Kirjoittaja Aihe: Ennen..... jälkeen  (Luettu 7199 kertaa)

Morden

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 899
Vs: Ennen..... jälkeen
« Vastaus #15 : 29.09.15 - klo:23:05 »


'99 MB C220cdi

public

  • Juniori
  • Viestejä: 47
Vs: Ennen..... jälkeen
« Vastaus #16 : 30.09.15 - klo:12:09 »




 biggthumpup.
–93 MX-5 NA "Munich Edition"

Tomde

  • Juniori
  • Viestejä: 31
Vs: Ennen..... jälkeen
« Vastaus #17 : 27.04.16 - klo:07:33 »
Konekiillotuksessa käyty  wub
..ja vanteet hommattu. Mitäs seuraavaksi?




« Viimeksi muokattu: 29.04.16 - klo:07:59 kirjoittanut Tomde »
NB 1.6 -98

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Ennen..... jälkeen
« Vastaus #18 : 19.10.16 - klo:21:32 »
Vasta hankitussa nb:ssä oli sumeat etuvalot ja kokeilin mequiars scratch x2.0 ja keskikarheaa vaahtomuovityynyä akkukoneeseen niin viiden minuutin hionnan jälkeen ero huomattava, myös valokuvio tehostui 638

Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

sember

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 105
Vs: Ennen..... jälkeen
« Vastaus #19 : 11.11.16 - klo:16:24 »
Vasta hankitussa nb:ssä oli sumeat etuvalot ja kokeilin mequiars scratch x2.0 ja keskikarheaa vaahtomuovityynyä akkukoneeseen niin viiden minuutin hionnan jälkeen ero huomattava, myös valokuvio tehostui 638

Ihan vinkkinä suosittelen sitten vahailemaan umpioita usein operaation jälkeen taikka pinnoittamaan muovin uudelleen(Löytyy esim autonhoitokaupasta) jottei ensi keväänä ole samassa kunnossa kuin olivatkin :) Tuosta kun hionnassa poistuu viimeinenkin suojakerros uv säteilyä vastaan.

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Ennen..... jälkeen
« Vastaus #20 : 23.11.16 - klo:07:03 »
Vasta hankitussa nb:ssä oli sumeat etuvalot ja kokeilin mequiars scratch x2.0 ja keskikarheaa vaahtomuovityynyä akkukoneeseen niin viiden minuutin hionnan jälkeen ero huomattava, myös valokuvio tehostui 638

Ihan vinkkinä suosittelen sitten vahailemaan umpioita usein operaation jälkeen taikka pinnoittamaan muovin uudelleen(Löytyy esim autonhoitokaupasta) jottei ensi keväänä ole samassa kunnossa kuin olivatkin :) Tuosta kun hionnassa poistuu viimeinenkin suojakerros uv säteilyä vastaan.
Tuli heti päälle vedettyä mequiarssin vaha vielä mut jos alkaa taas haalistua pitää uudelleen hioa ja käydä liikkeestä hankkia oikea pinnoite siihen
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Ennen..... jälkeen
« Vastaus #21 : 09.01.17 - klo:22:17 »
Pientä päivitystä konehuoneeseen VHT wrinkle plus maalilla (pakko oli kokeilla ku näytti tuolla y-tuben puolella todella hyvältä tuotteelta)
anteeks kuvien laatu.. otettu puhelimella

Eli venakoppa, imusarja ja kaasuläppä tuli maalattua kyseisellä aineella.. maalauksessa vedin 3 kerrosta maalia ja lämpöä perään kunnes rypyttäminen alkoi ja sit vaan pari päivää annoin kuivua
Samalla maalasin moottorimaalilla kaikki liitiimen tukipellit ja kannakkeet mattamustaksi
Lopputulos on parempi kun osasin kuvitella ja toi samalla konehuoneeseen pikkasen race henkeä

Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

polkky

  • Juniori
  • Viestejä: 10
Vs: Ennen..... jälkeen
« Vastaus #22 : 09.07.17 - klo:12:14 »
Aika tasan vuosi sitten, juuri kun olin tulokkaan tänne Englannista ajanut:


Ja kuluneella viikolla Nordschleifen varrella: