Kirjoittaja Aihe: Rengas- javannekokoja  (Luettu 33656 kertaa)

Avt0mat

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 297
  • MX-5 10AE
Rengas- javannekokoja
« Vastaus #75 : 22.05.15 - klo:15:51 »
Mikähän nyt olisi se optimaalinen koko istuvuuden kanssa, jolla saisi kaaren mahdollisimman täyteen mankeloinnin jälkeen ja auton alas, mutta kuitenkin pidettäisiin camberin tarve kohtuullisena ja auto hyvänä ajaa.

15x8 ET0 + 205/50 R1R / AD08 on nyt se päällimmäisimpänä mielessä oleva. ET20 taitaa ruveta jäämään jo vähän kaareen?
Kuusitoistasilla ei tarttisi niin miettiä, kun venyllä ja camberilla sulloisi väkisin sisään, mutta nyt kun haetaan samaan pakettiin ihan ajettavia renkaitakin.

Ja siis 10AE:n kaariin.

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #76 : 22.05.15 - klo:17:15 »
ET:n kun heität kovin kauas orkkisvanteista, niin urat tiessä alkaa tulla selvemmin käsiin. Itsellä Enkeit muistaakseni ET:llä 25 ja ne alla urat nykii ihan toiseen malliin kuin orkkisvanteilla. Eri renkaat Enkeissä kuin orkkisvanteilla, joten toki silläkin oma vaikutuksensa, mutta tuskin selittää koko eroa ajettavuudessa.   
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #77 : 22.05.15 - klo:22:33 »
ET:n kun heität kovin kauas orkkisvanteista, niin urat tiessä alkaa tulla selvemmin käsiin.

Urat ei tunnu missään kun pitää saada stance kohdilleen  638

Cyna

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 183
  • "Pepper"
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #78 : 23.05.15 - klo:10:02 »
Mikähän nyt olisi se optimaalinen koko istuvuuden kanssa, jolla saisi kaaren mahdollisimman täyteen mankeloinnin jälkeen ja auton alas, mutta kuitenkin pidettäisiin camberin tarve kohtuullisena ja auto hyvänä ajaa.

15x8 ET0 + 205/50 R1R / AD08 on nyt se päällimmäisimpänä mielessä oleva. ET20 taitaa ruveta jäämään jo vähän kaareen?
Kuusitoistasilla ei tarttisi niin miettiä, kun venyllä ja camberilla sulloisi väkisin sisään, mutta nyt kun haetaan samaan pakettiin ihan ajettavia renkaitakin.

Ja siis 10AE:n kaariin.

Olikohan 16x9 et 25 ja ne istu täydellisesti ainakin mun edellisen miatan vakiokaariin.

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #79 : 23.05.15 - klo:11:48 »
Olikohan 16x9 et 25 ja ne istu täydellisesti ainakin mun edellisen miatan vakiokaariin.

NB on eri juttu, sullahan oli NA?

IMO NB vaatisi jo tuollaisen 16" kun ne lokasuojat ovat jotenkin massiivisemmat.
ex-NA8C

Cyna

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 183
  • "Pepper"
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #80 : 24.05.15 - klo:12:19 »
Olikohan 16x9 et 25 ja ne istu täydellisesti ainakin mun edellisen miatan vakiokaariin.

NB on eri juttu, sullahan oli NA?

IMO NB vaatisi jo tuollaisen 16" kun ne lokasuojat ovat jotenkin massiivisemmat.

Joo, NA miatasta puhuin. En tiedä onko miten paljon eroja sitten NB kaariin. Mutta varsinkin jos enemmän on vielä tilaa, niin suosittelisin kyllä 16"..

Avt0mat

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 297
  • MX-5 10AE
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #81 : 27.05.15 - klo:21:33 »
Kävin tänään kokeilemassa Buhiksen Enkeitä alle. Speksit tosiaan 15x8 ET25 ja päällä 205/50 AD08R.  biggthumpup.





Ja photarimadallettuna:


Tomde

  • Juniori
  • Viestejä: 31
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #82 : 24.06.15 - klo:08:42 »
Puhukaahan mut pois tästä (jos pystytte) :P

Rota Zero 15×8″ ET10, 4×100, Musta + Punainen
+Siihen joku nakki, mikä?



Aikaa 3 viikkoa, sit lähtee tilaten  whistle
NB 1.6 -98

Sami

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 791
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #83 : 24.06.15 - klo:09:41 »
Hommaat kaarimankelin tai levikkeet ja otat selvää saako näitä 4x100 jaolla.

Atara cengkih

Tomde

  • Juniori
  • Viestejä: 31
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #84 : 24.06.15 - klo:09:53 »
Rotat pitäis olla. Eli jotkut näistä jokatapauksessa: http://www.rotawheelsnordic.fi/tuote-osasto/wheels/rota/
Ja kärryn väri on punainen ja alla alkuperäset hirvitykset:
NB 1.6 -98

puzle

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1012
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #85 : 24.06.15 - klo:11:36 »
IMHO en laittais alle saman värisiä vanteita kuin itse autokin. Ja miksi pitää olla rotat?


Una

  • Vieras
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #86 : 24.06.15 - klo:11:41 »
Rotan ninjatähdet on just parhaat  bowrofl


Tomde

  • Juniori
  • Viestejä: 31
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #87 : 24.06.15 - klo:11:42 »
No sitä tässä pohdinkin.. Mutta eipähän tuossa ole kuin kehys punainen. Rotat on näyttäviä +hinta&saatavuus yms. Laadusta en ole lukenut kummempia. :-X

Ja kyllähän toi hyvältä näyttää  :jawdrop
NB 1.6 -98

Lauri

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1116
  • NBFL 2001 1.8 SC
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #88 : 24.06.15 - klo:12:55 »
Kyllä saa mörhöillä ja pahasti jotta vanteet saa kappaleiksi mutta kai kaiken saa rikki kuin oikeen yrittää.

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Rengas- javannekokoja
« Vastaus #89 : 24.06.15 - klo:12:59 »
Kyllä saa mörhöillä ja pahasti jotta vanteet saa kappaleiksi mutta kai kaiken saa rikki kuin oikeen yrittää.

Ja vaikka Rotat onkin halpoja kopiovanteita, niin jopa niistä tehdään vielä halvempia kopioita. bowrofl

Halvinta kun ostaa, niin ei välttämättä saa edes aitoa Rotaa.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa