Kirjoittaja Aihe: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua  (Luettu 504404 kertaa)

kimbou

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 116
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3195 : 18.01.19 - klo:15:29 »
Onko vtps pakollinen suotavaa ainakin ja minkälaisia vtps:iä olette asentanut turbojumpissa
Pop-ups only!

Ei se kovaa mee, kuhan ainakin tuntuu että menee siinä se pääasia.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3196 : 18.01.19 - klo:17:15 »
Aina se paremmin toimii sen kanssa.

Bosch 0280122001(täytyy rakennella) tai automaatin potikka(sopii suoraan).

Lathe

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 131
  • 10AE ITB
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3197 : 16.03.19 - klo:14:27 »
Muistaako joku minkä kokoinen 1.8 etujarrusatulan ilmausruuvi on?
Se on sitä motorsporttia!

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3198 : 16.03.19 - klo:15:32 »
Nopee googletus tarjos 8x1 kierrettä eteen (ja 7x1 kierrettä taakse) Kierteen pituus 34mm.

Lathe

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 131
  • 10AE ITB
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3199 : 16.03.19 - klo:16:12 »
Nopee googletus tarjos 8x1 kierrettä eteen (ja 7x1 kierrettä taakse) Kierteen pituus 34mm.

Kiitos
Se on sitä motorsporttia!

Buhis

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 519
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3200 : 16.03.19 - klo:19:50 »
Onkohan tolla jarrupalassa olevalla "metallikiekuralla" miten iso merkitys? Uusissa paloissa oli näemmä vaan yhdessä palassa neljästä sellanen (kerkesin siis jo toiselle puolelle laittaa paikalleen).
MazdaSpeed Miata '05 1.8 Turbo  |  ex. Eunos Roadster '93 1.8   |   ex. MX-5 mk1 '90

Lathe

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 131
  • 10AE ITB
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3201 : 16.03.19 - klo:20:15 »
Onkohan tolla jarrupalassa olevalla "metallikiekuralla" miten iso merkitys? Uusissa paloissa oli näemmä vaan yhdessä palassa neljästä sellanen (kerkesin siis jo toiselle puolelle laittaa paikalleen).

Se on kuluma ilmaisin. Rupeaa vinkumaan levyä vasten kun jarrupala on melkein loppu.
Se on sitä motorsporttia!

Buhis

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 519
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3202 : 16.03.19 - klo:20:39 »
Onkohan tolla jarrupalassa olevalla "metallikiekuralla" miten iso merkitys? Uusissa paloissa oli näemmä vaan yhdessä palassa neljästä sellanen (kerkesin siis jo toiselle puolelle laittaa paikalleen).

Se on kuluma ilmaisin. Rupeaa vinkumaan levyä vasten kun jarrupala on melkein loppu.

Aivan joo, kiitti tiedosta! Riittänee siis hyvin kun on toisella puolella yhdessä palassa.
MazdaSpeed Miata '05 1.8 Turbo  |  ex. Eunos Roadster '93 1.8   |   ex. MX-5 mk1 '90

avokki

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 17
  • NB 1.8 -00
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3203 : 18.03.19 - klo:17:23 »
Mistä näkee onko auto euro 2? Ei löydy rekisteriotteelta eikä trafin ajoneuvon tiedot -listauksesta.
Alfa Romeo Sprint QV -88 | Alfa Romeo 75 V6 3.0 -88 | Maserati 4.24v biturbo -90

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3204 : 18.03.19 - klo:17:51 »
Ei taida nähdä mistään jos ei papereissa lue mutta sen voi päätellä.
Jos katin jälkeen on lambda on se euro3 päästöinen. Pitää olla valvonta pakokaasuista euro3 päästöisessä katin jälkeen.
Euro2 autossa sitä ei ole.

Sun nimimerkin auto on huonossa lykyssä euro3

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3205 : 18.03.19 - klo:17:58 »
Ja kun äkkiä guugailin niin se raja olisi näissä vehkeissä se 1.1.2001 mikä on obd lukemisen raja myös.

avokki

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 17
  • NB 1.8 -00
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3206 : 18.03.19 - klo:21:02 »
Katti hyppäsi juuri syliini ja alkoi kehräämään ihan hitosti. Lambdaa ei perässä näkynyt  :). Tässä on tietämykseni tekniikasta. Auto myytiin minulle toissa syksynä turbottamiskelpoisena, mutta tieto kannattaa varmaan varmistaa vaikka katsastuskonttorilta ennen kuin visan laittaa vinkumaan. Auton käyttöönottopäivä on 16.11.2000.
Alfa Romeo Sprint QV -88 | Alfa Romeo 75 V6 3.0 -88 | Maserati 4.24v biturbo -90

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3207 : 18.03.19 - klo:21:05 »
Juu noilla tiedoilla turbottamista vaille vain.

Tietämys kerran tuota luokkaa niin kannattaa varmaan antaa jonkun muun tehdä ahtaminen  :P

avokki

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 17
  • NB 1.8 -00
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3208 : 18.03.19 - klo:21:23 »
Olen tässä viime ajat ahminut tietoja aiheesta ja maailmaltahan saa valmiita paketteja turbotukseen. Mutta jos/kun asia etenee niin jatketaan juttua tuolla verhon takana.
Alfa Romeo Sprint QV -88 | Alfa Romeo 75 V6 3.0 -88 | Maserati 4.24v biturbo -90

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: PIKAKYSYMYKSET - tiukasti faktaa ilman jaarittelua
« Vastaus #3209 : 18.03.19 - klo:21:35 »
Juu kyllä saa mutta yksikään ei ole Bolt on sarja.

Mutta ei siinä jos käsissä työkalut pysyy niin on tehtävissä.
Suurin ja ehkä sellaiselle joka ei ikinä ole tehnyt niin työläin on se koneen nosto ja öljynpaluun tekeminen öljypohjaan.