Kirjoittaja Aihe: Yleisimmat "tyyppiviat"  (Luettu 28691 kertaa)

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2713
Vs: Yleisimmat "tyyppiviat"
« Vastaus #45 : 05.07.17 - klo:13:03 »
Kaasuläpän alapuolella on ecun ohjaama tyhjäkäyntiventtiili. Sen putsaamista vois ensin kokeilla. Uusi tiiviste, eli tuollainen kannattaa kyllä hommata ennen kuin lähtee sitä irroittamaan. Vanhan tiivisteen käytössä on oma riskinsä, että vuotaa ja sit on lisää tyhjäkäyntiongelmia.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gone hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3632
Vs: Yleisimmat "tyyppiviat"
« Vastaus #46 : 05.07.17 - klo:13:16 »
Tyhjäkäyntiventtiili likainen kuten wagner jo kirjoitti.

Saa tekohengitettyä irroittamatta kunhan on sellaista brakecleaneria jossa seassa xyleeniä. Ei siis lähde crc tuotteilla puhtaaksi.

Letku irti ja sinne vaan laskee paineella. Hetken päästä käyttelee että se siellä kiertää sitä "rumpua" ja taas suihkuttaa uudestaan.
Tietty ilman että auto käy suihkuttelee.

Käsissä tietty helpompi putsailla. Vuoden päivät pelas oma tollasella tekohengittelyllä. Nyt menny jo kolmatta vuotta kun se tuli tehtyä pariin kertaan.

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2713
Vs: Yleisimmat "tyyppiviat"
« Vastaus #47 : 05.07.17 - klo:14:07 »
Makelta jäi hokaamatta, että kyseessä NB, joten letkun kautta suihkiminen ei onnistu koska NB:n venttiilissä ei ole letkua kuten NA:ssa. Suihkiminen kyllä onnistuu irroittamalla imuputki kaasuläpästä. Ennen läppää alhaalla on neliskanttinen reikiä, josta venttiili saa tuloilmansa niin suihkii sinne.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gone hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3632
Vs: Yleisimmat "tyyppiviat"
« Vastaus #48 : 05.07.17 - klo:14:14 »
Jaa joo totta  638

mata1975

  • Juniori
  • Viestejä: 8
Vs: Yleisimmat "tyyppiviat"
« Vastaus #49 : 07.07.17 - klo:11:20 »
Sitä tiivistettä mulla ei vielä ollut joten
summuttelin sinne neliskanttiseen  ja kävin koeajamassa n 30min vaihtelevaa ajoa ja pysähdyksiä..Nyt toimi ok eikä kierrokset laskeneet alla säädetyn arvon.Kiitos tiedoista.

mata1975

  • Juniori
  • Viestejä: 8
Vs: Yleisimmat "tyyppiviat"
« Vastaus #50 : 16.07.17 - klo:23:39 »
Tämän näköistä

Lathe

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 106
  • 10AE ITB
Se on sitä motorsporttia!