teipillä. Mikään toki ei estä porailemasta konttiin reikiäkin jos siltä tuntuu.

Istuvuus ei ole ihan 10/10, joutui hiomaan reunoista aika paljon ja silti meinasi hangata maalia puhki, kantsii melkein suojata sellasella kirkkaalla kiveniskuteipillä kohdat mihin tuo tulee koskemaan.
ロードスターNA8C

Timi

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1685
  • NA6CET
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #152 : 02.09.11 - klo:18:20 »
Mistä löytyisi semmonen race hinauslenkki keulaan? Mielellään tältä puolelta Atlanttia.  :)
NA '93 1.6 Turbo Ecoboost

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
« Viimeksi muokattu: 02.09.11 - klo:18:41 kirjoittanut wagner »
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


_paffa

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #154 : 02.09.11 - klo:19:39 »
Mistä löytyisi semmonen race hinauslenkki keulaan? Mielellään tältä puolelta Atlanttia.  :)

Tuosta NA:han tai NB:hen.

Ei tosin tule Atlantin tältä puolelta, mutta mitä itse tilasin aikoja sitten, tuli n. viikon postilla airmailina, isossa pahvisessa kirjeessä. Eikä todellakaan ole hinnalla pilattu ja on SPEC Miata hyväksytty eli kestää myös oikeesti hinausta eikä ole vain koriste.

e: kappas näyttää postikuluja 35usd, sillon kun itse tilasin oli jotain alle 10usd... kimppatilaus vois kannattaa?
« Viimeksi muokattu: 02.09.11 - klo:19:44 kirjoittanut _paffa »

Timi

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1685
  • NA6CET
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #155 : 02.09.11 - klo:21:15 »
Mistä löytyisi semmonen race hinauslenkki keulaan? Mielellään tältä puolelta Atlanttia.  :)

Tuosta NA:han tai NB:hen.

Ei tosin tule Atlantin tältä puolelta, mutta mitä itse tilasin aikoja sitten, tuli n. viikon postilla airmailina, isossa pahvisessa kirjeessä. Eikä todellakaan ole hinnalla pilattu ja on SPEC Miata hyväksytty eli kestää myös oikeesti hinausta eikä ole vain koriste.

e: kappas näyttää postikuluja 35usd, sillon kun itse tilasin oli jotain alle 10usd... kimppatilaus vois kannattaa?


Joo, toi on tosi hyvän näköinen. Pitää tilata. Olisko kellään muulla kiinnostusta?
NA '93 1.6 Turbo Ecoboost

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #156 : 02.09.11 - klo:21:26 »
Mistä löytyisi semmonen race hinauslenkki keulaan? Mielellään tältä puolelta Atlanttia.  :)

Tuosta NA:han tai NB:hen.

Ei tosin tule Atlantin tältä puolelta, mutta mitä itse tilasin aikoja sitten, tuli n. viikon postilla airmailina, isossa pahvisessa kirjeessä. Eikä todellakaan ole hinnalla pilattu ja on SPEC Miata hyväksytty eli kestää myös oikeesti hinausta eikä ole vain koriste.

e: kappas näyttää postikuluja 35usd, sillon kun itse tilasin oli jotain alle 10usd... kimppatilaus vois kannattaa?


Joo, toi on tosi hyvän näköinen. Pitää tilata. Olisko kellään muulla kiinnostusta?

Mä voisin ottaa kanssa tollaset samaan rahtiin jos tilaat?

Timi

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1685
  • NA6CET
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #157 : 02.09.11 - klo:21:41 »
Postikulut yhdelle setille 35$, kahdelle 41$, kolmelle 51$ jne... Mikä väri sulle? Itse meinasin ottaa mustat.
NA '93 1.6 Turbo Ecoboost

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #158 : 02.09.11 - klo:22:03 »
Postikulut yhdelle setille 35$, kahdelle 41$, kolmelle 51$ jne... Mikä väri sulle? Itse meinasin ottaa mustat.

