Kirjoittaja Aihe: Uusi kerholainen kyselee Miatasta (NB 1.8 / NA '90)  (Luettu 12855 kertaa)

_paffa

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Uusi kerholainen kyselee Miatasta (NB 1.8 / NA '90)
« Vastaus #60 : 10.08.11 - klo:18:42 »
Osta motonetistä (tai vastaavasta) Sirius-merkkiset kristallivalot.

Asentuu paikalleen hyvin kun käyttää alkuperäisiä kiinnitysrenkaita jne. Valotehoa tulee rutkasti lisää, ite jätin umpiohin parkit paikalleen, mutta kytkemättä ja edestä katsottuna näyttää tältä:



TÄSTÄ voi tarkastella vielä tarkempaa kuvaa.

Makso jotain 50e ja IMO paremman näköset kun rihlatulla lasilla olevat umpiot (ja halvemmat)

E: Suosittelen hankkimaan uudet peilit, omassa toinen toimi ja toinen oli jumissa jolloin kävi lopulta niin et molemmista katkesi pultit. Kaikki metalliosat jotka oli tuossa peilin pallonivelessä olivat hapettuneet niin pahasti et päätin ostaa maalaamattomat peilit tilalle uusine osineen. Pääset helpommalla, eikä noi uudet peilit kauheita maksa.
« Viimeksi muokattu: 10.08.11 - klo:19:18 kirjoittanut _paffa »

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Uusi kerholainen kyselee Miatasta (NB 1.8 / NA '90)
« Vastaus #61 : 10.08.11 - klo:19:20 »
Mulla on ne Motonetin intialaiset halvimmat (11,50e/kpl) umpiot. Täyttävät tehtävänsä eli niissä on E-merkintä, eikä rumuus haittaa luukkujen alle kätkettynä :) On nuo edellisen kuvan kirkaslasiset kyllä nätimmät.

Biletmassa on kivan näköinen 7" retroumpio, mutta katsastuksessa niistä tullee hylsy symmetrisen valokuvion perusteella?
ex-NA8C

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Uusi kerholainen kyselee Miatasta (NB 1.8 / NA '90)
« Vastaus #62 : 11.08.11 - klo:06:16 »
Biletmassa on kivan näköinen 7" retroumpio, mutta katsastuksessa niistä tullee hylsy symmetrisen valokuvion perusteella?

Ei kait? Oisko '98 eteenpäin ku pitää olla tää ojan puolelle nouseva kuvio EU-tyyppihyväksynnän myötä?

Ei mulla kyllä leimakokemusta oo kun kasariautosta. Joku inssi joskus sanoi, että näitä harvemmin näkee Suomessa ja onko jenkkituonti ja mitälie.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

Buhis

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 519
Vs: Uusi kerholainen kyselee Miatasta (NB 1.8 / NA '90)
« Vastaus #63 : 16.08.11 - klo:20:08 »
Kiitoksia jälleen vinkeistä kaikille. Tuo resonointi ilmeisesti kuitenkin on lähtöisin tuosta pakosarjan suojapellistä, mut sen ruuvit on sen verran kivasti ruostunu et kiristäminen ei ainakaan onnistu. Mietin että jos heittäis koko suojan mäkeen, ja laittas jotain lämpöeristenauhaa sit putkien ympärille. Ootteko muut tehny vastaavaa operaatiota?
MazdaSpeed Miata '05 1.8 Turbo  |  ex. Eunos Roadster '93 1.8   |   ex. MX-5 mk1 '90

sasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 768
Vs: Uusi kerholainen kyselee Miatasta (NB 1.8 / NA '90)
« Vastaus #64 : 16.08.11 - klo:20:32 »
Kiitoksia jälleen vinkeistä kaikille. Tuo resonointi ilmeisesti kuitenkin on lähtöisin tuosta pakosarjan suojapellistä, mut sen ruuvit on sen verran kivasti ruostunu et kiristäminen ei ainakaan onnistu. Mietin että jos heittäis koko suojan mäkeen, ja laittas jotain lämpöeristenauhaa sit putkien ympärille. Ootteko muut tehny vastaavaa operaatiota?

Mulla on ahdetussa rosterisen downpipen päällä eristenauhaa. Rautapakosarjassa toi lämpöeristenauha aiheuttaa hiilen(?) palamisen siitä raudasta, ja kuitujen imetessä kosteutta aiheuttaen sen ruostumisen yms. Summasummarum, ei se pakosarja ainakaan tykkää olla sen eristesukan sisällä, ainakaan pidemmällä aikavälillä.
« Viimeksi muokattu: 16.08.11 - klo:20:34 kirjoittanut sasu` »

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Uusi kerholainen kyselee Miatasta (NB 1.8 / NA '90)
« Vastaus #65 : 16.08.11 - klo:21:13 »
Mulla kans piti suojapelti ikävää ääntä. Heitin yimääräisen klemmarin siihen kiinnityskohtaan, niin äänet lakkas.
Don't charge. Super Turbocharge!