Kirjoittaja Aihe: Auton kiinnityslenkit nokan aukossa  (Luettu 5872 kertaa)

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Auton kiinnityslenkit nokan aukossa
« Vastaus #15 : 06.02.14 - klo:11:20 »
Ite en kyllä lähtis minnekään (talvella tai varsinkaan yli 20v vanhalla) autolla ilman jonkin sortin hinauskoukkua edessä ja takana.
Don't charge. Super Turbocharge!

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Auton kiinnityslenkit nokan aukossa
« Vastaus #16 : 06.02.14 - klo:11:26 »
Ite en kyllä lähtis minnekään (talvella tai varsinkaan yli 20v vanhalla) autolla ilman jonkin sortin hinauskoukkua edessä ja takana.

Ite oon onnistunu ajaan joka lopputalvi miatan kesärenkailla ojaan  8)  Pidän siks aina liinoja kans mukana et saan köytettyä ratin suoraan siten et voin Hiluxilla hinata miatan yksin kotiin asti. Käsijarru tietty päällä ettei pysähtyessä tule miata hiluxin perseeseen.
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Auton kiinnityslenkit nokan aukossa
« Vastaus #17 : 06.02.14 - klo:11:29 »
Ite en kyllä lähtis minnekään (talvella tai varsinkaan yli 20v vanhalla) autolla ilman jonkin sortin hinauskoukkua edessä ja takana.

Kyllähän autosta aina paikkoja löytyy. NB:ssä ainakin muistaakseni esmes yks koneenkorva kiinni etupäässä. Montaa muutakin autoa on moisesta hinattu, eiköhän Mäksäkin sen kestäis. :)

Takaakin varmasti löytyy jotain, mistä auton voi nykästä ylös ojasta. Ei kai sitä kukaan perästä kuitenkaan pitkiä matkoja hinaile? :scratch
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

pt78

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 85
Vs: Auton kiinnityslenkit nokan aukossa
« Vastaus #18 : 06.02.14 - klo:17:18 »
Jep, uitetaan kuskinpuoleinen etulenkki "sitruunahapossa" maalataan vaikka puhaiseksi.
Jämäkkää tekoa noi tosiaan on, ja kolmella M10 pultilla kiinni.

Jos vaikka varoitusvalon puuttuessa bensa loppuu, niin voi hinata…eikai nää muuten tienposkeen jää  whistle

Ja edelleen, paskamainen on irrottaa vaikka kuka mitä väittäisi. Ainakin NB:stä.  Eturenkaat pitäää irrottaa, sisälokaria pitää pieni pätkä purkaa, sitten pääsee räikällä käsiksi kahteen pulttiin suht helposi. Mutta se kolmas ja pahiten jämähtänyt onkin siiten jo "öljypohjan suojamuovin" takana sopivasti jemmassa…

No, tuo potilas nyt on muutenkin pukeille tallissa, niin puoliksi oli jo holilla mutta silti...
MX-5 NB 1.6 '98 & Honda CR-V Executive Advanced Business Aero Pack 4WD 2.0 '10