Eli 45$ postikuluineen per setti(2tilaajaa)? Otan punaisen.

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #159 : 02.09.11 - klo:22:26 »
hei mx5nutzin foorumilla yks jäbä tekee halvalla noita. Tsiikatkaa se eka ennenku tilaatte. Mä en muista mitä mun oma makso...
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #160 : 02.09.11 - klo:22:53 »
Mun on pitäny tilata tämmöset, mutta jotenki päässy koko homma unohtumaan, ja en oo muistanu tarkistaa saako noita fiksusti kiinni (eli jos laittaa orkkis koukkujen paikalle, niin ottaako hinatessa pahasti puskuriin kiinni?) Mä yritän huomenna tarkistaa noi kiinnityspisteet, ja jos nää remmit ei toimi kunnolla, niin tulisin mieluusti mukaan kimppatilaukseen noista hienommista :)

_paffa

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #161 : 02.09.11 - klo:22:54 »
Jos tilaatte tuolta rennenmetallilta niin laittakaa edes kimppatilauskyselyä eka menee sille.

Lainaus
Club Affiliations and Group Buys
As a sports car enthusiast, I encourage and applaude those who band together for support and form a club. Every time I have the urge to buy a new marque, I search the net for the most active forums on the model. I am a member in the SCCA, PCA and many other clubs or support groups. I also lurk frequently to try to anticipate product needs and solutions.

Should you make a request on behalf of your club, Groups Buys and Club Discounts will be considered. Please email with your request and will consider setting up a coupon code for a period of time, so that the club members may take advantage of a special negotiated price through their forum. the coupon code may be posted on the club forum site and entered upon checkout for the disount.

Ja tälläsestä paikasta kuin injoy carlife tilasin aikanaan blanking platet aurinkolipoille. Eli jos sellasille tarvetta niin tuota suosittelen.

« Viimeksi muokattu: 02.09.11 - klo:22:57 kirjoittanut _paffa »

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
ex-NA8C

_paffa

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #163 : 02.09.11 - klo:23:06 »
hei mx5nutzin foorumilla yks jäbä tekee halvalla noita.

Tää? http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=31326&st=0

Pikaseen tsiigasin noi hinnat niin pk:n kanssa rennenmetal (maalattu versio) 65usd = 45e ja toi uk kaveri 35£ + postit suomeen (5£?), jolloin hinta olisi täysin sama euroissa (45e) sillä erotuksella että, rennenmetallin version on varmasti kestävä (SCCA, NASA jnejne) ja vaatimukset täyttävä ja tuo brittiversio on täysin omavalmiste ilman maalausta eikä laadusta ja kestosta ole takuuta... Ja vielä vrt. rennenmetal on 0,1875" A36 teräs (?) paksu ja tuo brittiversio on 0,1574" rosteri. Tiedä sit kumpi vahvempi toi A36 teräs vai rosteri.

Tosin itsellä noi rennenmetallin koukut on viel paketissa, sillä hankin ne viime syksynä ja tää kesä menny ulkomailla joten ei vaan ole ehtiny laittaa paikoilleen vielä :D

e: Tarkistin hinnan paypalista ja 8. marraskuuta 2010 olin maksanut yhteensä 43,90$ (punaisista maalatuista) silloin euron kurssin ollessa 1 Euro = 1.35732 U.S. Dollars ja pakettina oli USPS Priority Mail International / Flat Rate Envelope.
« Viimeksi muokattu: 03.09.11 - klo:00:26 kirjoittanut _paffa »

Timi

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1685
  • NA6CET
Vs: Myynti-ilmoitusten bongailut (autot, vanteet, osat jne)
« Vastaus #164 : 02.09.11 - klo:23:17 »
Noille lenkeille voisi avata oman kimppatilaustopicin. Kuka haluaa hoitaa homman?
NA '93 1.6 Turbo Ecoboost